Mind lihtsalt häirivad need loksuvatest amordilaagritest tulevad tõnksud roolil, muud midagi. Paljusid ei pruugi. Sellest ka erinev tunnetuslik vajadus neid patju vahetada. Mida jäigem veermik, seda kiiremini aukudes kulub, kuna detailide summutamise võime on piiratud. Kui uniballidega sõita tänaval, võib kolin juba kuu ajaga sillas olla.vanahalb kirjutas: ↑29 Okt, 2025 17:40 Mumeelest on siin olemuslik vastuolu. Kui auto on jäiga ja täpse veermikuga siis võimendub iga kruusakivi roolil tuntavaks tõsiseks jõnksuks. Pehmeks ja sujuvaks läheb selline masin alles niisugustel kiirustel mida Baltikumis või Skandinaavias ei kasutata. Saksamaal aga küll ja need autod ongi seda silmas pidades ehitatud. Ennemuiste vahetati Eestisse toodud USA hobiautodel samuti kõik kummipuksid plastiku vastu sest muidu jäid nõrgemate organismidega sõitjad merehaigeks.
Kui Kapten Trumm sõidab BMW- ta ja väidab et ta tunnetab igat võõrast jõnksu siis võib- olla heasti siledaks saadud soolajärvel. Eesti teedel raputab auto vahel neerud lahti ja mingi amordi=- või rattalaager kaob üldise mürafooni sisse.
BMW ei lähe midagi suurtel kiirustel "pehmeks". Jääb ikka samahästi tunnetatavaks kui aeglastel kiirustel. Olen sõitnud enda omadega 230 kmh.