Re: Kertši sild 8.10.2022
Postitatud: 08 Okt, 2022 16:50
Bussid ja sõiduautod saavad üle, rongid hiljem ning veoautod praamiga.
https://govoritmoskva.ru/news/335561/
https://govoritmoskva.ru/news/335561/
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://www.militaar.net/phpBB2/
Kõik oleneb sellest kui hea tuletõkke on metal konstruktsioonile kantud, mis aine põles ja kuhu see voolas ja kaua ta sai kuumutada metalli struktuuri.Hukatus kirjutas: ↑08 Okt, 2022 16:34https://www.youtube.com/watch?v=nvfE_Vbn95s
Need kandetalad on nii võimsad ja üledimensioneeritud, et mina küll ei näe, et põlengu pärast seal rongiliiklus pikemas perspektiivis peatataks.
Vajalik on ikkagi kandetalade varistamine.
Mul hetkel allikat ei ole välja otsitud, ent silla avamisel oli juttu sellest, et mõlemasse otsa on loodud kontrollpostid silda ületava transpordi jaoks. Kas just igat sõiduautot väga põhjalikult vaadati, ent veokeid olla küll korralikult kontrollitud - juba siis peljati, et "natsionaalfašistlikest terrorostid" võivad püüda silda kahjustada. Sõjaajal on see valve arvatavasti veel kõvem, tegemist Krimmi seisukohalt väga olulise objektiga. Sellepärast ei usu väga, et keegi "pommiautoga" sillale sai (kui just ei olnud terve vahetus ära ostetud).
Võetakse mingi risu vedur koos liivakoormatega ning saadetakse paar korda üle. Kui peab vastu ja mõõtmistel, kontrollimisel midagi fataalset ei ole, siis veetakse sõjalist kraami edasi. Muud varianti neil ei ole ja kahjustused ei ole kahjuks vist nii suured, kui oleks lootnud.
Soomlased arvavad, et kui Ukrainal õnnestub suruda oma väed Krimmi lõunarannikule nii lähedale, et nad suudavad näiteks Himars -ga rannikul varustusliiklust takistada, muutub Krimmi kaitsmine Venemaa jaoks täiesti uueks küsimuseks. Ning Venemaa suunab oma väed Krimmi toetama. See võib nõrgendada kaitset teistel rinnetel, kuid Venemaa valmis selle riski võtma.eestlane356 kirjutas: ↑08 Okt, 2022 17:14
Küll aga on huvitav, et millega rünnati ja mis oli ründe eesmärk (mida tabada ja mis ulatuses hävitada) ning tehnilised võimalused-piirangud.
Kaart https://t.me/kub_mash/226752-aastane Mahir Jussubov võis juhtida Krimmi sillal plahvatanud veoautot. Auto omaniku onu.
Veoauto oli kogu septembri jooksul Krasnodari piirkonnas ringi sõitnud. 22. päeval märgiti seda Tsukerovaja Balka kontrollpunktis. See sõitis Rostovist Krasnodarisse. Sealt edasi Krasnoarmejski, Slavinski ja lõpuks Temrjuksi piirkonda, kus ta jäi viis korda kaamerasse.
Seitsmendal oktoobril ilmus ta Kanevski rajooni ja sõitis Poltaava rajooni, kadudes kaamerate eest. Alates 12:17 kuni 16:04 sõitis ta ümber Armaviri. Edasi - Kavkazsky, Timoshevsky ja Kalininski. Kell 23:06 nähti autot Temrjuksi rajooni Svetly Put külas ja seejärel kadus see kuueks tunniks.
Täna kell 5 hommikul oli auto Strelka külas. Marsruudi kahe viimase punkti vahelise vahemaa oleks võinud läbida poole tunniga, kuid auto läbis selle kuue tunniga.
Kell 5:52 sõitis veoauto sillale ja kell 6:05 plahvatas see. Mahir ei ole oma perekonnaga alates üleeile ühendust võtnud.
https://t.me/s/kub_mashKrimmi sillal plahvatanud veoauto väidetava juhi Mahir Jussubovi sugulased elavad Kaasanis.
Perekond kolis siia juba nõukogude ajal. Tema nõbu ütles, et 52-aastane mees tegeles veoettevõtlusega: ta vedas puuvilju, toidukaupu ja muid asju ning töötas Kolhoosi turul. Tal olid Valdai veoautod, Gazellid ja nüüd sõitis ta ameeriklasega.
Mahir kolis Krasnodarisse kaks aastat tagasi: tema kolm last (tütar ja kaks poissi) ja abikaasa tahtsid elada soojemas kliimas. Lõunas võttis perekond majale hüpoteegi; nad tahtsid Kaasani kinnistu müüa ja palusid sugulastel teha remonti, et maja kasumlikumaks muuta.
Täna sai nõbu video Mahiri veoauto õhku laskmisest. Tema nõbu arvab, et Jussubov võis olla lavastatud - väidetavalt ei ole ta kunagi kellegagi halba sõpra olnud ja hoidis oma nõbraga ühendust ning helistas talle. Ta ütles mulle hiljuti, et ta läheb Krimmi. Sugulane oli üllatunud, sest tavaliselt läks ta teistpidi - Kamõšin, Volgogradi. Nüüd ei saa Mahiri kätte.
Juunis väitis Ukraina luure peadirektoraat, et on saanud tehnilise dokumentatsiooni Krimmi silla kohta. See näitas isegi videopresentatsiooni, mis sisaldas üksikasjalikku teavet kaldteede, kõnniteede, tugede ja kogu kompleksi infrastruktuuri kohta.
Seejärel pidas Kiiev juunis NATO tippkohtumisel läbirääkimisi Briti kaitseministri Ben Wallace'iga "Krimmi silla hävitamise plaani üle". See oli Ukraina poliitilistes ringkondades "nali".
Kaks kuud varem, aprillis, oli Ukrainasse saabunud kaks Ühendkuningriigi õhuväe eriteenistuse (SAS) sabotaaži- ja sissisõjaekspertide rühma.
https://t.me/epoddubny/12838Alles aprillis kirjutati palju vähemalt kahe Briti õhuväe eriteenistuse (SAS) sabotaaži- ja sissisõjaspetsialistide rühma lähetamisest Ukrainasse.
Kahtlemata tegutsevad Ukraina DRG-d Lääne instruktorite juhendamisel. Nii või teisiti, nii kaua, kuni sõda käib, jätkuvad vaenlase sabotaažirünnakud.
https://t.me/s/boris_rozhinKaadrid Krimmi silla ülelennult pärast tulekahju parandamist. EMERCOMi minister Kurenkov saabub sündmuskohale.
Viimastest avaldustest Krimmi silla kohta.
(1) Autopraamid on Kertši ülekäiguliinil hiljemalt 9. oktoobril kell 9.00 hommikul.
2. Raudteeparved väljuvad Kertši ülekäiguliinilt hiljemalt kell 9.00 12. oktoobril.
3. Krimmi silla maanteeosas toimunud plahvatuse tagajärjel kahjustatud raudteerongi 59 vagunist põlesid 9. Tänu tuletõrjujate kiirele ja asjatundlikule tegutsemisele (aitäh, mehed!) oli võimalik vältida suuremaid kahjustusi, kui tulekahju peaks levima teistele vagunitele ja kütusepaakidele.