8. leht 27-st

.

Postitatud: 08 Mär, 2006 22:45
Postitas Lxc
inimese, tassisid veel jupp haaval ylesse ka, varvastel olid veel lihatykid kyljes

Postitatud: 09 Mär, 2006 10:59
Postitas Dan
kristjan82 kirjutas: 2 vett täis tunnelist kaugemalt sisenedes(selle jaoks ehitasime isegi parve maaalla ning leitsime lõhatud lõpu...ainukeseks avastuseks oli yks vagonett)
3 minna majast alla (seal kus on väike ruum vet täis )
kummaline on just see et kui sealt majast alla minna oli vene aegsed täiesti korras ruum ventilatsiooni ja muu jaoks mis oli võimeline oma 200m2 ilusti ära varustama ning õhusahtid viisid sinna kinnivajunud käiku kust me kaevasime
Kas 2. koha all mõtled Peeter Suure merekindluse mingit käiku ?

ja 3. koha kohta: millisest majast alla ??? Seal on neid maju suht mitu...

Ja kust kohast te kaevasite ? Ma olen omast arust seal suht tihti kolanud, mingeid tunnelikaevamise jälgi pole nagu silma hakanud... tunneli kaevamisest peaks suht suur pinnasehunnik tekkima...

Postitatud: 09 Mär, 2006 20:33
Postitas Lxc
kui ma õigesti tean siis nad tunnelid ei kaevanudki, vaid kokku varisenud käiku mis uuesti kokku varises kui nad sisse läksid, pärast said õhusahti mööda välja.. vedas...
muidu on see koht seal kui hakkad sinna käiku minema kus paekivi seinad on ja nahkhiired

Postitatud: 13 Mär, 2006 20:05
Postitas OveT.
kristjan82 kirjutas:
Martti kirjutas:Seal radaribaasi territooriumil oli ka üks sügav kaev(mitte vee võtmiseks vaid kuiv), ehk on see saht hiljem "kaevuks" ehitatud. Sügavus sellel kaevul umbes 8-10meetrit.
selle kaevu vaatasime läbi ja leidsime alt prügi seest lagunenud laiba...



Kas politseisse teatasite? Mis sai laibast edasi?

Postitatud: 13 Mär, 2006 20:39
Postitas Lxc
teatasid kyll, ment viis laiba ära 8) ma arvan et läks surnukuuri 8)

Postitatud: 16 Mär, 2006 18:18
Postitas denis23
kusjuures mina ei teadnud seda et terve piirkond Nõmmel (Kalda ning Kadaka tee vahel) on Peeter I merekindluse ametnikute suvekodud. Kõige huvitavam on see et veel mõni aasta tagasi elas seal ühes majas üks memm, minu koolivenna vanaema kes oli vist sellesse majja aastal 1914 sisse kolinud merekindluse inseneri tütrena...

Postitatud: 19 Mär, 2006 18:52
Postitas soldier88
kas keegi võiks öelda kas sealt koerte varjupaiga küljel olevast sissekäigust saab kuhugi edasi? Täna käisime aga ei paistnud mingit võimalust. oli õhkulatud ja sodi all.

Postitatud: 19 Mär, 2006 20:51
Postitas hirco
Peaks saama küll, ise käisin möödunud kevadel seal kolamas. Seal on palju prügi jah aga ühes otsas on prügi alla varisenud ja tekkinud auk, mis viib trepist alla käiku ja saab sealt alla põllu ääres olevasse punkrisse, mujale vist ei saanud, kas oli kinni varisenud või vett täis. Ristumis kohtades on olnud kunagi sahtid, mille kaudu tõsteti käikude kaevamise ajal kive välja ja nüüseks kinni aetud.
Natuke ohtlik on, prügi võib variseda kui ta seda juba teinud ei ole ja enam ei pääsegi sealt alla.

Postitatud: 26 Mär, 2006 22:45
Postitas soldier88
seda auku me igaljuhul ei leidnud kas kinnivarisenud või midagi sellist! sai täna seal jälle ringi kolatud, selles esimeses suures saalis, seal kus see rõdu on, olid käinud mingid korralikud tegelased põrand oli üles kaevatud. ja seal lähedal olevas sissekäigust viis ikka korralikult tallutud rada välja. tegelikult läksime eesmärgiga vaatata seal rõdu vastas seinas olevate uste taha, need mis seal lae all. kuulsin, et seal pidavat mingi nö raamatukogu olema aga ei midagi lihtsalt kolm tuba ja kõik nagu tavaliselt segi pekstud ja tühiaks tassitud!

Postitatud: 20 Apr, 2006 21:37
Postitas endee
4. korruse otsijatele üks tore idee, mis näib olevat üsnagi lihtne välja mõelda?

raiuge/kaevake auk läbi 3. korruse põranda.
Kui ühes kohas ei ole all midagi, proovige teises kohas veel.. äkki on 4. korrus pindalalt väiksem kui 3. korrus vms.

Ise kohapeal pole käinud ning ideed tulid pähe foorumeid lugedes.
Tehke pilti ka. Ja tähistage auk ära;)

Postitatud: 22 Apr, 2006 18:37
Postitas soldier88
Eks endalki ole ammu see mõte pähe tulnud aga hetkel ei ole pealehakkamist ja tööriistu.

Postitatud: 27 Apr, 2006 17:58
Postitas division
Kellel suurem huvi Laagri väeosa kohta võib veel mingit infot hankida Laagri Neste kõrval ja taga asuvatest majadest, sest seal peaks veel olema järel mehi kes seal teenisid. Ise sai seal elatud varem ja vanemad ostsid korteri ka sealse väeosa ühelt ohvitserilt, kes ise 93. aastal venemaale naases. Et kui venekeel suus ja kellegi sealt üless leiab siis vast õlle pudeli kõrval ikka miskit räägitud saab. Ise ei ole midagi suutnud rääkida seal kellegagi, kuna ei jaga venekeelt.

Postitatud: 05 Mai, 2006 0:40
Postitas Siili
Laagri sõjaväeosas teenis piisavalt eestlasi.
Huvitav, et siia pole neid juhtunud. (Ma olen vist ainuke)
Väeosa oli vist 03115
Kuna pole ise ammu kohal käinud, jääb paljude postituste
asukohtade määrang (vett täis koht, maja juures koht jne.)
arusaamatuks.
Mingit peidetud korrust küll ei mäleta.
Peeter I katakombidega oli ühenduses vana komandopunkt.
Sissepääsud majadest Pärnu mnt poole.
Katakombide õhku kasutati seadmete jahutamiseks.
Hiljem (1986)tehti ühte harusse lasketiir.

Postitatud: 05 Mai, 2006 7:42
Postitas Dan
Siili kirjutas:Laagri sõjaväeosas teenis piisavalt eestlasi.
Huvitav, et siia pole neid juhtunud. (Ma olen vist ainuke)
Väeosa oli vist 03115
Kuna pole ise ammu kohal käinud, jääb paljude postituste
asukohtade määrang (vett täis koht, maja juures koht jne.)
arusaamatuks.
Mingit peidetud korrust küll ei mäleta.
Peeter I katakombidega oli ühenduses vana komandopunkt.
Sissepääsud majadest Pärnu mnt poole.
Katakombide õhku kasutati seadmete jahutamiseks.
Hiljem (1986)tehti ühte harusse lasketiir.
Väga kasulik ja huvitav jutt :)

Oskad sa öelda, mis otstarve oli selle suure punkri (projektil "plokk B", vt. ka www.hot.ee/laagripunker) "katusel" asuval šahtil (see ~7*7 m auk) ?

Postitatud: 05 Mai, 2006 10:48
Postitas Siili
šaht oli ilmselt diislite sissetõstmiseks.
Igal juhul asus see diisliruumi kohal.
(Koerte varjupaiga poolt vaadates paremal otsas)
Sees oli kas kaks või kolm (enam ei mäleta)
suurt laevadiislit, mis andsid elektrit vajadusel
tervele Laagri külale.