"Riigikaitse uus katsumus" - Tallinna (j)veevärk

...ja kõik muu sisejulgeolekusse puutuv
Vasta
Kasutaja avatar
Feeliks_Jalgraud
Liige
Postitusi: 898
Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
Asukoht: Teises kohas
Kontakt:

Postitus Postitas Feeliks_Jalgraud »

Useful load: 4,500 kg

Max takeoff weight: 24,000 kg
võtame siis lasti ja kütte kogused maha ja ei ole miskit eriti rasket vintsida.
15-16t

selle töö teeb plokkrataste ja 10t otsetõmbega vintsiga ära.
Aga kuna jää takistab, siis peab tõmmet poolerohkem olema...
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
Kasutaja avatar
Markko
Liige
Postitusi: 454
Liitunud: 28 Sept, 2007 7:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Markko »

Jaanus2 kirjutas: Huvitav kas nad saatsid masina Keilasse õhkpatjadele järele või lasksid Keila meestel kohe nendega lennuvälja poole tulema hakata?
Ca ühe paiku kihutas Lilleküla komando Scania (ilma kastita) ilge vingaaliga mööda Paldiski maanteed Haabersti poole. Äkki siis mindi ise järgi?
Kasutaja avatar
varing
Liige
Postitusi: 576
Liitunud: 26 Mai, 2007 13:09
Kontakt:

Postitus Postitas varing »

Ei vintsita seal miskit vaid keskmisest suurema ekskavaatoriga sikutavad.
30 meetri kaupa sellepärast, et rohkem pole kopal sõitmiseks ruumi. Vähemalt sellisele järeldusele jõudsin AK uudiseid vaadates :roll:
Ja kardan et alla ei laotata ka midagi. Eks ta vajub läbi jää ikka siis kui liiga kauaks seisma jääb...
Viimati muutis varing, 18 Mär, 2010 21:34, muudetud 1 kord kokku.
Huvitatud peaaegu kõigest militaarsest!
Kasutaja avatar
Some
Liige
Postitusi: 4834
Liitunud: 11 Aug, 2008 9:25
Kontakt:

Postitus Postitas Some »

Feeliks_Jalgraud kirjutas:
Useful load: 4,500 kg

Max takeoff weight: 24,000 kg
võtame siis lasti ja kütte kogused maha ja ei ole miskit eriti rasket vintsida.
15-16t

selle töö teeb plokkrataste ja 10t otsetõmbega vintsiga ära.
Aga kuna jää takistab, siis peab tõmmet poolerohkem olema...
mind rohkem huvitab kuidas lennukipoolse kinnituse tegid - hulk rihmasid ümber ja sinna külge tross? vints polegi nii suur probleem
Kasutaja avatar
Feeliks_Jalgraud
Liige
Postitusi: 898
Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
Asukoht: Teises kohas
Kontakt:

Postitus Postitas Feeliks_Jalgraud »

kui on kinnitus võimalik teka U kujuliselt taha, siis arvatavasti peab vastu. Ei usu, et lõõtsa kombel kokku läheb.

Edit: Samas on see lennuk võrdlemisi kerge, ja kinnitada võib mistahes põhi konstruktsiooni külge. Ega lennukile, õhkutõusmisel-maandumisel, ka just väiksed jõud ei mõju...
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
Kasutaja avatar
Some
Liige
Postitusi: 4834
Liitunud: 11 Aug, 2008 9:25
Kontakt:

Postitus Postitas Some »

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/l ... d=29872461

See ekskavaator on korralikult kuival maal nagu peabki, veider et tross kõige nõrgem lüli juhtus olema. Kahjuks ei saa piltidest aru kuidas kinnitus tehtud on. Ja nagu pole näha et oleks august välja tulnud, või on vanad pildid?
Kasutaja avatar
Feeliks_Jalgraud
Liige
Postitusi: 898
Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
Asukoht: Teises kohas
Kontakt:

Postitus Postitas Feeliks_Jalgraud »

Tundub, et on veel rohkem jää alla läinud.
Ekskavaatoriga jäävadki trosse lõhkuma, -niikaua, kui piisavalt jämedat ei saa.
Nimelt pole tõmme koguaeg ühtlane ja see trossi ära lõhubki.(vintsiga peaks sama tross arvatavasi kauem vastu)
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Postitus Postitas jackpuuk »

Corvus, ma lihtsalt ei saa sinu mõttekäigust aru, see oli õnnelik õnnetus, kui aga oleks sinna jääle tulnud reisijaid täis lennuk, mis vastavalt suurem ning vastavalt raskemana kohe ka jää alla läinud? Märgatavalt rohkem kütust pardal omanud jne. Kas arusaamiseks meie ametite võimetusest peaks tõesti sinna Jacekite postikärust suurem reisilennuk potsatama? Kui üks Bõuing sinna peaks potsatama, siis mina küll ei usu, et Tallinnas lisaks veel selline "mikropaanika" tekib, no ei usu noh :twisted:. Päris huvitav statistika oleks, palju nendele sündmustele järgnevalt Tallinnas pudelivett tavapärasest rohkem müüdi-müüakse.
sitt päev, kellele kurdad
Arnold
Liige
Postitusi: 5112
Liitunud: 23 Jaan, 2005 16:26
Kontakt:

Postitus Postitas Arnold »

Corvus, ma lihtsalt ei saa sinu mõttekäigust aru
Corvus on kõiksuse pressiesindaja - vaatad uudistes lauajupiga ümber lennuki sehkendavat mehepoega ja ei jõua veel imestamagi hakata, kui ekraaninurka kargab Corvus - hei töllid, see asi on niimoodi! Ja kätega vehib kurtidele...ja nii iga uudise juures :dont_know:
kana tagumik
Liige
Postitusi: 1870
Liitunud: 13 Mai, 2009 19:12

Postitus Postitas kana tagumik »

Corvus, ära lahmi.Rein Loik kelkis, et neil on kõik vajalik olemas, aga tükka aega rapsivad kopaga...ja....nüüd kutsutakse militaartehnika tirima...

Valmisolek, my ass...
allatah
Liige
Postitusi: 1068
Liitunud: 15 Veebr, 2006 17:04
Asukoht: Tallinn/Tartu/Võrumaa
Kontakt:

Postitus Postitas allatah »

See muutis küll päeva rõõmsaks, kui sa naerda selle tiiva alla pandud hernekepi üle. Hiljem alles sain teada, et tegemist oli vajumise indikaatoriga.

Aga mind ennast vaevab kõige rohkem see, et kui praegustes oludes oleks sinna mõni suurem asi ja raskemini alla kukkunud. Isegi kui ta ei oleks põlema läinud, oleks masin ilgelt kortsus ja osaliselt vee all. Karta on, et siis ei oleks suudetud kesklinna vahetus läheduses olevast paigast inimesi tunni ajaga haiglasse viia.

Corvusele vastaks selle tuulegeneraatori liigutamise kohta, et tegemist on ärilise ettevõtmisega. Aga kui mängus on inimelud, siis ei või mingisugune sissevajunud teeroobas takistuseks saada.

Aga mul muidugi hea lahmida, sest ise ei vastuta ma antud kontekstis millegi eest
Riigi kaitse on liiga tähtis asi, et seda teistele usaldada.
Kasutaja avatar
gvardimatros
Liige
Postitusi: 397
Liitunud: 30 Mai, 2009 10:16
Asukoht: TLN, Võru, Värska
Kontakt:

Postitus Postitas gvardimatros »

oleks praegu nõukaaeg saadetaks poliitvangid ja disbat kohale
ja olekski lennuapastraat lennuväljal tagasi
Baltiiski merejalaväe brigaad - huvitavalt raisatud aeg DMB 90
Kasutaja avatar
varing
Liige
Postitusi: 576
Liitunud: 26 Mai, 2007 13:09
Kontakt:

Postitus Postitas varing »

Hommiku tv-s kõnelnud härra tunnistas, et tehnikat sellisteks puhkudeks nagu jääks vajaka.

Tuhka sellest tehnikaajastust- läbi kokpiti akna topitud kaseront ikka parem :)
Huvitatud peaaegu kõigest militaarsest!
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Nagu täheldatud- teatud maalt jääb paberil olevatest plaanidest väheks. Kui asi tegelikuseks läheb. Sinnamaani, kui pääseb punktidega, et situatsioonis A moodustatakse kriisijuhtimisstaap, mida juhib see ja see ning tehakse seda ja seda. Ja siis hakkame vaatama, mis saab edasi. Aga et see edasine kipub puudulik olema, selle suurepäraseks näiteks oli hommikune televisioon, kus paluti pika ja jämeda trossi omamisest teatada. See seik muudab minu arust mõttetuks kõik selle kehklemise olemasolevatest plaanidest. Plaanid võivad ju imelised olla, vajalikul hetkel aga selgub, et tee on umbes, värav lukus, tõstepatju pole, prusse samuti mitte, kütusepaagi korgi võtit otsime pool päeva ja masinat jäält ära tirida ei saa, sest trossi pole. Aga valmisolek on kõva ja viiskümmend aastat oleme me selle jaoks valmistunud. Nii et selle, et tegelikult midagi hullu ei juhtunud, võib panna mitte päästeteenistuse ja lennuväljakomando tegevuse arvele, vaid ikka rohkem hea õnne peale. Mida järgmine kord ei pruugi olla. Sest vähemasti mulle tundub, et kui oleks olemas olnud plaanid ja vähemalt jutu tasemel läbi töötatud sarnane situatsioon, oleks see lennuk ka paari tunni jooksul jäält ära toodud. Selline subjektiivne arvamus asjast.
Et siis nagu puudub valmisolek nr.1 lennuki välja tirimiseks Ülemiste jäält? Seega, riik persses? Ärge ajage naerma.
Ei, persses muidugi pole, aga ega situatsioon, kus ööpäeva jooksul ei suudeta kaldast sajakonna meetri kaugusel olevat rusu kätte saada, selle riigi vastu erilist usaldust kah ei tekita. Sest vägisi tuleb pähe selline mõte, et kui isegi seda ei suudeta, siis mida v..u on suuteline see riik siis ette võtma, kui samasugune saatus peaks mind ennast mõne lennuki pardal Ülemistes tabama. Sellisel puhul pakub vähe lohutust, kui näed enne lennuki vee alla kadumist, kuidas kaldal pidulikult kriisiohjamisstaabi telki püstitatakse ja jõuad veel viimaste hingetõmmete jooksul mõelda, et ilmselt läheb taas kõik nii nagu mõni aasta tagasi selle jobannõi AN-26-ga.
Viimati muutis Lemet, 19 Mär, 2010 9:28, muudetud 1 kord kokku.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline