Autotehnikateema

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
olavsu1
Liige
Postitusi: 1344
Liitunud: 26 Veebr, 2022 9:25
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas olavsu1 »

Illike kirjutas: 31 Okt, 2025 11:08
Oi kui palju mulle sellist pidurite testi tehtud on... ca 5 meetri kauguselt veereb keegi vaikselt ette
Aga mis on minu variandid, kas kutsuda keegi kõrvalseisja kes vaatab, et ei tuleks mõnda liikurit? Või loobuda autost?
Oleks minu teha siis ma ehitaks veidi. Nüüdsel ajal on autodel irmvägevad keskkonsoolid, kuhu 10" monitor sissepistetud.
ma täiendaks seda kahe kaameraga, mis asuks auto ninas ja milega saaks piiluda pimedate nurkade taha.
andekust võiks ka lisada, kui kaamera tuvastab läheneva liikumise siis tõstab kisa.
Walter2
Liige
Postitusi: 4935
Liitunud: 27 Okt, 2012 22:11
Asukoht: Tangier
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Walter2 »

Kui eramaalt väljasõit osutub pimeda nurga tõttu probleemiks, siis on kinnistuomanikud paigaldanud vastavad peeglid. Neist saavad ka tänaval liikujad vaadata, ega nurga tagant autot tulemas ei ole. Kasu on mõlemapoolne.
peegel.png
peegel.png (175.67 KiB) Vaadatud 252 korda
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Illike
Liige
Postitusi: 823
Liitunud: 15 Jaan, 2013 9:51
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Illike »

Kui eramaalt väljasõit osutub pimeda nurga tõttu probleemiks, siis on kinnistuomanikud paigaldanud vastavad peeglid. Neist saavad ka tänaval liikujad vaadata, ega nurga tagant autot tulemas ei ole. Kasu on mõlemapoolne
Katsu Sa linnas midagi sellist korraldada. Paraku linnaametnik kehitab õlgu ja teatab: "Sinu mure"
Probleemi lahendus oleks vist ikka liikluskasvatus. Arvestamine teiste liiklejatega. Igapäevaselt sõites TRT-TLN maanteel tundub mul küll, et pargin vales kohas. Aga ma vist olengi üks selliseid troppe, kes sõidab ainult +5 üle.
Oleks minu teha siis ma ehitaks veidi. Nüüdsel ajal on autodel irmvägevad keskkonsoolid, kuhu 10" monitor sissepistetud.
ma täiendaks seda kahe kaameraga, mis asuks auto ninas ja milega saaks piiluda pimedate nurkade taha.
andekust võiks ka lisada, kui kaamera tuvastab läheneva liikumise siis tõstab kisa.
Võib olla oleks lahendus kui ei sõidaks nii kiiresti kõnniteel. Jääksid mõlemal osapoolel närvid terveks.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 44107
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Aamen seepeale, liikluskasvatus!
Tõuksiprobleem tuleb lahendada samamoodi nagu lahendati omal ajal see rolleribardakk. Sõidukid regamisele ja ülevaatusele, sõitjatele mingi elementaarne liiklusõpe.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Walter2
Liige
Postitusi: 4935
Liitunud: 27 Okt, 2012 22:11
Asukoht: Tangier
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Walter2 »

Katsu Sa linnas midagi sellist korraldada. Paraku linnaametnik kehitab õlgu ja teatab: "Sinu mure"
Kui pimeda nurga peeglid jäävad kinnistu piiresse pole vaesel linnaametnikul midagi öelda. Päälinnas on neid peegleid igastahes päris palju näha. Või läheb see valvekaameratega samasse kapsaaeda kus tohid ainult enda kinnistut jälgida? :D
Võib olla oleks lahendus kui ei sõidaks nii kiiresti kõnniteel. Jääksid mõlemal osapoolel närvid terveks.
Kõnniteel (kui tegu pole märgistatud kergliiklustee) jalgrattaga sõitmine on täiskasvanud inimestel teatavasti üldse keelatud?
Viimati muutis Walter2, 31 Okt, 2025 12:36, muudetud 2 korda kokku.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
zephys
Liige
Postitusi: 175
Liitunud: 28 Apr, 2015 14:49
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas zephys »

olavsu1 kirjutas: 31 Okt, 2025 11:33 kahe kaameraga, mis asuks auto ninas ja milega saaks piiluda pimedate nurkade taha.
andekust võiks ka lisada, kui kaamera tuvastab läheneva liikumise siis tõstab kisa.
Parkimiskohalt väljasõidu abi on lisavarustusena ammuilma leiutatud.
Illike
Liige
Postitusi: 823
Liitunud: 15 Jaan, 2013 9:51
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Illike »

Kõnniteel (kui tegu pole märgistatud kergliiklustee) jalgrattaga sõitmine on täiskasvanud inimestel teatavasti üldse keelatud?
Nad sõidavad kõnniteel, kuigi kõrval on joonega eraldatud kergliiklustee ja paraku pole siis ka peeglitest abi. Vähendab ainult tõenäosust autol nina maha sõita. Ma jääksin enda arvamuse juurde, et aitaks liikluskasvatus ja teistega arvestamine.
Walter2
Liige
Postitusi: 4935
Liitunud: 27 Okt, 2012 22:11
Asukoht: Tangier
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Walter2 »

Liikluskasvatus on õige tee aga päeva lõpuks jõuame selleni, et lisaks erinevate kubemevokkidega kamikaadzedelt ka kõikidelt teistelt inimestelt (jalakäijad ju) hakatakse nõudma LE tundmist kuna nad osalevad liikluses. :dont_know:
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Illike
Liige
Postitusi: 823
Liitunud: 15 Jaan, 2013 9:51
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Illike »

...päeva lõpuks jõuame selleni, et lisaks erinevate kubemevokkidega kamikaadzedelt ka kõikidelt teistelt inimestelt (jalakäijad ju) nõutakse LE tundmist kuna nad osalevad liikluses.
See peaks tänapäevases maailmas olema sama elementaarne kui arvutioskus? LE-d ei pea täpsusteni tundma, peaks teadma ainult mõningaid elementaarseid punkte mida rakendatakse ka igapäevases elus: parema käe reegel, distantsi hoidmine, ohutus.
olavsu1
Liige
Postitusi: 1344
Liitunud: 26 Veebr, 2022 9:25
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas olavsu1 »

Illike kirjutas: 31 Okt, 2025 12:19
Võib olla oleks lahendus kui ei sõidaks nii kiiresti kõnniteel. Jääksid mõlemal osapoolel närvid terveks.
äkki siis läheks tagasi juurte juurde ja määraks piiranguks linnapea hobuste jalutuskiiruse. ja seda siis kogu linnas ja kõigile ratastega liikuritele.. nagu see kunagi Tallinnas oli.
parkija
Liige
Postitusi: 1558
Liitunud: 04 Veebr, 2015 20:14
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas parkija »

Sõidukid regamisele ja ülevaatusele, sõitjatele mingi elementaarne liiklusõpe.

Nõrk algatus , mis liiklusõpe , pigem ikka eksam ja juhitunnistus ning kindlustuspoliisi nõue
AMvA
Liige
Postitusi: 5255
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas AMvA »

Kapten Trumm kirjutas: 31 Okt, 2025 12:21 Aamen seepeale, liikluskasvatus!
Tõuksiprobleem tuleb lahendada samamoodi nagu lahendati omal ajal see rolleribardakk. Sõidukid regamisele ja ülevaatusele, sõitjatele mingi elementaarne liiklusõpe.
põhiline, et neil asjadel võiks ka mingi kindlustus olla. see kepp, mis lahti läheb, et oma kahjustatud auto eest hüvitist saada on päris jube.
Illike
Liige
Postitusi: 823
Liitunud: 15 Jaan, 2013 9:51
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Illike »

äkki siis läheks tagasi juurte juurde ja määraks piiranguks linnapea hobuste jalutuskiiruse. ja seda siis kogu linnas ja kõigile ratastega liikuritele.. nagu see kunagi Tallinnas oli.
Tekib küsimus, miks need kergliikuritega tyybid on pühad lehmad ja autojuhid ning jalakäijad peavad ainult nendega arvestama?
On nii kergliikuritga sõitjate hulgas teatud kogus nn hulle, kui ka autojuhtide hulgas. Ma jääksin enda juurde, et arvestamine kaasliiklejatega on võtmesõna.
Walter2
Liige
Postitusi: 4935
Liitunud: 27 Okt, 2012 22:11
Asukoht: Tangier
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Walter2 »

AMvA kirjutas: 31 Okt, 2025 13:09 põhiline, et neil asjadel võiks ka mingi kindlustus olla. see kepp, mis lahti läheb, et oma kahjustatud auto eest hüvitist saada on päris jube.
Kusjuures - kui sa kõnniteel lendavale tõukurile varjatud kohast ette sõidad nii et too su esitiiba lendab jääb autojuht süüdi kuna tõuksil on kõnniteel liikumise eesõigus ja avariid käsitletakse nagu kokkupõrget jalakäijaga (auto on siin veel ka suurema ohu allikas). Täna õnne kui tõukur ellu jääb ja hinga kergendatult, kui autol on kasko sest mingit hüvitist tavaolukorras (kui pole tõukuri suhtes tõestatud raskendavaid asjaolusid) ei saa.
Meie firmas läbielatud juhtum... :? Kui oleks advokaadi võtnud vahest oleks see miskit sehkendanud aga kulud polnud õnneks eriti suured.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
AMvA
Liige
Postitusi: 5255
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas AMvA »

Walter2 kirjutas: 31 Okt, 2025 14:52
AMvA kirjutas: 31 Okt, 2025 13:09 põhiline, et neil asjadel võiks ka mingi kindlustus olla. see kepp, mis lahti läheb, et oma kahjustatud auto eest hüvitist saada on päris jube.
Kusjuures - kui sa kõnniteel lendavale tõukurile varjatud kohast ette sõidad nii et too su esitiiba lendab jääb autojuht süüdi kuna tõuksil on kõnniteel liikumise eesõigus ja avariid käsitletakse nagu kokkupõrget jalakäijaga (auto on siin veel ka suurema ohu allikas). Täna õnne kui tõukur ellu jääb ja hinga kergendatult, kui autol on kasko sest mingit hüvitist tavaolukorras (kui pole tõukuri suhtes tõestatud raskendavaid asjaolusid) ei saa.
Meie firmas läbielatud juhtum... :? Kui oleks advokaadi võtnud vahest oleks see miskit sehkendanud aga kulud polnud õnneks eriti suured.
Samas tõuks peab ületama ristuvat teed jalakäija kiirusega, nii et .... :scratch:
Igatahes selliste pärast soetasin endale pardakaamera, igaks juhuks
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist