hjl85 kirjutas:Kapten Trumm kirjutas:Juba praeguse nakatumise taseme puhul on ettevõtetel probleem töö korraldamisega, sest inimesed on karjakaupa kodus.
Sinusugune vist taoliste lihtsate probleemidega iga päev tegelema ei pea, et kes töö ära teeb, kui tuba tühi?
No ja ongi näha, et piirangute kasu on ümmargune null. Mõnel kn probleemid ja teistel mitte
Kust otsast? Probleem oli selles et piiranguid järgiti liiga vähe/need olid pooles-vinnas. Sisuliselt toimus isegi eksisteerivate piirangute massiline ülelaskmine, sp kasu oligi minimaalne. Lihtne loogika ütleb et kui puudub kontakt, ei saa viirus levida. Viirus saab levida kui kontakt on küll keelatud-piiratud aga inimesed lasevad need süüdimatult üle.
Musashi kirjutas:aht0 kirjutas:Mis takistaks peale 'tõkkest' läbisaamist tölli maski eemaldamas? Eriti kui sissepääse-väljapääse on pool tosinat. Paned iga juurde kontrollija ja veel ringiliikuva patrullija lisaks? Ka omapärane mõttekäik ja arusaam efektiivsusest.
Oletades et keegi kitus kohviku peale, loogiline et passiti seal.
Väiksematel marketitel, Rimi, Coop jne on enamasti 1-2 sissepääsu. Suurematel. Selver, Prisma jne 2-3, kui maa-alune parkla ka juurde arvestada.
Ega lõpmatuseni polegi võimalik kedagi takistada, valvur peaukse juurde ja maskita inimesele viisakas tervitus, kui maski pole, siis võimalus pakkuda, võtke. Kõik.
Võiks aru saada sellest, et mõttetu kõvatamine ja karistamine tekitab ainult trotsi. Võiks pakkuda lahendusi.
Ja selge on see, et kõik reegleid ei täida niikuinii, mõttetu on selle eest karistada inimesi, kes pole selle eest otseselt süüdi.
Väiksemad "keskused" on peamiselt sellised kus on suur ketipood ja eriti miskit muud pole, sh. kohvikuid.
Tartu keskuste näitel.
Eedenil on 3 "välisust" pluss 2 sissepääsu parkla eri korrustelt.
Kvartali keskus: välisuksi.. kurat teab? 5-6 vast eri tasanditel (maja ümbruse tänavad eri kõrgustel, osa välisuksi avanevad 0.korrusele, osa 1.-le) + 2 või 3 parklakorrust maja all.
Kaubamaja: 3 välisust + 2 parklakorrust
Müüja oli süüdi otseselt selles et teenindas maskita inimest. Oleks pidanud nõudma enne teenindamist et pangu mask ette. Selle järgimine ei ole raske et peaks tast ohvrikuvandit looma. Jaekettide müüjad saavad ju sama ülesandega hakkama? Kui töll teab et ta teenindust ei saa, paneb ise maski ette või läheb ära. Mott. Selleasemel miskipärast akf arvab et iga neist peaks hoopis kilplase kombel otsima ja taga ajama. Nende eesmärk on teha ost, lõpp-punkt on klienditeenindaja niiehknaa. Kui nad sealt midagi kätte ei saa, siis korrigeerivad oma käitumist või tõmbavad uttu. Probleem lahendatud kuni klienditeenindaja võtab vaevaks täita talle pandud kohustust.