Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Kuidas väidetav tunniga Tallinnast Pärnu sõitmine teemasse puutub?
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Pärnu maanteel on päevasel ajal parajad ummistused, mida põhjustavad üksteise taguotsa kolonni sõitvad poola-leedu rekkad, kust siis eluga riskides mööda hakatakse sõitma. Kuni Kernuni on veel neid möödasõidutaskuid, aga Märjamaast alates pole enam midagi. Seal mingit suurt keskmist kiirust loota ei maksa ja aeglasem Skoda jõuab järgi.
Sootuks teine seis on Peterburi ja Tartu mnt neljarealisel osal, nt Peterburi teel on sirged 5-6 km, kus sellisel Opelil õnnestub juba ämblikuvõrgud sisselaskest välja köhida.
Sootuks teine seis on Peterburi ja Tartu mnt neljarealisel osal, nt Peterburi teel on sirged 5-6 km, kus sellisel Opelil õnnestub juba ämblikuvõrgud sisselaskest välja köhida.

/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Klemmikale ka midagi, skodafantaasiate juurde.
Hetk tagasi võetud väljavõte auto24-st, sedaanid, võimsus vähemalt 300 kW ja hind kuni 10 000 eurot.
Nimekirja tipus on üks äratuunitud A4, võimsusega 632 hobujõudu. Sellise võimsusega on 0-100 ca 4 sek ja Vmax 300++
https://www.auto24.ee/kasutatud/nimekir ... &otsi=otsi
Kuid ka Lamborghini mootoriga S8-d, 331 kW, 450 hobujõudu on täitsa olemas. On "riigihankelvõidabodavaimapakkumusetegija" Skodaga lootust?
Hetk tagasi võetud väljavõte auto24-st, sedaanid, võimsus vähemalt 300 kW ja hind kuni 10 000 eurot.
Nimekirja tipus on üks äratuunitud A4, võimsusega 632 hobujõudu. Sellise võimsusega on 0-100 ca 4 sek ja Vmax 300++
https://www.auto24.ee/kasutatud/nimekir ... &otsi=otsi
Kuid ka Lamborghini mootoriga S8-d, 331 kW, 450 hobujõudu on täitsa olemas. On "riigihankelvõidabodavaimapakkumusetegija" Skodaga lootust?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
See on juba 4 aastat ilma ülevaatuseta auto kuna ilmselgelt ei saa tehtud muudatusi legaalselt passi kanda vaadates selle kapotialust. Miks tal kehtiv kindlustus on pole vaja pikalt arvata..Kapten Trumm kirjutas: ↑03 Dets, 2024 11:21 Nimekirja tipus on üks äratuunitud A4, võimsusega 632 hobujõudu. Sellise võimsusega on 0-100 ca 4 sek ja Vmax 300++
https://www.auto24.ee/kasutatud/nimekir ... &otsi=otsi

Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Transpordiameti paindumatuse vastu on ammu rohtu leitud, selliste ekstreemautodega saab sõita küll, kui sul on raha legaalse teisiku ostmiseks. Ehk siis sama mudel, sama värv. Sõidad nt igapäevasõite. Teisega paugutad nädalavahetusel. Kui sa millegi ekstreemsega silma ei paista, on vahelejäämise võimalus üsna väike. Lihtsalt võtad Transpordiametist numbri duplikaadid kui ei viitsi numbreid ringi tõsta. Sattudes kontrolli otsa, siis on sul ülevaatusega auto ja kõik on JOKK.
Kes rohkem riskib, see sõidab lihtsalt ülevaatuseta. Vahelejäämise võimalus kasvab märgatavalt, kuna politsei autodel on numbrilugemiskaamerad ja liikluses toimub numbrite kontroll pidevalt. Sõidab sulle selline vastu, süsteem leiab ülevaatuse puudumise, lähevad vilkurid sisse - siis on dilemma, kas peatuda või proovida oma kiirusomadusi.
Kes rohkem riskib, see sõidab lihtsalt ülevaatuseta. Vahelejäämise võimalus kasvab märgatavalt, kuna politsei autodel on numbrilugemiskaamerad ja liikluses toimub numbrite kontroll pidevalt. Sõidab sulle selline vastu, süsteem leiab ülevaatuse puudumise, lähevad vilkurid sisse - siis on dilemma, kas peatuda või proovida oma kiirusomadusi.

Viimati muutis Kapten Trumm, 03 Dets, 2024 11:49, muudetud 1 kord kokku.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
JOKK ei ole, sest VIN-kood on teine, aga jah, kes seda ikka niiväga kontrollib.
Jälle, kuidas see teemasse puutub?
Jälle, kuidas see teemasse puutub?
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Kui väga tahta, siis saab ka teise kerenumbri tekitada, vastavad vahendid on ju paremates tööriistapoodides olemas. Selle esiklaasi aluse numbriga muidugi tuleb rohkem vaeva näha ja ilmselt ka klaas või armatuur eemaldada. Kui nt doonor on NSVL aegne auto, seal on üksainus kerenumber ja seda järgi teha on üsna lihtne. 1980ndate autodel oli NSVL-s juba 17-kohaline VIN kood (algas stiilis XTA....), kuid 70ndate autodel on mingi kuuekohaline kerenumber lihtsalt.
Mitte et see väga teemasse puutuks.
Mitte et see väga teemasse puutuks.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Algas stiilis XT..., XTA oli Lada, aga sibulatel oli ka teisi vanarauavabrikuid.Kapten Trumm kirjutas: ↑03 Dets, 2024 11:52 1980ndate autodel oli NSVL-s juba 17-kohaline VIN kood (algas stiilis XTA....)...
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Tere, eile nägin Vana-Pärnu Olerexis tumesinist Kia Stingerit milles istusid mundris politseinikud. Auto tagaosa oli üleni lume all. Seega oli sõidetud kusagil kõrvalteedel äsja pikemalt. Ei saanudki aru kas tegu oli GT mudeliga või mitte.
-
- Liige
- Postitusi: 314
- Liitunud: 08 Mär, 2018 21:14
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Ei ole Eestis mingeid numbrilugemiskaameraid.Kapten Trumm kirjutas: ↑03 Dets, 2024 11:48 Vahelejäämise võimalus kasvab märgatavalt, kuna politsei autodel on numbrilugemiskaamerad ja liikluses toimub numbrite kontroll pidevalt. Sõidab sulle selline vastu, süsteem leiab ülevaatuse puudumise, lähevad vilkurid sisse - siis on dilemma, kas peatuda või proovida oma kiirusomadusi.![]()
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Jep, juttude põhjal vist testitud on, aga kallis oli, seega politsei klõbistab meil numbreid sisse lüüa. Samas nägin Toll kirjade ja värvidega Highlanderit, muidu olid ikka Superbid ja Kodiaqid.Ei ole Eestis mingeid numbrilugemiskaameraid.
Unforeseen consequences
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Eestis on kindlasti olemas statsionaarsed numbrilugejad kõigil piire ületavatel teedel.
Lätlastel on olemas selline süsteem. Numbri tuvastus täitsa toimib: https://www.youtube.com/watch?v=hCY4_kUexdA
Ma ei arva, et meie lahendused kehvemad oleks.
Selline tore lõputöö on ka olemas:
https://digiriiul.sisekaitse.ee/bitstre ... sAllowed=y
Lätlastel on olemas selline süsteem. Numbri tuvastus täitsa toimib: https://www.youtube.com/watch?v=hCY4_kUexdA
Ma ei arva, et meie lahendused kehvemad oleks.
Selline tore lõputöö on ka olemas:
https://digiriiul.sisekaitse.ee/bitstre ... sAllowed=y
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Täna Valgas. Sõitsin sisse Tartu mnt. pidi, seal jalakäiaid pole ja olen ikka nii 60 piiril sõitnud. Täna madal päike näkku, sõitsin veidi vaiksemalt. Ja seal nad olid - kaubik, mille taga kaamera. Sellist asja Valgas pole palju näinud, minu puhul kaamera täna ei välgatanud. Aga usinates kätes saab igast liigutusest miljon trahviraha. Muud ei jäänudki, kui koju sõites kiirusel 95-100 tõmbas keegi minu tagaolevast autost ja minust mööda keegi vahtralehega tegelane. Keset kurvi. Liiklusstatistikasse oleks läinud, et kaldus vastassuuna vööndisse.
-
- Liige
- Postitusi: 314
- Liitunud: 08 Mär, 2018 21:14
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Satsionaarsed ei tegele tõesti liiklusjärelvalvega. Ei viitsi otsida, aga oli vist artikkel, et PPA-l on ammu soov need numbrilugejad ära osta, aga siiani pole vahendeid leitud, ehk pole välistatud, et millalgi saavad nad olemas olema. USA politsei kasutab numbrilugejaid usinalt aga need ei ole mitte iga auto varustuses, vaid pigem liiklusjärelvalvega tegelevatel autodelAga need ei tegele liiklusjärelvalvega, st nende alusel ei tuvastata ülevaatuseta ja kindlustuseta sõidukeid.
Unforeseen consequences
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline