"Eesti õhuvägi"

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Suletud
liivhillar
Uudistaja
Postitusi: 29
Liitunud: 20 Juun, 2005 12:33

Postitus Postitas liivhillar »

Lupus kirjutas:Ei tule Eestile kunagi sellist lennuväge nagu Kapten Trumm siin tahab! Kahjuks või õnneks!
Nii ,et jõudu unistamiseks.
Kes seda teab, mis edasi tuleb!
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43808
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Selliseid ECM jaamu ei ole vaja karta, sest need Tu-95 peal olevad kaaluvad rohkem kui Su-27 kandejõud on :D

Tõenäoliselt on see propa plära, sest Mig-31 kasutab Zaslon radarit, millel on lõpmatu arv lainepikkusi (mida segada pole võimalik), kuid Tu-95 vaakumlampidega ECM aparatuur tekitab vaid ühte sagedust ning enne kui pardamehhaanik kapten Gennadi suurest vändast järgmise sageduse ette jõuab kerida :lol:

Tegelikus elus on üksikud Sorbtsija konteinerid lennundusnäitustel ning VVS relvastuses on neid üksikuid.

Ka ei ole mõtet sokkida, et selline 200 kilone kast toodab sellist müra nagu tonne kaaluv ja kümneid kordi võimsam pommitaja oma.

RVV-AE on vaid jutuks. Relvastuses neid ei ole ja ei hakka ka niipea olema. On vaid vananenud analoogelektroonikaga R-27, mis ei ole viimase 20 aasta jooksul tabanud ühtegi lennukit. Tõendatud fakt.

Isegi mitte 40 aastat vana triikrauda.

Selleks ajaks kui häda käes, on major T pensile läinud ning asemele pole kedagi tulnud. See on tegelik elu. Ja pool major T eskadrillist ei lenda 200 tundi aastas, sest pole raha uute mootorite ja kütuse ostmiseks. Vanad aga lendavad 200 tunniga laiali.

Uute mootoritega F-4F vertikaalkiirus on vähemalt 250 m/sek, umbes samapalju kui täisrelvis Su-27-l. Ja ülekoormused on lubatud +9/-3G, nagu uutel lennukitel.

Loe vähem Gosvoruzenie reklaamjama :D

Seejuures kandejõud on 1,5 korda suurem ja avioonika on teine maailm.

Eestis on inimesi, kes on USA õhujõudude akadeemia lõpetanud muideks.

Et reaktiivlennukite hanget tehakse, on õige. Ilmselt esimesel suuremal NATO suurõppusel jõutakse ka arusaamale, et need ei suuda täita neile pandud ülesandeid ning on vaja ka "päris" lennukeid.

Aga koerast on seega ikka üle saadud.
Kasutaja avatar
FW Anton
Liige
Postitusi: 1831
Liitunud: 01 Jaan, 2005 20:06
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas FW Anton »

No eks näis siis mida lõpuks relvastusse võetakse ja kel oli õigus :lol:
Anton - horridoo!
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43808
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Tegelikult, kui norida, siis suurepärase manööverdusvõime ning kaelamurdvate trikkidega on nõukogude lennukiehitus ja lendurkond pakkunud suurematel airshow'del ja ka muidu ilmselt konkurentsitult suurima arvu efektseid sodikskukkumisi ühe lennuki kohti. Selle kõrval kahvatuvad kõik uusimad lennukid.

Ilmselt pole küsimus ka lendurite oskustes (või on???), sest seal osalevad reeglina parimatest parimad.

Mõned stiilinäited (NB - iga juhtumi kohta on vaid 1 pilt)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Seejuures ei suuda leida pilti Itaaliast kuskil 90ndate alul, kus üks Su-27 alla tuli.
Kasutaja avatar
denis23
Liige
Postitusi: 1961
Liitunud: 17 Okt, 2004 11:38

Postitus Postitas denis23 »

Ei noh..tore..vaata Eestil pole veel midagi, pole Fantoome pole relvi ega infrastruktuuri ega lendureid.

Küll meie juba teame et rakett RVV-AE ei ole seeriatootmisel (kuigi seda tarnitakse Indiale)
Selliseid ECM jaamu ei ole vaja karta, sest need Tu-95 peal olevad kaaluvad rohkem kui Su-27 kandejõud on

Tõenäoliselt on see propa plära, sest Mig-31 kasutab Zaslon radarit, millel on lõpmatu arv lainepikkusi (mida segada pole võimalik), kuid Tu-95 vaakumlampidega ECM aparatuur tekitab vaid ühte sagedust ning enne kui pardamehhaanik kapten Gennadi suurest vändast järgmise sageduse ette jõuab kerida

Oota kas venelased propageerivad seda et nende uusim hävitaja ei saa 50 aastat vana pommilennukile pihta? Kas vaakumlambid on mõni näitaja? Muide, viimane Tu-95 on ehitatud aastal 1992 nii et keegi ei tea mis süsteemid seal on.
RVV-AE on vaid jutuks. Relvastuses neid ei ole ja ei hakka ka niipea olema. On vaid vananenud analoogelektroonikaga R-27, mis ei ole viimase 20 aasta jooksul tabanud ühtegi lennukit. Tõendatud fakt.
Oota RVV-AE on kümneid kordi väiksemal määral jutuks kui Fantomid Eestis. Kuna see on olemas ning seeriatootmises (tarnitakse Indiale)
Tegelikus elus on üksikud Sorbtsija konteinerid lennundusnäitustel ning VVS relvastuses on neid üksikuid.


Täpselt samasugune jutt.
Selleks ajaks kui häda käes, on major T pensile läinud ning asemele pole kedagi tulnud. See on tegelik elu. Ja pool major T eskadrillist ei lenda 200 tundi aastas, sest pole raha uute mootorite ja kütuse ostmiseks. Vanad aga lendavad 200 tunniga laiali.
Samasugune jutt. Nii et F-4 Eestis on reaalne, kuid VVS areng mitte?

Kuule "kommentaari" palun seda MIG-29 moderniseerimise juttu parem.
Tegelikult ma mõtlen et Eesti võiks saada Ühendriikidelt võileivahinnaga F-117 mida need kannavad maha. Ning teha nendega mingi üllatusrünnaku Moskvale - pommitada Kremli puruks näiteks.
Kasutaja avatar
denis23
Liige
Postitusi: 1961
Liitunud: 17 Okt, 2004 11:38

Postitus Postitas denis23 »

Aga milles siis vaene tehnika süüdi on?

Vaadates need juhtumid
Lendur/lendurid:
1. - ei tulnud toimele airshoul
2. - maandusid ilma sassideta
3. - kaotas orientatsiooni selges taevas
4.- toimis valesti mootori rikke puhul (tekitas ebasümmeetrilise mootorite tõmmet madalkiirusel ning kõrgusel)
5. Põrkasid omavahel kokku
6. Sõitsid maa vastu


KÕIKIDEL NENDEL JUHTUMITEL KOKKU:

Kvochuri MIG-29
Kaks MIG-29 Farnboros
Trojanov
Su-27UB (Venemaal, kaks piloodi)
Su-27UB (lvivis,kaks piloodi)
ning see sama Itaalia keiss,

kokku ÜHEKSA ülikeerulist katapulteerumist KÕIK lendurid jäid ellu ning terved.
Ning neist on ainult 1 lennuk (1989 MIG-29) oli kaotatud mootoririke tõttu (osaliselt ka lenduri eksimus) kõik ülejäänud olid lendurite eksimused.
Tead mina siin tahtsin edale Subarut osta siis selgus et sellel on väga kõrge kasko. Siis ma küsisin miks see nii on - ning vastuseks oli see et sportlikud Impreza WRX-id reeglina oma loomuliku surma ei sure, vaid ikka hukkuvad lahingutes.
Viimati muutis denis23, 07 Mär, 2006 19:09, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
denis23
Liige
Postitusi: 1961
Liitunud: 17 Okt, 2004 11:38

Postitus Postitas denis23 »

PS.
Oot..mis hange? Millised reaktiivlennukid. Idiootide kari. Selle raha eest võiks iga KMIN ametnikule personaalse toyota-landcruiseri osta.
See lennuk mis on teisel pildil maandus kõhule muide järgmisel päeval lendas koju oma jõududega. :lol:
uusmario
Liige
Postitusi: 1355
Liitunud: 28 Aug, 2005 20:30
Asukoht: järvamaa

Postitus Postitas uusmario »

Igasuguseid lennukeid on õhušõul ikka allakukkunud.Nt natuke aega tagasi kukkusid USA-s lühikeste vahedega alla 2 Tomcati, minu mäletamist mööda koos meeskondadega.Veel on allasadanud F-16,F-15,F-117.Muide mitmed õnnetusi on juhtunud F-15, kõige kurioosem õnnetus selle lennukiga on olnud see, kui tal murdus maandudes kokpitt küljest, sellist asja vene masinatega naljalt ei juhtu Pilt

Siis F-16-neid on allakukkunud nii šõudel kui treeningutel.F-117-eid on kaotatud ka nii šõudel kui treeningutel, millegi pärast armastab see masin hoonetesse kukkuda.Üldse, etendustel on allakukunud igasugu tüüpi USA lennukeid :!:


Tegelikult ei ole Venemaa lennukitel suurt häda midagi, ausaltöeldes, meie siin Eestimaal ei pruugi VF õhujõududest pooli asjugi teada
Karuke
Liige
Postitusi: 1445
Liitunud: 12 Veebr, 2006 19:49
Asukoht: Stockholm
Kontakt:

Postitus Postitas Karuke »

Tegelikult, kui norida, siis suurepärase manööverdusvõime ning kaelamurdvate trikkidega on nõukogude lennukiehitus ja lendurkond pakkunud suurematel airshow'del ja ka muidu ilmselt konkurentsitult suurima arvu efektseid sodikskukkumisi ühe lennuki kohti. Selle kõrval kahvatuvad kõik uusimad lennukid.

Ilmselt pole küsimus ka lendurite oskustes (või on???), sest seal osalevad reeglina parimatest parimad.
Eks see asi selles ongi, et vennad on "liiga ässad" - üritavad ja"esineda"...
Aga vastavalt füüsikaseadustele on lennuk ikkagi Tiibadega õhule toetav ja inertsi omav masin, mitte UFO mille llikumissuunda suvaliselt muuta saab.
Vend võttis stardirajalt väikese kiirusega kohe 60 kraadi tõusunurga - no muidugi perse vasta maad ja tuli lahti...
Mitte millal vaid miks?
KÕIK KARUKESTEST
uusmario
Liige
Postitusi: 1355
Liitunud: 28 Aug, 2005 20:30
Asukoht: järvamaa

Postitus Postitas uusmario »

Muide, selle kabiini kaotas see F-15 üsna imelikul põhjusel - üks tagumistest ratastest ei tulnud päris välja, sellest tulenevalt sai maandudes esiratas liigse koormuse, rehvlõhkes, ja amordi lõi põhja, aga seekord oli telik kerest kõvem, ja lõi lennukil nina otsast.
Kasutaja avatar
Soobel
Liige
Postitusi: 2292
Liitunud: 30 Dets, 2004 12:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Soobel »

F117 peaks ülimalt kapriisne riist olema - tal puudub minu teada igasugune aerodünaamika ja õhus hoiab teda ainult arvuti tüüre lehvitades. Kui tüürid oleks vaid piloodi kontrollida, ei lendaks see paremini kui telliskivi.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
alax
Liige
Postitusi: 2001
Liitunud: 07 Dets, 2005 15:53
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas alax »

Mulle tundub, et ilma õhuväeta on julgem olla. Vähemalt pole ohtu, et mingi romulennuk endale pähe kukuks.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43808
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Arvestades, et lennoshowdel lendavad vaid parimatest parimad (need mehed ilmselt netis ei jahvata Mig-27 headusest), siis on selge, et nende paukude peamine põhjus on

1. tehnilised rikked ja juhtimissüsteemi ülesütlemine
2. lennuki vähene viimistlus ja ohtlikkus keskmise kvalifikatsiooniga lenduri jaoks - lennukit saab viia asenditesse, kust väljatoomine on jõukohane vaid ässadele

Kuna Su-27 ja Su-30 kasutavad analoogarvutit lennuki kontrollimiseks, siis ei imestaks, kui see kiviaegne elektroonika lihtsalt ei suutnud sellises olukorras stabiilsust tagada.

Piloteerimise vead on nendest juhtumitest vaid see kahe Mig-29 kokkupõrge ning startimisel sabaga maa katsumine.

Denisi jutt on nagu nõukogude kindralil peale Lahesõjas kotti saamist. :D

1. juhtum - juhtimissüsteemi algelisus lasi lennuki viia kriitilisse asendisse, kus ei suuda seda inimene välja tuua
2. juhtum - tehniline rike (denis nimetab seda küll vist tahtlikuks kõhule maandumiseks, et näidata nõukode tehnika üleolekut.
3. tehniline rike koos piloodi olematute oskustega
4. mootori turbiini laiali lendamine - vene kindralid nimetasid seda "linnuga kokkupõrkamiseks", kuid videos pole ühtki lindu :lol:
5. piloteerimisviga (kokkupõrge)
6. piloteerimisviga

Tekib küsimus, mitukümmend või -sada pauku on juhtunud igapäevakasutuses?

Külma sõja ajal juhtus reaktiivlennukitega NL-s ca 3000 lennuõnnetust.
Lupus
Liige
Postitusi: 872
Liitunud: 02 Juun, 2005 12:44

Postitus Postitas Lupus »

Kapten Trumm aga alla kukuvad ju ka kiidetud USA lennukid ? Mis põhjused siis seal on? Lennukid ju ülihead , mehed lendavad kindlasti üle 200 tunni aastas . Aga ikka kukuvad!?
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43808
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Allakukkumiste suhe on vene lennukite omast mitu korda väiksem.

Kui vene lennukid lendasid ka 250 tundi aastas, siis oli lennuõnnetus iga 2-3 päeva tagant.

Mis puudutab F-15E kukkumisi, siis 15 aasta jooksul olnud õnnetuste suhe tema kasutusse on üks madalamaid maailmas

15 aasta jooksul on kaotatud 11 lennukit, neist 3 maapealsest õhutõrjetulest, 1 teadmata põhjustel enne Lahesõja algust kõrbes, 2 kindlat tehnilist riket ning ülejäänu pole täpselt teada.

Kuna kõik andmed lennuki tehasenumbrini on teada, siis on see usutavam kui vene kindralite häma" nasi samaljotõ lutsche i nadezneje amerikanskih"

Denis jutt tuletab mulle kangesti meelde Za Ruljomi teste, kus 3-4 uue auto juurde on alati võrdluseks pandud mõni kodumaa ime, nt VAz 2110.

Harilik kommentaar on selline

"Nagu näitavad katsed, ei jää meie "10" oluliselt alla jaapani ja saksa analoogidele, kuid ületab neid olulistes näitajates nagu tööriistade arv tööriistakastis ning auto hind" :lol:
Suletud

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline