8. leht 16-st
Postitatud: 27 Nov, 2009 9:28
Postitas Blitzkrieg
Vist küll tühjale väljale, nagu eelnev näidis on tehtud. Ma ootaks kohe ka kokkusaamisele paari lõplikult täidetud näidislehte lennukitest.
Postitatud: 27 Nov, 2009 10:05
Postitas vaoinas
Lennukite leht täidetakse analoogselt soomukite lehele - ainus erinevus seisneb andmetes - on paar lisanäitajat, nagu tiivaulatus ja pikkus.
Data:
Postitatud: 29 Nov, 2009 15:50
Postitas JoRRUU
Tervitus kõigile!
Informatiivsuse osas võiks lisada ka tootmise ajaloo kohta paar kolm rida, päritolu ja kasutuse järgi /alla.
Välja töötatud:
Tootmises: 1930-42
Kokku toodeti: .... (sisaldades...)
Production history:
Designed: 1934
Produced 1935–1943
Number built: 1,856 (excluding conversions)
Lugupidamisega,
JoRRu
Tõlge RUS
Postitatud: 29 Nov, 2009 16:22
Postitas JoRRUU
Tõlke osas palun täiendust/täpsustust:
RUS:
История производства:
Разработаннo): 1934
Годы производства; 1935-1943
Количество выпущенных: 1,856 (.../в том числе модификации /изменений)
(NB! Kas sisaldab ka modifikatsioone või ei sisalda - ära näidata).
JoRRu
Postitatud: 30 Nov, 2009 9:13
Postitas vaoinas
Vastuseks JoRRUU'le:
Kindlasti leiaks informatiivsuse osas veel ohtralt andmeid, mis tasuks ära märkimist - paraku pole A4 formaat kummist ja ka mudeli jaoks peab sellel ruumi jääma. Sestap ongi tehniliste andmete osas tehtud napp valik - näitajad, mis tõenäoliselt pakuks huvi ka keskmisele näitust külastavale pereemale. Ning ei saa ka märkimata jätta, et sellesisuliste muudatuste jaoks hakkab juba aega nappima.
Formaati hetkel nüüd küll muutma ei hakka. Kui mudeli omanik peab selliseid numbreid oluliseks ära märkida, siis seda on võimalik teha 250 tähemärgilises lisateksti osas.
Kristjan
Postitatud: 01 Dets, 2009 13:02
Postitas fossiil
Võtad ehk homme mõned näidised kohapeale kaasa kah? Siis on meil hea mõnd mudelit reaalis paberile passitada ja tähtsa ilmega kaasa noogutada...
Urmas.
Postitatud: 02 Dets, 2009 16:59
Postitas vaoinas
Inimesed, mingi selline palve, et see, et ma inglise keelt mõnevõrra mõistan, ei tähenda, et ma neile miljonile sildile ise need tekstid viitsin/tahan/jõuan ümber tõlkida - seega, ehk leiate aega/tahtmist/viitsimist leida keegi, kes need asjad ära tõlgiks, juhul, kui ise ei oska. Meil siin foorumis peaks inglise keelt mõistvaid inimesi olema.
Võibolla oleks üldse mõistlik, kui keegi konkreetne inimene võtaks enda peale tekstide tõlkimise vene keelde ja keegi inglise keelde, et keeleprobleemiga inimestel oleks kuhugi pöörduda, mitte külakorda mööda foorumi privat ringi võimelda.
Kristjan
Postitatud: 03 Dets, 2009 16:00
Postitas Panzergrenadier
Tõlkimise lahendamiseks aitaks ka sellest, kui teeks eraldi teema, kuhu oma tekstid postitada. Siis saab laiem ring ka abiks olla. Võiksin siis ise ka, kui tekib vaba hetk ja on tuju, postitatud tekste inglise keelde panna. Kuna peab nagunii eesti keeles oma teksti trükkima, mis raskus on siis see paari klõpsuga ka foorumi teemasse kopeerida.
Jõudu!
Postitatud: 09 Dets, 2009 22:20
Postitas asjaajaja
Eesti raamatuillustratsioonide näitus Kuressaare lossis lõpeb 10. jaanuaril. Seega on meil täpselt üks kuu aega, et mudelitega näituseks valmis saada. See tähendab aga seda, et hakkame nimekirja tasapisi lukku panema. Olin vahepeal foorumist veidi eemal, et õõnsatel savijalgadel tudisevat perekonna eelarvet veidi tasakaalustada, aga nüüd olen jälle täie rauaga mudelinäituse kursil.
Vahepeal on valminud hulk mudeleid, mis on samuti Kuressaare mudelinäituse jaoks planeeritud. Ootan nende andmeid oma privasse, et ka need masinad mudelite nimekirja lisada. Ja muidugi tuleb lisaks Kristjani poolt valmivatele mudeli infoga lehtedele veel hulgaliselt lisainfot ja muud korralduslikku pudi-padi.
Kruvime tempo üles, ees ootab lõpuspurt ja võidukas finiš!
Postitatud: 15 Dets, 2009 15:46
Postitas vaoinas
Kodanikud mudeliehitajad.
Tuletan teile meelde, et jõulud on sisuliselt ülehomme ja ma tahan teie käest näitusele minevate mudelite andmeid saada. Praegu on laekunud need vaid FW Anton'ilt ja Fossiililt. Jumala eest, hakake end liigutama ja saatke need enne reedet ära! Muidu juhtub, et taevas langeb maa peale ja päike läheb põrgu põlema.
Aitäh
Kristjan
Postitatud: 15 Dets, 2009 15:53
Postitas Blitzkrieg
Hea et meelde tuletasid aga probleem on venekeelde tõlkimisega. See on tõesti peavalu. Pingutan kuidas saan. Võin ehk ilma vene keeleta ära saata ve ??? Krt. Bf 110 on mind nii haaranud et tõesti on paberimajandus unarusse jäänud

Postitatud: 15 Dets, 2009 16:50
Postitas FW Anton
Vene keelega võin aidata, saada mulle privasse ära.
Postitatud: 15 Dets, 2009 20:36
Postitas von manstein
Üritusest on avaldatud juba pisike reklaamijupp, nii et taganemisteed enam ei ole.
http://www.kultuur.info/yritus.html?id= ... &kokku=113
Postitatud: 15 Dets, 2009 22:41
Postitas asjaajaja
Tänud, von manstein, plaanisin selle lingi täna õhtul ise üles visata, aga jõudsid ette.
Võtke, palun, Kristjani palvet tõsiselt ja saatke oma info talle ära. Siltide tegemine on üpris mahukas töö ja seda ei tohiks viimase minuti peale jätta.
Lisaks infosiltidele oleks vaja veel miinimum 30-50 A4 formaadis illustreerivat pilti, mis seintele riputada. Seal võiksid olla mõned detailsemad lähivaated näitusel olevatest mudelitest (sellised, mida näitusekülastaja ei pruugi muidu tähele panna), aga ka mõned mudelid, mis erinevatel põhjustel Kuressaarde ei jõudnud, kuid temaatika poolest sobiksid sinna (esimese hooga meenuvad mitmed masinad Panzergrenadieri loomingust, aga neid on ka teistel tegijatel). Teeksin neid ise, kuid mul puudub võimalus värviprinteri kasutamiseks...
Eelnevate kuude jooksul on mulle palju vihjeid tulnud kohe-kohe valmivate mudelite kohta, äkki saaks nende kohta ka nüüd lõpliku kinnituse, et mudel on valmis - saaks lõpliku nimekirja avaldada ja selle siis tasapisi lukku panna.
Aeg hakkab otsa saama.
Postitatud: 15 Dets, 2009 22:44
Postitas Joss Metsast
Taganemisteed ei ole , selja taga on ...... mitte moskva vaid lubadused
Tegelikult küsimus, mida arvate heaks laevale tehnilisse iseloomustusse kirjutada. Kas selline variant on "söödav"
- pikkus 34.7 m
- veeväljasurve pinnal 234 t, sukeldunult 258 t
- kiirus pinnal 18 km/h, sukeldunult 23 km/h
- relvastus 2 torpeedot
- meeskond 14-18 meest
tegu siis type XXIII-ga. Siinkohal veelkord tänud Kallele
Levar