oijah. meil siin talendid mässavad ja mul eelmine post rohkem kui aasta tagasi.
väga piinlik.
aga asja juurde. tõsi ta on, et nüüdseks on juba kolm asja valmis ehitatud, aga vat seda värvimise jõudu pole endas leidnud. panen siis väikese pildiseeria koos kommentaaridega.
alustuseks siis Tiiger I hiline versioon. zimmeriidiga nagu ikka need versioonid. peaks tulema sellest masin, mis möllas 44-da suvel kuskil Kaunase kandis:
teiseks on menüüs legendaarne T-34/85 reformvoodist ekraanidega. mul on tunne, et ma selle torni keevitusega natuke keetsin üle, aga kurat temaga. ju siis oli stahhaanovlaste toodetud. nende "voodijalgadega" oli ka igavene ikaldus, alguses said silma järgi paika, siis selgus, et tornile jäävad ette... ratsisin korralikult. ega joonised olid ka sellised ähmased ja soovituslikku laadi:
ja kolmandaks on Panther F, mis on varustatud tavapärasest pikema, L100 kahuriga. kuna see on rohkem rubriigist "märg unenägu", siis siin sain toimetada rahus. asendasin viimase põhiratta metallist versiooniga, nagu MAN-i tehased sõja lõpus tootsid väikese partii. samuti on välja vahetatud torni varajane ülesse avaneva luugiga kuppel ning asendatud hilisema, küljele avaneva luugiga versiooniga. midagi ma ratsisin veel, kõike ei mäletagi esimese hooga:
nii tiigri kui pantri puhul on kasutatud master clubi epopastlaid - milled võtsin kasutusele juba KV ja ISU-de juures... väga ilusad ja head, aga väga piin kokku laduda. eriti kuna iga lüli tuleb muidugi üle puurida (4 auku) ning kinnituvad väikeste tihvtidega (kummaski otsas eraldi).
aga eks ma nüüd siis kogun jõudu ja vaatan aerograafe... need käisid just ultrahelivannis ning päris mitu tundi läks meelde tuletamisega, kuidas need kokku tagasi käivad
