697. leht 697-st

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 31 Okt, 2025 18:48
Postitas nukkel
tsivi_list kirjutas: 31 Okt, 2025 17:49
avrnbr kirjutas: 31 Okt, 2025 17:46 Mul tekkis ka küsimus, et kas LSD all peeti silmas lüsergiinhappe dietüülamiidi?
Antud teemas see lühend tähendab siiski piiratud libisemisega diferentsiaali.
Et seened tuleb tagasi peitu panna?

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 31 Okt, 2025 19:11
Postitas MeelisV
Iga aasta on näha neid naastude kasutajaid kes on ostnud mingid säästu rehvid. Lamelli ei ole. Klots on suur ja sile ja naastusid on paaris hõredas rivis.
Ja siis mõtled kas ta tõesti usub et need hõredalt pandud naastud ja see sile klots on elupäästja ?
Seal on küll see võlts turvalisuse tunne kiirelt tulema.
Loomulikult on naastul oma koht ja lamellil oma aga saast võiks jääda ostmata. Krt. Enam ei mäleta aga mis see tootja oli äkki mingi kormoran vms. Kelle kaubiku C markeeringuga naelad läksid müüjale tagasi suht koht peale mõnekümne km läbimist. Juhid keeldusid nendega
sõitmast. Suverehv mis enne rehvivahetust all oli olevat olnud parem.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 31 Okt, 2025 19:23
Postitas isakene
avrnbr kirjutas: 31 Okt, 2025 17:46 Mul tekkis ka küsimus, et kas LSD all peeti silmas lüsergiinhappe dietüülamiidi?
Limited Slippery Differential

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 31 Okt, 2025 19:35
Postitas krossipart
tsivi_list kirjutas: 31 Okt, 2025 16:31 Naastuvärdjad juba krõbistavad, lõhuvad teid ja tänavaid, reostavad müra ja peenosakestega.
Ammu pole selliseid talvi, et üldse talverehvi vaja oleks. Tuleb õppida sõitma, mitte lõhkuda naastudega teid!
Tervitan hää mõtteavalduse osas ja olen naastuvärdjas... :D

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 31 Okt, 2025 19:37
Postitas slider
Need, kes aastate kaupa sama rehviga sahistavad, neil ei peaks üldse autoomanikke sekka asja olema.
Mis selles halba on kui ühel suvel sõidad oma lamellid lõpuni. Talv otsa saad libedaga sõidetud aga esimese +27C või vihmaga on auto kohe kraavis? Nii nagu libedaga tuleb ka suvistes tingimustes pidamise piir ära proovida, ei näe probleemi.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 31 Okt, 2025 19:43
Postitas Some
Ise nagu elus mõlemaid kasutanud ja head on nii lamellid kui naastud. Igaks juhuks mainin, et tugeva külmaga naastude eelis jääl kaob. Täpset tempi ei mäleta, äkitse 15? Hetkel olen lamellidele pidama jäänud, müra pärast. Isegi kui satub lauslibe olema siis korrigeerin seda kiirusega. Aga jah, viimastel talvedel juhtub seda harva.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 31 Okt, 2025 20:05
Postitas parkija
Lamell on muidugi mugav ja vaikne , kuid mul on vaja varahommikuti üks kahe kurviga tõus "võtta" seega naast .
Mõtlen oma väikse aruga , kas tee pindamist graniitkillustikuga enam üldse ei praktiseerita ja kas selline kare teekate aitaks mäest üles - ja allasõites ?

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 31 Okt, 2025 21:06
Postitas zephys
slider kirjutas: 31 Okt, 2025 19:37 Mis selles halba on kui ühel suvel sõidad oma lamellid lõpuni.
Ma ei mõelnud seda. Lõpuni sõita ongi OK.
Mõtlesin ikka neid, kes aastaid vahetamata lasevad. Ja siis loeme, et "mõlemad juhid olid kained, rehvid vastasid nõuetele", kuid ikka avastatakse ennast üks hetk kraavist või vastassuunast oma plastmassiga.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 31 Okt, 2025 21:33
Postitas moscito
Minul autol pole absoluutselt vahet mis tüüpi rehv all on, eks tuleb õige sõidustiil võtta. Hea naast ei ole kindlasti mürarikkam kui lamell ja korralik lamell on parem kui naast, aga kallis.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 31 Okt, 2025 22:34
Postitas davidsoniharald
Ma eelistan tisse.