Kriku kirjutas:
Fucsi käsul, havi tahtel: ......
Kes see hr./pr. Havi on?
No minu vähetundlik sisetunne räägib mulle juba jupp aega, et keskendugem tõsisemalt infosõjale.
Meedia (s.h. internetimeedia) peaks olema teatud klientuurinumbritest ka levikualast/ulatusest alates määratletud kui "strateegiline kaup või nähtus", millele peaks (meie uues olukorras ja väljakujunenud tegelikkusest lähtuvalt) kehtima eristaatus ja erinõuded. Peavad olema konkreetsed vastutavad isikud ja seadusandlus, mis võimaldaks teha teatud ettekirjutusi ja seada piiranguid.
Sealhulgas selliste ressursside müük (piirangud) analoogselt nt. piiriäärsete kinnistute müügi, või minupärast kasvõi relvadega jms "strateegilise kaubaga".
Meie Propastop teeb selles mõttes tänuväärset tööd, et üritab leevendada oma tegevusega meie infosõja rindel valitsevat bardakki. Aga selliste tegevuste tulemuslikkus oleneb nii mitmest pisiasjast ja suuremast asjaolust ("Propastop" laadsete toodete tarbijaskond VS propat ja infosõda pidavate ressursside tarbijaskond jms), et ainult sellistele tegevustele lootma jääda meie ei saa mitte (ja mõelda, et nüüd ongi TEHTUD ja võib jalad seinale visata).
Как известно, «идеи, овладевшие массами, становятся материальной силой», и потому часто именно от эффективности кампаний по обработке общественного мнения, по внедрению в него соответствующих идей и понятий зависит, какие именно идеи и ценности – вульгарный социал-дарвинизм или идеи добра и справедливости – становятся определяющими в сознании людей.
Современные информационные технологии позволяют по-новому объединить людей, фактически абсолютно их разъединив, разложив общество на человеческие атомы, превратив его в гомогенизированную мегатолпу индивидов, которых ничто не объединяет, ибо искусно введены сложные системы разделения, не позволяющие людям осознать свою общность с другими. Атомизация общества, основанная на стимулировании крайнего индивидуализма, фабрикует атомизированного массового человека, растворенного во вненациональной культуре, лишенного традиционных религиозных ценностей, социальных привязок и ориентиров.
рост технической и информационной вооруженности общества, становящегося все более массовым, делает проблему идеологии как никогда актуальной, ибо это проблема содержания духовного пространства. И именно в духовном пространстве, в пространстве формирования метаценностей и метамотиваций, будет происходить самая напряженная информационная война...
http://www.socionauki.ru/journal/articles/136100/
____________________________________________________________________________________________
Основы ведения информационной войны [1997]
http://www.lib.ru/SECURITY/kvn/corner.txt
Профессор МГИМО, специалист по медиа-манипулированию Валерий Дмитриевич Соловей рассказывает о методах и принципах ведения информационной войны. [2014][56 minutit.]
https://www.youtube.com/watch?v=eUq7Sds_9bI
Информационная война
В ходе информационной войны можно выделить три основных этапа:
определение целей (зачем это нужно и что необходимо получить в результате);
стратегия, которая должна учитывать четыре базовых компонента коммуникационной технологии (подготовка сообщения, определение канала, выбор коммуникатора, целевая аудитория, на которую ориентировано сообщение);
план тактических мероприятий.
http://www.modernarmy.ru/article/282/in ... naya-voina
____________________________________________________________________________________________
EL ei toeta «infosõja» käsitlust ja panustab selgitustööle [2016][PM]
Pärast USA valimisi sagenesid Vene inforünnakud Baltimaadele [2016][PM]
Kremli totaalne infosõda ilma moraalsete piirideta [2016][Diplomaatia][Hea lugemine!]
Infosõda: kui sa ei räägi ise oma lugu, teevad seda teised [2014][PM Riigikaitse]
Kes ja kuidas võitles Gruusia-Vene infosõjas? [2008][Diplomaatia]
____________________________________________________________________________________________
WaPo Releases Report on Russian Propaganda Sites- List Includes: Drudge Report, Wikileaks, Zerohedge, Infowars…
Jim Hoft Nov 24th, 2016 8:57
http://www.thegatewaypundit.com/2016/11 ... -infowars/