Lääne vs. idabloki lennukid
Jälle ha-ha-ha. Kui oleks...mis siis...see on umbes sama tark kui öelda et kui aastal 1991 Jeltsini asemel vene praegune president Putin mis siis oleks? Või aastal 1986 Gorbachevi asemel Stalin.
Aga see selleks.
Lähme sinu propaganda juurde kõikepurustava Ühendriikide võimust.
Nii palju sa vist tead et B-747 mida venelased alla lasti aastal 1983 oli venelaste poolt tuvastatud nagu ameerika luurelennuk (RC-135 vist)
See on KERAD.
Kui palju siis nõukogude laevu ameeriklased põhja lasid Reagani ajal?
Õige vastus: 0
Küll mina mäletan kuidas peale seda kui ameeriklaste kasarm 1992 aastal Lebanonis õhku lendas olid need oma kohvrid kokku pakkinud ning ära jooksnud koju. Seda ma mäletan küll hästi.
Küll meenub mulle juhtum just sellel samal 1986 aastal. Mustal merel on üks koht mida NLiit pidas enda omaks ning USA arva rahvusvahelisteks veteks olevaks. Ning ühel päeval delegatsioon USA NAVY riistleja ning destroyeri koosseisus ilusti sõitis selle piirkonna sisse. Neile esitati nõue lahkumiseks. Need loobusid. Peale seda kaks NLiitu piirivalve laeva rammisid neid, üks riistlejat, teine hävitajat - ning jälle edastasid nõue lahkumiseks. Peale seda ameeriklased lahkusid vetest ning rohkem seal pole käinud.
Ning sinu lemmik Reagan oli vait (võib olla laulis midagi kurjuse impeeriumist)
See kuidas piirivalvelaev rammib oma ninaga temast 10 korda suurema rakettristlejat see ongi KERAD. Ning kui ausalt olla siis mina arvan et see ongi venelaste üks salarelv.
Aga see selleks.
Lähme sinu propaganda juurde kõikepurustava Ühendriikide võimust.
Nii palju sa vist tead et B-747 mida venelased alla lasti aastal 1983 oli venelaste poolt tuvastatud nagu ameerika luurelennuk (RC-135 vist)
See on KERAD.
Kui palju siis nõukogude laevu ameeriklased põhja lasid Reagani ajal?
Õige vastus: 0
Küll mina mäletan kuidas peale seda kui ameeriklaste kasarm 1992 aastal Lebanonis õhku lendas olid need oma kohvrid kokku pakkinud ning ära jooksnud koju. Seda ma mäletan küll hästi.
Küll meenub mulle juhtum just sellel samal 1986 aastal. Mustal merel on üks koht mida NLiit pidas enda omaks ning USA arva rahvusvahelisteks veteks olevaks. Ning ühel päeval delegatsioon USA NAVY riistleja ning destroyeri koosseisus ilusti sõitis selle piirkonna sisse. Neile esitati nõue lahkumiseks. Need loobusid. Peale seda kaks NLiitu piirivalve laeva rammisid neid, üks riistlejat, teine hävitajat - ning jälle edastasid nõue lahkumiseks. Peale seda ameeriklased lahkusid vetest ning rohkem seal pole käinud.
Ning sinu lemmik Reagan oli vait (võib olla laulis midagi kurjuse impeeriumist)
See kuidas piirivalvelaev rammib oma ninaga temast 10 korda suurema rakettristlejat see ongi KERAD. Ning kui ausalt olla siis mina arvan et see ongi venelaste üks salarelv.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Reagan lasi 80ndatel nii mitmedki olulised objektid Liibüas ja Liibanonis maatasa teha ning Vaiksel ookeanil oli Navy'l voli provokatsioonidega tegeleda.
Mitu Liibüa lennukit ja sõjalaeva, lennuvälja ja raketibaasi hävitati
(sosinal: 2 Mig-23 ja 2 Su-22 tulistati alla nagu nalja, Mig-25 sunniti lahkuma ja mõned raketikaatrid lasti põhja). Jänkid ei kandnud kaotusi.
Kaug-Idas toimus mitmeid "sõpruskohtumisi" kus said kokku F-15 ja F-18 Su-15 vastu ja asi oli väga jama. Ohvitseridel närvid läbi ja lasidki ähmiga reisilennuki alla.
Eks mingi U-2 läks reisilennuki teed pidi, aga seda ei märganud keegi. PVO mängiti haledalt üle ja skandaal valest lennukist oli veel boonuseks, mis NL teps mitte heas valguses ei näidanud.
Ja provokatsioonide lõpu põhjus polnud mitte paari Mig-31 tulek, vaid presidendi vahetus 80ndate teises pooles.
Mitu Liibüa lennukit ja sõjalaeva, lennuvälja ja raketibaasi hävitati

(sosinal: 2 Mig-23 ja 2 Su-22 tulistati alla nagu nalja, Mig-25 sunniti lahkuma ja mõned raketikaatrid lasti põhja). Jänkid ei kandnud kaotusi.
Kaug-Idas toimus mitmeid "sõpruskohtumisi" kus said kokku F-15 ja F-18 Su-15 vastu ja asi oli väga jama. Ohvitseridel närvid läbi ja lasidki ähmiga reisilennuki alla.
Eks mingi U-2 läks reisilennuki teed pidi, aga seda ei märganud keegi. PVO mängiti haledalt üle ja skandaal valest lennukist oli veel boonuseks, mis NL teps mitte heas valguses ei näidanud.
Ja provokatsioonide lõpu põhjus polnud mitte paari Mig-31 tulek, vaid presidendi vahetus 80ndate teises pooles.
Jah muidugi, PVO ohvitserid nähes radaril piiririkkujad mõtlesid et see on ameerika lennuk, sattusid kohe paanikasse sellest et tegemist on maailma superpoweriga ning argpükslikult vajutasid nuppu. Aga ei, venelased said haledalt tappa. See ei olnud vapper ameerika taevakotkas, see oli tsiviillennuk 400 inimesega mida ameerika külma sõja rüütlid kasutasid peidupardina selleks et tõestada kogu maailmale venelaste kiskjaliku olemust. Aga demokraatia kotkas RC-135 rahulikult lendas koju.Ohvitseridel närvid läbi ja lasidki ähmiga reisilennuki alla.
Eks mingi U-2 läks reisilennuki teed pidi, aga seda ei märganud keegi. PVO mängiti haledalt üle ja skandaal valest lennukist oli veel boonuseks, mis NL teps mitte heas valguses ei näidanud.
Jah, Kapten Trumm, tõepoolest kõik nii oligi.
Reagan lasi 80ndatel nii mitmedki olulised objektid Liibüas ja Liibanonis maatasa teha ning Vaiksel ookeanil oli Navy'l voli provokatsioonidega tegeleda.
Nojah...nõukogude sõjaline ning poliitiline juhtkond samal ajal lasi pool Afganistaanis maatasa teha alustades Presidendi paleest ning mis siis? Kas on tegemist mingi eriliselt uhke asjaga vä või on vaja kuidagi väga suured munad et lasta sinust kordi väiksema riigi pommitada?
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Video kahevõitlusest Shveitsi F/A-18 vs Luftwaffe Mig-29.
Siin on reaalselt näha, et Mig-29 pole mingit meeletut manööverduseelist ja kui primitiivne on tegelikult see kiidetud kiivrivisiirisüsteem
http://video.google.com/videoplay?docid ... 29&pl=true
Siin on reaalselt näha, et Mig-29 pole mingit meeletut manööverduseelist ja kui primitiivne on tegelikult see kiidetud kiivrivisiirisüsteem
http://video.google.com/videoplay?docid ... 29&pl=true
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Mõtlesin, et tõstan vana teema jälle üles. Sattusin ükspäev ühte targutust lugema, kus väideti venelasted olema kiivril asuva sihtimisvisiiri leiutajad ja hakkasin siis kaevama ning kes otsib, see leiab.
Ja selgus paljugi üllatavalt.
Nimelt esimene reaalselt sellega varustatud lennuk oli US Navy F-4N/J ja juhtus see esmakordselt 1973. Süsteemi nimetus oli VTAS. Riiklikud katsetused läbis see 1969. Kasutati seda kokku umbes 500-l lennukil ja ainult US Navy poolt.
Kahjuks puuduvad andmed, millise nurga alla sai sellega lasta. Süsteemi enda väike skeem 1974. a ajakirjast

Artikkel ise
http://www.hartov.dk/Yahoo/vtasaur.htm
Väike pildike ka
[/list]
Ja selgus paljugi üllatavalt.
Nimelt esimene reaalselt sellega varustatud lennuk oli US Navy F-4N/J ja juhtus see esmakordselt 1973. Süsteemi nimetus oli VTAS. Riiklikud katsetused läbis see 1969. Kasutati seda kokku umbes 500-l lennukil ja ainult US Navy poolt.
Kahjuks puuduvad andmed, millise nurga alla sai sellega lasta. Süsteemi enda väike skeem 1974. a ajakirjast

Artikkel ise
http://www.hartov.dk/Yahoo/vtasaur.htm
Väike pildike ka

/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Denis võrdleb siin afgaani ja vietnami mis on ikka täis koomika. Pane Mi-8 puulatvade kõrgusele ja vaata kas pilud kukutavad selle metsa või ei.
Keksid siin et afgaanis olid kopterite kaotused madalad, aga kui suur oli tabamusprotsent 3 km pealt, mida nad selle kõrguse pealt hävitasid?
Karta on et suurem osa lende olid tühikargamine ja kuigi harvad polnud juhused kui pommitati hoopis omasid. Madallennul lasti neid alla nagu tuvisid ja kui õhk poleks puhas olnud afgaani kohal poleks saanud kopterid üldse nii kõrgel lennata ja kaotused oleks olnud kordades suuremad. Pane nüüd mi-8 usa tööloomaks vietnami ja vaata mis tulemus oleks olnud kui selline junn oleks seal puulatvu kaarutanud, tuletoetust andnud kuulipildujatega latvade kõrgusel pideva tule all, oleks teinud nii kolosaalset õhutransporti, kaotused oleks olnud kümneid kordi suuremad kui usal.
Keksid siin et afgaanis olid kopterite kaotused madalad, aga kui suur oli tabamusprotsent 3 km pealt, mida nad selle kõrguse pealt hävitasid?
Karta on et suurem osa lende olid tühikargamine ja kuigi harvad polnud juhused kui pommitati hoopis omasid. Madallennul lasti neid alla nagu tuvisid ja kui õhk poleks puhas olnud afgaani kohal poleks saanud kopterid üldse nii kõrgel lennata ja kaotused oleks olnud kordades suuremad. Pane nüüd mi-8 usa tööloomaks vietnami ja vaata mis tulemus oleks olnud kui selline junn oleks seal puulatvu kaarutanud, tuletoetust andnud kuulipildujatega latvade kõrgusel pideva tule all, oleks teinud nii kolosaalset õhutransporti, kaotused oleks olnud kümneid kordi suuremad kui usal.
oleks-oleks-oleks
MI-8 ja MI-24 tõepoolest ei ole ime teab millised imemasinad kuid oma tööd need on teinud relvakonfliktidest alates Lõuna-Ameerikast kuni Tchecheenia sõjani välja.
MI-8 ja MI-24 tõepoolest ei ole ime teab millised imemasinad kuid oma tööd need on teinud relvakonfliktidest alates Lõuna-Ameerikast kuni Tchecheenia sõjani välja.
Ostan kokku kõik võimalikud E.Savisaare kuju, nime, autogrammiga esemed (trükimaterjalid, aktifotod, raamatud, pastapliiatsid, toiduainepakendid) jne.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Võrrelda tuleb mitte kaotusi, vaid kaotuste ja tehtud lahingulendude suhet. Vietnamis oli lahingulendude arv tavamaailma mõistes tohutu.
Niiet edasi vaidlemiseks asuge statistikat välja kaevama. Näiteks Lahesõjas oli kaotuste protsent 0,04%.
Vene propasaadetes armastatakse kangesti toonidata neid allalastud masinate arve, kuid targu jäetakse märkimata see teine suhtarvu tegur -lendude arv. Kui on teada, et Vietnamis puistati alla rohkem pomme kui WWII-s kokku ning õhukampaaniad (mis andsid lõviosa sellest pommikoormast) toimusid seal periooditi (Rolling Thunder, Linebacker), siis võib vaid järeldada, et lendude arv oli samuti tohutu.
Muidugi õhutõrje taseme vahe tõttu on Vietnami ja Afganistani võrdlemine paras võhiklikkus. Põhja-Vietnamis oli tohutu maapealne õhukaitse, Afganistanis piirdus asi õlalt lastavate rakettide ja kuulipildujatega. Vietnamis oli pidev oht sattuda varitsevate kilide lennukite otsa, Afganistanis oli õhulahinguid vaid üksikuid ja sedagi Pakistani piiril.
Niiet edasi vaidlemiseks asuge statistikat välja kaevama. Näiteks Lahesõjas oli kaotuste protsent 0,04%.
Vene propasaadetes armastatakse kangesti toonidata neid allalastud masinate arve, kuid targu jäetakse märkimata see teine suhtarvu tegur -lendude arv. Kui on teada, et Vietnamis puistati alla rohkem pomme kui WWII-s kokku ning õhukampaaniad (mis andsid lõviosa sellest pommikoormast) toimusid seal periooditi (Rolling Thunder, Linebacker), siis võib vaid järeldada, et lendude arv oli samuti tohutu.
Muidugi õhutõrje taseme vahe tõttu on Vietnami ja Afganistani võrdlemine paras võhiklikkus. Põhja-Vietnamis oli tohutu maapealne õhukaitse, Afganistanis piirdus asi õlalt lastavate rakettide ja kuulipildujatega. Vietnamis oli pidev oht sattuda varitsevate kilide lennukite otsa, Afganistanis oli õhulahinguid vaid üksikuid ja sedagi Pakistani piiril.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
F-16 Block 52 versus F-16IN Superviper
USA Lockheed Martin lubab hindudele tarnida jutu järgi märksa võimekamaid Supervipereid kui Pakistanile müüdud Block 52-d.
http://beta.thehindu.com/news/national/ ... 321162.ece
Pole küll väga tähelepanelikult jälginud, aga kas vahepeal mitte venelased ei ärbelnud selle konkursi võitmisega?
http://beta.thehindu.com/news/national/ ... 321162.ece
Pole küll väga tähelepanelikult jälginud, aga kas vahepeal mitte venelased ei ärbelnud selle konkursi võitmisega?

Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Mõnda aega käib juba aziotaaz, kas keegi saab Araabia Ühendemiraatide kinni makstud F-16E/F Block 60 arendustöö vilju ka endale või mitte.
See on praegu arvatavasti kõige karmim F-16 tuuningupakett, mis eksisteerib.
Põhiline mamm on selles (ja ilmselt Indiale pakutavas) uus AN/APG-80 radar. Sellega olla võimalik teha ühekorraga tööd nii maa- kui õhumärkidega (varem tuli selleks valida üks mode korraga) ja samaaegselt ka terrain-following'i

See on praegu arvatavasti kõige karmim F-16 tuuningupakett, mis eksisteerib.
Põhiline mamm on selles (ja ilmselt Indiale pakutavas) uus AN/APG-80 radar. Sellega olla võimalik teha ühekorraga tööd nii maa- kui õhumärkidega (varem tuli selleks valida üks mode korraga) ja samaaegselt ka terrain-following'i


/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Tal on ka teisi suhteliselt olulisi täiendusi. Näiteks vajadusel eemaldatavad conformal-fuel-tank'id mis näevad välja nagu Block 50'el kuid mahutavad oluliselt rohkem, suurendades tegevusraadiust 40% ! Samuti on tal sisseehitatud AN/ASQ-32 IFTS Targeting pod mis on ehitatud LITENING AT baasil, mis ei ole maaväe toetusmissioonidel mitte väheoluline. Lisaraskuse kompenseerimiseks on ka mootoreid ka võimendatud, et tõukejõu ja kaalu suhe samaks jääks. Lisaks kõigele muule on tal veel täiesti uus Electronic Warfare Suit: http://www.es.northropgrumman.com/solut ... index.htmlKapten Trumm kirjutas: Põhiline mamm on selles (ja ilmselt Indiale pakutavas) uus AN/APG-80 radar. Sellega olla võimalik teha ühekorraga tööd nii maa- kui õhumärkidega (varem tuli selleks valida üks mode korraga) ja samaaegselt ka terrain-following'i![]()
Nii, et muudatusi ei ole tõesti vähe. Mis India hanget puutub, siis AUE ei pea aga väga pabistama, sest neid on lepingus kirjas, et kui sama bloki masinaid kuskile veel müüakse, saavad nad sealt ka oma kopika.
edit: Minu viga, Eraldi IRST'd tal ikka ei ole, see mis ninas on täpsemini tegelikult IFTS Targeting Pod, millega saab tuvastada nii õhu kui ka maa sihtmärke:
http://www.es.northropgrumman.com/solut ... index.html
Viimati muutis Gideonic, 31 Mär, 2010 20:41, muudetud 1 kord kokku.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Kui sul on vaja masinat, mis suudaks kahekesi tegutsedes hävitada MiG-ide eskadrilli ja ahistada kolonni maapinnal, tehes samal ajal ühtlasi ka lendu eksreemsel kõrgusel pimeduses, siis Block 60 is the ANSWER 

/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist