80. leht 115-st

Kas väliköök?

Postitatud: 28 Apr, 2010 18:55
Postitas taawet
Jäi jalgu selline jurakas. Kas võis kuuluda väliköögile. Või hoopis mingi nõuogude põllumajanduslik nurisünnitis?

Pilt
Pilt
Pilt

Tuvastada roomikulüli

Postitatud: 29 Apr, 2010 23:01
Postitas Mamba
Mis masinale kuulub?
Pildid siis sellised:
Pilt

Pilt

Postitatud: 29 Apr, 2010 23:22
Postitas oleeg
Pealkiri on eksitav, tegemist on roomikulüliga.

terv
o

Postitatud: 30 Apr, 2010 0:43
Postitas ugandiklubi

Postitatud: 30 Apr, 2010 7:26
Postitas fossiil
Täiesti võimalik, et see võib siiski olla RSO roomiku lüli (mitte kilp), aga pildid on nii kribud, et nende järgi midagi kindlat väita pole võimalik.

Urmas.

Postitatud: 30 Apr, 2010 21:53
Postitas Mamba
Ei tea miks need pildid nii kribulaks läksid.
Suuremad pildid siin:
http://fotoalbum.ee/photos/Habu/68327843/

Postitatud: 01 Mai, 2010 6:55
Postitas nemps
Peaks olema RSO. Venelased viksisid küll ka sama kujuga lülisid teha aga neil olid vist peal need nukid pikemad:

http://odkrywca.pl/forum_pics/picsforum ... 7_copy.jpg

http://odkrywca.pl/raupenschlepper-ost- ... 97180.html

Tuvastamist vajav mootorratta külgkorv.

Postitatud: 04 Mai, 2010 16:48
Postitas desert eagle
Oskab keegi öelda mis mootorratta külgkorviga on tegu.Keevitused on küll väga robustsed. Pilt Pilt Pilt

Postitatud: 05 Mai, 2010 9:26
Postitas ppp
Ilmselt kodutöö.

Postitatud: 05 Mai, 2010 19:44
Postitas fireman
Mulle küll nii ei tundu, et see oleks isetehtud. See peaks olema Dnepri K-750 külgkorv- õigemini vaid vann sellest. Pildil on vähe uuem versioon sellest ja militaar versioon, takkapihta. Vanematel oli sisenemise koht samasugune nagu ka ratta oiilne külg. Tagumise osa peal peaks olema tagavara ratta kinnitus süvend.
Pilt

Postitatud: 05 Mai, 2010 23:27
Postitas desert eagle
Mis selle asjanduse umbkaudne tootmisaeg võiks olla?

Postitatud: 06 Mai, 2010 6:30
Postitas fireman
Peale sõda hakkas venelane tegema M-i järglast, vene moodi ja enamvähem samasuguse boxer mootoriga. See peaks jääma sinna aega. Dnepr, nagu pildidl, peaks olema kuskil 60-date algusest.

Postitatud: 06 Mai, 2010 9:31
Postitas desert eagle
Selge tänud! Samasuguseid robustseid keevitusi võib näha sõjaaegsel vene tehnikal.Ilmselt ei olnud keevitustööd nende kõige tugevam külg.

Postitatud: 06 Mai, 2010 10:25
Postitas kangelaspioneer
Siiski- siiski. Isegi M-72 sõjaaegsetel versioonidel oli sisenemiskoht kenasti olemas, mul endalgi neid emmilisi tükki kolm ja nendega seonduvat uuritud kõvasti, sellist ilma sisenemiskohata korvi pole ma veel näinud. Ainus võimalus, et mingil põhjusel on vasakpoolne küljeplekk asendatud ja sisenemiskohast loobutud. Või ei ole tegemist vene M-ilise korviga.

Postitatud: 06 Mai, 2010 10:31
Postitas ppp
fireman kirjutas:Peale sõda hakkas venelane tegema M-i järglast, vene moodi ja enamvähem samasuguse boxer mootoriga. See peaks jääma sinna aega. Dnepr, nagu pildidl, peaks olema kuskil 60-date algusest.
No siia sobiks jutt seast ja käost ka juurde. See külgkorvi küna on veidi saksa ja vene 750 ccm korvi küna MOODI, see on ka kõik. Dnepriga pole siin kindlasti mingit seost. On kas kellegi omaaretis või siis tõesti sõja ajal kusagil sakslaste tule all ja piiramisrõngas valmistatud taiesega (aga seda vaevalt). Peale sõda polnud korve saada, samas igasugu välismaa tsikleid oli jäänud (ja veeti vabastatud aladelt sealse rahva veel rohkem vabastamiseks) piisavalt. Siis tehti korve ise mittemillestki ja käepärastest asjadest. Vist ei tohtinud mingil ajal ka teatud kubatuuriga suurte masinatega soolona sõita, kuigi see tuli vast hiljem, kui juba asju rohkem saada oli (külgkorve) ja vanemad väljamaa tsiklid juba liiklusest kaduma hakkasid.