699. leht 699-st
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 02 Nov, 2025 19:21
Postitas AMvA
vanahalb kirjutas: ↑02 Nov, 2025 15:45
Täielik häving oli hoopis Continentali uute suverehvidega mis tavalise diiselpassati all ühe suvega (ca 12 000 km vist ) ära kulusid. Umbes samal ajal oli küll ka Continentali skandaal kui ajakirjanikud selgeks said et Conti teeb testides paremate tulemuste saavutamiseks rehvid ülipehmest segust. Võib-olla tänapäeval on teisiti. Ma ise pole seda marki enam julgenud osta.
Conti on kogu aeg väga kiire kulumisega rehv olnud. Suvine Conti ja peale 10K kilomeetrit utiil.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 02 Nov, 2025 19:31
Postitas maksipoiss
Kui kiiresti kulub, siis peaks ka hea pidamisega olema

Re: Autotehnikateema
Postitatud: 02 Nov, 2025 19:54
Postitas AMvA
maksipoiss kirjutas: ↑02 Nov, 2025 19:31
Kui kiiresti kulub, siis peaks ka hea pidamisega olema
On küll
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 02 Nov, 2025 20:07
Postitas retti
AMvA kirjutas: ↑02 Nov, 2025 19:21
vanahalb kirjutas: ↑02 Nov, 2025 15:45
Täielik häving oli hoopis Continentali uute suverehvidega mis tavalise diiselpassati all ühe suvega (ca 12 000 km vist ) ära kulusid. Umbes samal ajal oli küll ka Continentali skandaal kui ajakirjanikud selgeks said et Conti teeb testides paremate tulemuste saavutamiseks rehvid ülipehmest segust. Võib-olla tänapäeval on teisiti. Ma ise pole seda marki enam julgenud osta.
Conti on kogu aeg väga kiire kulumisega rehv olnud. Suvine Conti ja peale 10K kilomeetrit utiil.
Continentali suve/säästurehvid Matador Citröeni all üle 30 000 km ja 4 mm veel alles
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 03 Nov, 2025 0:07
Postitas OLAVI
Kuna EU's on kõik energiamärgisega tooted andmebaasis, siis on nüüdseks olemas ka EU's
ametlikult müüdavate rehvide andmebaas, kus hetkel on võimalik näha ca 235 000 kirjet, millest talverehve ca 90 000 ja otsingus on võimalik erinevate kriteeriumite alusel valida.
EPREL – Euroopa energiamärgisega toodete andmebaas - rehvid:
https://eprel.ec.europa.eu/screen/product/tyres
Siin on näide ühe Toyo rehvi kohta:
https://eprel.ec.europa.eu/screen/product/tyres/599943
https://energy-efficient-products.ec.eu ... t/tyres_en
(On olemas ka andmebaas kõikide EU rehvitootjate kohta, et millisel tootjal on üldse õigus rehve toota ja (rehvil oleva koodi järgi) saab vajadusel kontrollida, kas antud rehvid on üldse legaalselt toodetud/müüdud.)
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 03 Nov, 2025 7:30
Postitas Kapten Trumm
AMvA kirjutas: ↑02 Nov, 2025 19:21
vanahalb kirjutas: ↑02 Nov, 2025 15:45
Täielik häving oli hoopis Continentali uute suverehvidega mis tavalise diiselpassati all ühe suvega (ca 12 000 km vist ) ära kulusid. Umbes samal ajal oli küll ka Continentali skandaal kui ajakirjanikud selgeks said et Conti teeb testides paremate tulemuste saavutamiseks rehvid ülipehmest segust. Võib-olla tänapäeval on teisiti. Ma ise pole seda marki enam julgenud osta.
Conti on kogu aeg väga kiire kulumisega rehv olnud. Suvine Conti ja peale 10K kilomeetrit utiil.
Pidamine ja kulumine käivad käsikäes, pehmem ja kleepuvam segu peab paremini, kuid ka kulub rutem.
Kel see ei meeldi, võib mingite taiwani plastmassrehvidega uisutada.
Vanahalb, kas viinamarjad on hapud?
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 03 Nov, 2025 8:34
Postitas AMvA
Kapten Trumm kirjutas: ↑03 Nov, 2025 7:30
AMvA kirjutas: ↑02 Nov, 2025 19:21
vanahalb kirjutas: ↑02 Nov, 2025 15:45
Täielik häving oli hoopis Continentali uute suverehvidega mis tavalise diiselpassati all ühe suvega (ca 12 000 km vist ) ära kulusid. Umbes samal ajal oli küll ka Continentali skandaal kui ajakirjanikud selgeks said et Conti teeb testides paremate tulemuste saavutamiseks rehvid ülipehmest segust. Võib-olla tänapäeval on teisiti. Ma ise pole seda marki enam julgenud osta.
Conti on kogu aeg väga kiire kulumisega rehv olnud. Suvine Conti ja peale 10K kilomeetrit utiil.
Pidamine ja kulumine käivad käsikäes, pehmem ja kleepuvam segu peab paremini, kuid ka kulub rutem.
Kel see ei meeldi, võib mingite taiwani plastmassrehvidega uisutada.
Vanahalb, kas viinamarjad on hapud?
Eks sellega on nii ja naa. Selleks suveks panin Volvole alla Pirelli P Zero rehvid (Volvo OEM rehv), mis on kah High Performance rehvid ja väga hea pidamisega, aga kulumine on päris mõistlik. Suvega keris üle 10k peale ja rehvi on veel kenasti alles.