84. leht 113-st
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 08 Aug, 2024 15:33
Postitas Kapten Trumm
Ma just mõtlesin, et hakkan Pärtel-Peeter Perele kirja kirjutama, teemaks aasta lõpuni suletud Kadaka viadukt ja ümbersõidu "korraldus".
Savisaare-Valdmanni parimates traditsioonides - Pärnu poolt Mustamäele tuleb ainus tuiksoon pannakse pooleks aastaks kinni ja kommunaalamet viskab paar ümbersõidu märki välja ja loeb asja "organiseerituks".
Tehke katse - sõitke õhtusel tipptunnil Pääskülast Hiiule ja sealt Vääna tänava kaudu Tähetorni risti. Mina väidan, et sõita on võimalik vaid "napikaga" ja punase tulega.
Sellisteks asjadeks tehakse fooride töö ringi jne, mitte ei visata mõnda ümbersõidu märki tänavarnurkadele.
Re: Nutt ja hala
Postitatud: 08 Aug, 2024 15:57
Postitas Fuchs
OLAVI kirjutas: ↑08 Aug, 2024 15:12
Aga näiteks "elektrilised mäludega istmed" on vist autodesse pandud vaesema rahva rõõmuks, kui need ei jõua igale pereliikmele oma autot osta?
Sest kui igal juhil on oma auto, siis ei olegi vajadust pidevalt istmeid liigutada.
Isegi kui peres on igal liikmel rohkem kui 1 auto, tuleb vahepeal juhtide vahetusi ette, näiteks kui kuhugi kaugemale koos on vaja sõita. Tänapäeva autodel on istmetel sageli reguleerimisvõimalusi palju rohkem kui mossel ja kui juhtide pikkus on märkimistväärselt erinev, on selline lisa minuarust vägagi tänuväärne, et kõik läheb nupulevajutusega ise paika (lisaks veel ka rool, peeglid ja HUD kõrgus). Teemat edasi arendades on näiteks juba suht vanadel BMWdel erinevatel võtmetel eraldi profiilid, kus siis autosse istudes on terve müriaad sätteid (näiteks lemmik raadiojaamad, I-drive otseteed, salongi valgustus jne) mis automaatselt ümber vahetatakse. Käsitsi neid pisiasju ümber seadistades jõuaks issanda päev enne õhtusse minna

Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 08 Aug, 2024 21:06
Postitas ElrikThunderson
Esimene ja viimane hoiatus et autotarkuste jaoks juba on olemas kõrvalteema.
Kui ise ei suuda aru saada kuhu mida kirjutada sobib, siis ei hakka moderaatorid ka enam selle teema puhastamisega vaeva nägema ja kaobki see siit lõplikult ajalukku. On kaasfoorumlastel elektrilised istmed või mitte...
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 14 Aug, 2024 15:09
Postitas parkija
Pealkiri ERR ist : Tallinna liikuvuse uuring pakub välja kesklinna 1+1 tänavad ja künnised .
link artiklile ka :
https://www.err.ee/1609424383/tallinna- ... a-kunnised
Vaat millised plaanid linnasakstel , mina tajun kõva pressi sõidujagamisteenuse ettevõtluse poolt , olid need eelmised linnaisad mis nad olid kuid praegune võim arvab et , kaubavedu võiks käia kaubarattaga , näiteks , päris soodad peast , meil ju ilmselt talvel lund ei saja ja kui sajab siis lumi koristatakse välgukiirusel ... , haiseb see asi ...
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 14 Aug, 2024 16:09
Postitas AMvA
parkija kirjutas: ↑14 Aug, 2024 15:09
Pealkiri ERR ist : Tallinna liikuvuse uuring pakub välja kesklinna 1+1 tänavad ja künnised .
link artiklile ka :
https://www.err.ee/1609424383/tallinna- ... a-kunnised
Vaat millised plaanid linnasakstel , mina tajun kõva pressi sõidujagamisteenuse ettevõtluse poolt , olid need eelmised linnaisad mis nad olid kuid praegune võim arvab et , kaubavedu võiks käia kaubarattaga , näiteks , päris soodad peast , meil ju ilmselt talvel lund ei saja ja kui sajab siis lumi koristatakse välgukiirusel ... , haiseb see asi ...
Uuringu tegija Liikuvusagentuur on see kontor, kus töötavad isehakanud liikuvuseksperdid
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 14 Aug, 2024 17:18
Postitas gorilla
Siin linnas ütlus, et annab jumal ameti, annab ka mõistuse ei kehti.
Täiesti pekkis mida Koplis on korraldatud. Punane rist on üles kaevatud tee, punane ring on osaliselt üles kaevatud tee.
Mingi kuradi ametnik võiks tulla vaadata ummikuid Sõle, Kaera ja Sitsi tänaval kell 1730.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 14 Aug, 2024 17:31
Postitas parkija
Mina linnalähedal maal elava inimesena ei saa linna teemadel köhida , linnas elaval isikul soovitan kirjutada vastava ala abilinnapeale , tal on kohustus vastata , kas läheb ise kohale või saadab kedagi olukorraga tutvuma , ei oska arvata , kuid neile tuleb kogu aeg tegevust anda , muidu tunnevad end omas rohefanatismis liiga mugavalt , las lahendavad linnakodanike muresi .
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 14 Aug, 2024 19:11
Postitas tsivi_list
gorilla kirjutas: ↑14 Aug, 2024 17:18
Mingi kuradi ametnik võiks tulla vaadata ummikuid Sõle, Kaera ja Sitsi tänaval kell 1730.
Ma olen aru saanud, et Põhja-Tallinna elanikud on väga ratta- ja jalgsi sõbralikud ning nende kodune keskkond on viimase 10a jooksul vastavalt kujundatud. Ei ole ette nähtud seal autoga ringi sõita.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 14 Aug, 2024 22:10
Postitas vanahalb
parkija kirjutas: ↑14 Aug, 2024 15:09
Pealkiri ERR ist : Tallinna liikuvuse uuring pakub välja kesklinna 1+1 tänavad ja künnised .
Kesklinn tundub seal uuringus üsna väike piirkond olema kui vaadata mida sinna suubuvateks tänavateks peetakse.
Eks ta siis vanalinnastub. Üks aspekt on see et kui ligipääs keeruline on siis kellelgi peale turisti ja kohalike elanike pole vajadust läbi astutagi. Kui õlut kastirattaga ette veetakse läheb see nii kalliks et võib-olla ei tule enam turist ka. Siis tekib kohalikele 15-minuti-linn ja kui on maksujõuline seltskond siis vast saavad hakkama. Kui ei siis läheb nagu Tallinna vanalinnaga.
Kes väljaspool kesklinna elab ja töötab seda see vast eriti ei segagi. Filosoofiline küsimus on et mis seal kesklinnas nii erilist on et peaks tingimata kohal olema
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 15 Aug, 2024 9:13
Postitas Kapten Trumm
Mõned päevad on näha Tallinna ringteel Keila ja Kloogaranna vahel, kuidas TRA (

) asju ajab. Põhimõtteliselt teeehitaja teeb, mida tahab.
Toimus varem pandud asfaldi remondilappide servade "mannatamine". Selleks oli piiratud 3 km lõigul kiirus 50 kmh, kuigi töö algas lõigu ühes otsas ja jõudis teise alles mitme päeva pärast. Loomulikult seal keegi 50ga ei sõitnud, kõik said aru antud piirangu mõttetusest (õigustatud oleks see 200 m enne ja 200 m peale tööjärge). Sest ehitajal oli mugavam visata 3 päeva enne töö algust märgid teeäärde maha, esimestel päevadel olid ainult piirangud ja tööd ei tehtud üldse.
Ega selline lodevus enne lõpe, kui ehitusobjekti liikuskorralduse eest vastutavale ning TRA vastutavale väänab politsei trahvi samas sklaalas, mis selle märgi piirangu suurima rikkumise eest - lihtsalt põhjendamatute piirangute tekitamise ja puuduliku järelevalve eest.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 15 Aug, 2024 14:46
Postitas zephys
Kusjuures 146% nõus. See meie teetööde ajutine liikluskorraldus on tugevalt tee-ehitaja poole kaldu.
Jube lahe on õhtuti mõistatada, kas ajutine reguleerija märk on tee ääres ära keeratud või lihtsalt viltu vajunud tuulega. Või reastuda rea lõppemise märgi järgi ümber,mis sest, et rida ei lõpe.
Ja raisatud inimtundide maksumusest lõikudel linnas ja teedel, kus päevi ja nädalaid midagi ei toimu ei ole üldse mõtet halada.
Viimaseks rääkimata ka tee-ehitaja või lihtsalt ehitaja puudulikust kohustusest liituda liiklusega objektilt kuidagi puhtama sõidukiga. No nagu päris arenenud riikides tehakse.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 15 Aug, 2024 15:02
Postitas Rebane11
Eile just käisin Valgas, kella 20 - 22 vahel. Liiniehitajad ammu koikul, aga märk 70 üleval. Maiuspala politseipatrullile. 50 oli ära keeratud.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 15 Aug, 2024 15:28
Postitas Gideonic
zephys kirjutas: ↑15 Aug, 2024 14:46
Kusjuures 146% nõus. See meie teetööde ajutine liikluskorraldus on tugevalt tee-ehitaja poole kaldu.
Jube lahe on õhtuti mõistatada, kas ajutine reguleerija märk on tee ääres ära keeratud või lihtsalt viltu vajunud tuulega. Või reastuda rea lõppemise märgi järgi ümber,mis sest, et rida ei lõpe.
Ja raisatud inimtundide maksumusest lõikudel linnas ja teedel, kus päevi ja nädalaid midagi ei toimu ei ole üldse mõtet halada.
Viimaseks rääkimata ka tee-ehitaja või lihtsalt ehitaja puudulikust kohustusest liituda liiklusega objektilt kuidagi puhtama sõidukiga. No nagu päris arenenud riikides tehakse.
Saan ainult täiega nõustuda. Lisaks võibolla vaid selle, et lisaks tee-ehitus tavaliselt kestab kella 16-eni mil "labidas" kukub (see küll ilmselt juba raha küsimus, et riik/linn ei taha mitme vahetuse eest maksta).
See nüüd Läheb vist rohkem nutu ja hala alla aga ennast närib näiteks see kuidas Tartu
Muuseumi tee ja Põhja puiestee (ning Jaama tänava) ühendust ehitatakse samaaegselt
Puiestee tänava jätkuva remondiga.
Loomulikult alustati seda ehitust uue "
Muuseumi tee" poolsest otsast juba möödunud aastal ning see osa lõpetati täiesti kevadeks, isegi teekattemärgistus on peal. Seisab ainult kuid keelumärgi taga, kuna see tee ei vii ju (veel) kuhugi.
Samas töödega Jaama tänaval alustati alles kevadel, et need toimuks ikka võimalikult samaaegselt sellega, kui kogu lähedane Puiestee tänav on ülesse kaevatud. Mõlemad tööd loodetakse lõpetada juba tihedal kooliajal, oktoobris.
Tulemus on see et sisuliselt kogu liiklus linnas (ja see on nii lokaalne kui ka läbiviiv) Narva maanteest Räpina maanteeni on üsna umbes.
Miks ei oleks võinud ajastada seda Jaama tänava üleskündmist varasemasse aega et siis lõpetada uut teelõiku "mitte kuskil" sügisel, kui see liiklejatele kuidagi ette ei jää? Tartus oelen kuidagi pidevalt täheldanudkihku liiklusartereid ülesse kaevata koos lähimate kõrvaltänavate või isegi ümbersõitudu tänavatega.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 15 Aug, 2024 15:37
Postitas Kapten Trumm
zephys kirjutas: ↑15 Aug, 2024 14:46
Kusjuures 146% nõus. See meie teetööde ajutine liikluskorraldus on tugevalt tee-ehitaja poole kaldu.
Jube lahe on õhtuti mõistatada, kas ajutine reguleerija märk on tee ääres ära keeratud või lihtsalt viltu vajunud tuulega. Või reastuda rea lõppemise märgi järgi ümber,mis sest, et rida ei lõpe.
Ja raisatud inimtundide maksumusest lõikudel linnas ja teedel, kus päevi ja nädalaid midagi ei toimu ei ole üldse mõtet halada.
Viimaseks rääkimata ka tee-ehitaja või lihtsalt ehitaja puudulikust kohustusest liituda liiklusega objektilt kuidagi puhtama sõidukiga. No nagu päris arenenud riikides tehakse.
Tihti teevad (ajutist) liikluskorraldust teised firmad kui see, kes asfalti paneb. Koordinatsioon longab. Nähtud on ka piirangumärke nädal aega varem üleval, politsei õnneks sinna varitsema ei tulnud.
Ja samas Paldiski maanteel on praegu käimas selline porr nagu augulappimisel - selmet need "mannatatud" kohad kohe väikese teerulliga kinni rullida ning üleliigne kapronharjadega ära pühkida, lastakse seda teha autodel, pannakse üles 70 märgid ja saatke seda üksteise esiklaasidele. Olen samasugust tööd näinud Soomes, seal oli viimane töö pühkimine ja piirangumärgid viidi kohe minema, mitte need ei vedelenud veel 2 nädalat teeääres, osad tuul pikali juba lükanud

Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 15 Aug, 2024 20:43
Postitas krijgsvolk
AMvA kirjutas: ↑14 Aug, 2024 16:09
parkija kirjutas: ↑14 Aug, 2024 15:09
Pealkiri ERR ist : Tallinna liikuvuse uuring pakub välja kesklinna 1+1 tänavad ja künnised .
link artiklile ka :
https://www.err.ee/1609424383/tallinna- ... a-kunnised
Vaat millised plaanid linnasakstel , mina tajun kõva pressi sõidujagamisteenuse ettevõtluse poolt , olid need eelmised linnaisad mis nad olid kuid praegune võim arvab et , kaubavedu võiks käia kaubarattaga , näiteks , päris soodad peast , meil ju ilmselt talvel lund ei saja ja kui sajab siis lumi koristatakse välgukiirusel ... , haiseb see asi ...
Uuringu tegija Liikuvusagentuur on see kontor, kus töötavad isehakanud liikuvuseksperdid
Liikuvusagentuuri isikkooseis: minu mäletamist mööda tehnikaülikooli lõpetanud ehitusinsener ja kaks EKA haridusega arhitekti. Sry, kui karv ehk eksin, lihtsalt ei viitsi üle vaadata.
