Re: Autotehnikateema
Postitatud: 30 Okt, 2025 14:25
				
				
			Militaarteemad minevikust kaasaega
https://www.militaar.net/phpBB2/
Sa siis ei tea Trummi? "Faktid" mõeldakse välja diskussiooni käigus, vastavalt agenda vajadustele. Alguses oli jutt "pardakist". Kui selgus, et tõuks sõitis peateel sõidueesõigusega, siis mõeldi välja kohe järgmine "fakt".
Lugeda ei oska?Kapten Trumm kirjutas: ↑30 Okt, 2025 14:25 https://tartu.postimees.ee/7012555/karl ... oukerattur
Sarnane pauk 5a tagasi.
Ma näen risti vastupidist olukorda.Peateel liikunud kaubikuga kokkupõrke vältimiseks järsult pidurdanud 49-aastane mees paiskus elektritõukerattalt vastu kaubiku tagumist ratast,
Kus sa võtad, et auto üldse seisis? Ja kust sa võtad, et tõuksijuht sõitis kiiresti?OLAVI kirjutas: ↑30 Okt, 2025 14:19Kastani tänaval avanevad kõikide majade välisuksed otse kõnniteele.
Olen ise elanud sellel tänaval, sõitnud tuhandeid kordi ise jalgrattaga samal kõnniteel ja siin ei pea mitte ainult iga risti, põõsa või hoovivärava juures kiirust maha võtma vaid ka iga maja ukse ees, sest kunagi ei tea, et kuskohast saab keegi ette astuda.
Et sellisel linnatänava "pimedal ristil seisva" auto nina vastu ennast surnuks sõita on ikka äärmine hoolimatus kaaskodanike suhtes, sest praktiliselt peaks kogu pikkuses sellel kõnniteel liikuma jalakäija kiirusel.
KASTANI TÄNAV 2025-10-30 14.05.12.png
Ei ole sarnane, sest sellel juhtumil sõitis kaubik peateel.Kapten Trumm kirjutas: ↑30 Okt, 2025 14:25 https://tartu.postimees.ee/7012555/karl ... oukerattur
Sarnane pauk 5a tagasi.
India kodanik, tuleb välja.Kapten Trumm kirjutas: ↑30 Okt, 2025 12:48 Hommikuses uudistes teatati, et eile öösi oli liiklusõnnetuses surma saanud üks elektritõuksi sõitja. Mida oligi oodata, loodus pardakki ei salli. Minu mälu järgi peaks esimene olema.
Eeldan, et jutt käib sellest postitusest?Kapten Trumm kirjutas: ↑30 Okt, 2025 14:37 Kuule andrus, kaugel see allikaviide minu pidevate hooldusvigade kohta on.....?
Kas magister oma pikal ja mitmekesises haridusteel tõesti statistikast ja valimist ei ole midagi kuulnud?andrus kirjutas: ↑29 Okt, 2025 11:579 autot samade hooldusvigadega võib olla statistika mõttes kehvem valim kui 2 liisinguautot, kui viimaseid hooldavad erinevad inimesedKapten Trumm kirjutas: ↑29 Okt, 2025 11:07 Minu hoole all olevad üheksa autot annavad kindlasti palju suurema empiirilise kogemuse kui sinu kaks liisinguautot.
Ma ei soovi nalja teha...Kuid...isakene kirjutas: ↑30 Okt, 2025 16:25India kodanik, tuleb välja.Kapten Trumm kirjutas: ↑30 Okt, 2025 12:48 Hommikuses uudistes teatati, et eile öösi oli liiklusõnnetuses surma saanud üks elektritõuksi sõitja. Mida oligi oodata, loodus pardakki ei salli. Minu mälu järgi peaks esimene olema.
https://tartu.postimees.ee/8352243/kast ... oukerattur
 
 Täpselt sarnane, sest kergliikuri juht peab valima tee ületuseks sobiva ohutu kiiruse aga surma põhjuseks on mõlemal juhul hooletult liigse kiirusega liikuva kergliikuri juhi kukkumine ja "oma pea vigastamine".AMvA kirjutas: ↑30 Okt, 2025 14:39Ei ole sarnane, sest sellel juhtumil sõitis kaubik peateel.Kapten Trumm kirjutas: ↑30 Okt, 2025 14:25 https://tartu.postimees.ee/7012555/karl ... oukerattur
Sarnane pauk 5a tagasi.

Kust sa tead, et kergliikuri juht sõitis "liigse kiirusega"?OLAVI kirjutas: ↑30 Okt, 2025 17:41Täpselt sarnane, sest kergliikuri juht peab valima tee ületuseks sobiva ohutu kiiruse aga surma põhjuseks on mõlemal juhul hooletult liigse kiirusega liikuva kergliikuri juhi kukkumine ja "oma pea vigastamine".AMvA kirjutas: ↑30 Okt, 2025 14:39Ei ole sarnane, sest sellel juhtumil sõitis kaubik peateel.Kapten Trumm kirjutas: ↑30 Okt, 2025 14:25 https://tartu.postimees.ee/7012555/karl ... oukerattur
Sarnane pauk 5a tagasi.
Kui kergliikur sõidaks kõnniteel kõnniteele kohase kiirusega, siis tema pea kineetiline energia oleks sarnane jalgsi liikuja pea energiaga ja surma saamise tõenäosus kukkudes oleks ka sama tõenäoline kui jalgsi liikujal.
Talvelibedaga kukkub tänavatel väga palju inimesi ja kui suur on nende seas kukkumise tagajärjel surma saanute protsent?
https://www.err.ee/1609843197/tartus-hu ... oukerattur
Tra kuidas mind ajavad pöördesse need igasugused uued, uueaja "spetsialistide" poolt tehtud liikluskorraldused.NGolf kirjutas: ↑30 Okt, 2025 13:22 Tundub ka päris ühemõtteline koht, tahvel 835 "Teeandmise koht jalgrattateel sõitjale" kasutatuna koos märgiga 221 „Anna teed” näitab
teeandmise kohta jalgrattateel ning jalgratta- ja jalgteel sõitjale.
https://www.google.com/maps/@58.369951, ... FQAw%3D%3D

Sama siin, ise sellistel tänavatel rattaga sõites sõidan alati autoteel võimalikult paremal servas. Sellised "linnaruumispetsialistide" üllitatud kergliiklusteed ongi jube ohtlikud minu arust.
Slovakkia parlament võttis vastu liiklusseaduse muudatuse, mis kehtestab linnapiirkondades kõnniteedel lubatud maksimaalseks liikumiskiiruseks kuus kilomeetrit tunnis.
Parlamendis teisipäeva pärastlõunal heaks kiidetud piirang kehtib jalakäijatele, jalgratturitele, rulatajatele ning tõukeratta- ja elektritõukerattaga sõitjatele – kõigile, kellel on kõnniteedel lubatud liikuda – ja selle eesmärk on vältida sagedasi kokkupõrkeid kõnniteedel, vahendas väljaanne Politico.
"Peamine eesmärk on suurendada ohutust kõnniteedel, arvestades tõukeratturite osalusel toimunud kokkupõrgete sagenemist," ütles muudatuse autor Lubomír Vážny peaminister Robert Fico vasakpoolsest-populistlikust parteist Smer, mis kuulub valitsevasse koalitsiooni.
Seadusandja sõnul on muudatus kasulik rikkumiste tõendamisel, eriti juhtudel, kui on vaja objektiivselt kindlaks teha, kas liiguti kiiremini kui see, mida peetakse sobivaks kiiruseks aladel, mis on mõeldud peamiselt jalakäijatele.
Oleme pidevalt kergliikluskomisjonis räägitud sellest et kõnniteele ei tohiks panna jalg- ja jalgrattatee märk (paremini tuntud kui kergliiklustee märk). See tekitab vale arusaam, et seal on turvaliselt sõita kaherattalistega. Kahjuks ei võtnud abilinnapea ega linnamajandusosakond seda kuulda, ja isegi praegu veel lisatakse selliseid eluohtlikke kohti juurde - näiteks Karlovas ilmusid hiljuti selliseid märgistused kõnniteedele mis on täis pimesid nurki, mis on vaevalt meetri laiused ja kuhu on ka veel lasteaia värav... Need ohud on ju ilmselgelt, miks ikka arvatakse, et see on vastuvõetav.. Väga kurvaks teeb.