Autotehnikateema

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
AMvA
Liige
Postitusi: 5261
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas AMvA »

vanahalb kirjutas: 02 Nov, 2025 15:45 Täielik häving oli hoopis Continentali uute suverehvidega mis tavalise diiselpassati all ühe suvega (ca 12 000 km vist ) ära kulusid. Umbes samal ajal oli küll ka Continentali skandaal kui ajakirjanikud selgeks said et Conti teeb testides paremate tulemuste saavutamiseks rehvid ülipehmest segust. Võib-olla tänapäeval on teisiti. Ma ise pole seda marki enam julgenud osta.
Conti on kogu aeg väga kiire kulumisega rehv olnud. Suvine Conti ja peale 10K kilomeetrit utiil.
maksipoiss
Liige
Postitusi: 2353
Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas maksipoiss »

Kui kiiresti kulub, siis peaks ka hea pidamisega olema :)
AMvA
Liige
Postitusi: 5261
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas AMvA »

maksipoiss kirjutas: 02 Nov, 2025 19:31 Kui kiiresti kulub, siis peaks ka hea pidamisega olema :)
On küll
retti
Liige
Postitusi: 1439
Liitunud: 13 Dets, 2004 22:14
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas retti »

AMvA kirjutas: 02 Nov, 2025 19:21
vanahalb kirjutas: 02 Nov, 2025 15:45 Täielik häving oli hoopis Continentali uute suverehvidega mis tavalise diiselpassati all ühe suvega (ca 12 000 km vist ) ära kulusid. Umbes samal ajal oli küll ka Continentali skandaal kui ajakirjanikud selgeks said et Conti teeb testides paremate tulemuste saavutamiseks rehvid ülipehmest segust. Võib-olla tänapäeval on teisiti. Ma ise pole seda marki enam julgenud osta.
Conti on kogu aeg väga kiire kulumisega rehv olnud. Suvine Conti ja peale 10K kilomeetrit utiil.
Continentali suve/säästurehvid Matador Citröeni all üle 30 000 km ja 4 mm veel alles
OLAVI
Liige
Postitusi: 2839
Liitunud: 31 Juul, 2014 0:49
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas OLAVI »

Kuna EU's on kõik energiamärgisega tooted andmebaasis, siis on nüüdseks olemas ka EU's ametlikult müüdavate rehvide andmebaas, kus hetkel on võimalik näha ca 235 000 kirjet, millest talverehve ca 90 000 ja otsingus on võimalik erinevate kriteeriumite alusel valida.

EPREL – Euroopa energiamärgisega toodete andmebaas - rehvid: https://eprel.ec.europa.eu/screen/product/tyres
Siin on näide ühe Toyo rehvi kohta: https://eprel.ec.europa.eu/screen/product/tyres/599943

https://energy-efficient-products.ec.eu ... t/tyres_en
(On olemas ka andmebaas kõikide EU rehvitootjate kohta, et millisel tootjal on üldse õigus rehve toota ja (rehvil oleva koodi järgi) saab vajadusel kontrollida, kas antud rehvid on üldse legaalselt toodetud/müüdud.)
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 44109
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Kapten Trumm »

AMvA kirjutas: 02 Nov, 2025 19:21
vanahalb kirjutas: 02 Nov, 2025 15:45 Täielik häving oli hoopis Continentali uute suverehvidega mis tavalise diiselpassati all ühe suvega (ca 12 000 km vist ) ära kulusid. Umbes samal ajal oli küll ka Continentali skandaal kui ajakirjanikud selgeks said et Conti teeb testides paremate tulemuste saavutamiseks rehvid ülipehmest segust. Võib-olla tänapäeval on teisiti. Ma ise pole seda marki enam julgenud osta.
Conti on kogu aeg väga kiire kulumisega rehv olnud. Suvine Conti ja peale 10K kilomeetrit utiil.
Pidamine ja kulumine käivad käsikäes, pehmem ja kleepuvam segu peab paremini, kuid ka kulub rutem.
Kel see ei meeldi, võib mingite taiwani plastmassrehvidega uisutada.
Vanahalb, kas viinamarjad on hapud?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
AMvA
Liige
Postitusi: 5261
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas AMvA »

Kapten Trumm kirjutas: 03 Nov, 2025 7:30
AMvA kirjutas: 02 Nov, 2025 19:21
vanahalb kirjutas: 02 Nov, 2025 15:45 Täielik häving oli hoopis Continentali uute suverehvidega mis tavalise diiselpassati all ühe suvega (ca 12 000 km vist ) ära kulusid. Umbes samal ajal oli küll ka Continentali skandaal kui ajakirjanikud selgeks said et Conti teeb testides paremate tulemuste saavutamiseks rehvid ülipehmest segust. Võib-olla tänapäeval on teisiti. Ma ise pole seda marki enam julgenud osta.
Conti on kogu aeg väga kiire kulumisega rehv olnud. Suvine Conti ja peale 10K kilomeetrit utiil.
Pidamine ja kulumine käivad käsikäes, pehmem ja kleepuvam segu peab paremini, kuid ka kulub rutem.
Kel see ei meeldi, võib mingite taiwani plastmassrehvidega uisutada.
Vanahalb, kas viinamarjad on hapud?
Eks sellega on nii ja naa. Selleks suveks panin Volvole alla Pirelli P Zero rehvid (Volvo OEM rehv), mis on kah High Performance rehvid ja väga hea pidamisega, aga kulumine on päris mõistlik. Suvega keris üle 10k peale ja rehvi on veel kenasti alles.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: parkija ja 2 külalist