Et seened tuleb tagasi peitu panna?tsivi_list kirjutas: ↑31 Okt, 2025 17:49Antud teemas see lühend tähendab siiski piiratud libisemisega diferentsiaali.
Autotehnikateema
Re: Autotehnikateema
Re: Autotehnikateema
Iga aasta on näha neid naastude kasutajaid kes on ostnud mingid säästu rehvid. Lamelli ei ole. Klots on suur ja sile ja naastusid on paaris hõredas rivis.
Ja siis mõtled kas ta tõesti usub et need hõredalt pandud naastud ja see sile klots on elupäästja ?
Seal on küll see võlts turvalisuse tunne kiirelt tulema.
Loomulikult on naastul oma koht ja lamellil oma aga saast võiks jääda ostmata. Krt. Enam ei mäleta aga mis see tootja oli äkki mingi kormoran vms. Kelle kaubiku C markeeringuga naelad läksid müüjale tagasi suht koht peale mõnekümne km läbimist. Juhid keeldusid nendega
sõitmast. Suverehv mis enne rehvivahetust all oli olevat olnud parem.
Ja siis mõtled kas ta tõesti usub et need hõredalt pandud naastud ja see sile klots on elupäästja ?
Seal on küll see võlts turvalisuse tunne kiirelt tulema.
Loomulikult on naastul oma koht ja lamellil oma aga saast võiks jääda ostmata. Krt. Enam ei mäleta aga mis see tootja oli äkki mingi kormoran vms. Kelle kaubiku C markeeringuga naelad läksid müüjale tagasi suht koht peale mõnekümne km läbimist. Juhid keeldusid nendega
sõitmast. Suverehv mis enne rehvivahetust all oli olevat olnud parem.
Re: Autotehnikateema
Limited Slippery Differential
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
-
krossipart
- Liige
- Postitusi: 361
- Liitunud: 26 Apr, 2020 17:06
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Tervitan hää mõtteavalduse osas ja olen naastuvärdjas...tsivi_list kirjutas: ↑31 Okt, 2025 16:31 Naastuvärdjad juba krõbistavad, lõhuvad teid ja tänavaid, reostavad müra ja peenosakestega.
Ammu pole selliseid talvi, et üldse talverehvi vaja oleks. Tuleb õppida sõitma, mitte lõhkuda naastudega teid!
Re: Autotehnikateema
Mis selles halba on kui ühel suvel sõidad oma lamellid lõpuni. Talv otsa saad libedaga sõidetud aga esimese +27C või vihmaga on auto kohe kraavis? Nii nagu libedaga tuleb ka suvistes tingimustes pidamise piir ära proovida, ei näe probleemi.Need, kes aastate kaupa sama rehviga sahistavad, neil ei peaks üldse autoomanikke sekka asja olema.
Re: Autotehnikateema
Ise nagu elus mõlemaid kasutanud ja head on nii lamellid kui naastud. Igaks juhuks mainin, et tugeva külmaga naastude eelis jääl kaob. Täpset tempi ei mäleta, äkitse 15? Hetkel olen lamellidele pidama jäänud, müra pärast. Isegi kui satub lauslibe olema siis korrigeerin seda kiirusega. Aga jah, viimastel talvedel juhtub seda harva.
Re: Autotehnikateema
Lamell on muidugi mugav ja vaikne , kuid mul on vaja varahommikuti üks kahe kurviga tõus "võtta" seega naast .
Mõtlen oma väikse aruga , kas tee pindamist graniitkillustikuga enam üldse ei praktiseerita ja kas selline kare teekate aitaks mäest üles - ja allasõites ?
Mõtlen oma väikse aruga , kas tee pindamist graniitkillustikuga enam üldse ei praktiseerita ja kas selline kare teekate aitaks mäest üles - ja allasõites ?
Re: Autotehnikateema
Ma ei mõelnud seda. Lõpuni sõita ongi OK.
Mõtlesin ikka neid, kes aastaid vahetamata lasevad. Ja siis loeme, et "mõlemad juhid olid kained, rehvid vastasid nõuetele", kuid ikka avastatakse ennast üks hetk kraavist või vastassuunast oma plastmassiga.
Re: Autotehnikateema
Minul autol pole absoluutselt vahet mis tüüpi rehv all on, eks tuleb õige sõidustiil võtta. Hea naast ei ole kindlasti mürarikkam kui lamell ja korralik lamell on parem kui naast, aga kallis.
-
davidsoniharald
- Liige
- Postitusi: 1705
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Ma eelistan tisse.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: plärmo ja 3 külalist