Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Postitatud: 28 Nov, 2024 13:53
Sellele, miks praegu raudteed ei kasutata, ma ja mõned teised minust märksa paremini) ju eespool juba vastasin.
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://www.militaar.net/phpBB2/
No minu aju ei suuda välja mõelda seda mis sihtgrupp hakkab reisijatena TLN-VAR (koos vahepealsete jaamadega) reisima nii et planeeritud rongid enam-vähem täis, isegi kui piletihind tänu dotatsioonidele madal. Kunagi (90-datel) oli Varssavis vähemalt turg kust Eestisse Kadaka turule kaupa toodi või käest kätte müüdi... oma grupivend - andekas tehnikateadustes, andekas ruudulisel laual, paraku tegeles ka sellega, ja müügitöö istus talle sedavõrd hästi et nüüb müüb santehnikat selmet olla kuskil inseneeria valdkonnas stressirohkes keskkonnas. Aga sellist kaubavedu kust Poolast ostsid zloti murdosa eest kammi ja Eestis müüsid 0.50 EEK maha, (või strip kaardid, pornoajakirjad, pisargaas, terariistad, erinevad tekstiiltooted) enam ei ole, ja kui ka elu muutuks nii et võiks, siis mööda RB-d seda ei veeta.Rebane11 kirjutas: ↑28 Nov, 2024 15:11 Meil kõike on vaja. Piusale sorteerimisjaam, mis võtab vastu 40 rongi ööpäevas, Saaremaa süvasadam, Pärnu lennujaam, Tartusse ka, riigimaju, politsei ja tuletõrje maju, loomulikult kunstisaale ja muuseumeid. Osad mõttetud, teised... noh ei pea ju korraga. Ja siis häda, et riigikassa tühi. Tuleks soovidega natuke tagasihoidlikum olla, siis ehk pole tühi?
No ma sinu aju kohta ei oska muud öelda, kui, et antud näite puhul on tegemist suhteliselt laisa mõtlemisega. Väga suur osa jaekaupadest, mis Eestis müüaks on Poolas toodetud. Tunnuseks peal olevad poolakeelsed kirjad. Kõiksugu pesupubrid, maiustused, McDonaldsi kotletid ja kurat teab veel mis. Äritegevus Eesti-Poola-Eesti suunal on aktiivne kas otse või vahendajatega. Ka Tallinn-Vilniuse bussid on peaaegu alati rahvast täis. See, et sa turgu ei tunne ei vähenda millegipärast kilkamise entusiasmi, et "mina ei suuda välja mõelda". Kehvasti mõtled siis.
No aga siis ehitagu, soovitavalt vanale trassile normaalkiirusega kaubaveoraudtee. Hind tuleks kordades odavam ja kaubarong liigub ka kiirraudteel ikka sama kiirusega nagu tavaraudteel.Kilo Tango kirjutas: ↑28 Nov, 2024 15:59
Möödunud aastal oli Eesti impordi maht Poolast $1,51 mlrd ja see jätkab kasvamist: https://tradingeconomics.com/estonia/imports/poland
Eksport Poola oli ~$660 mil: https://tradingeconomics.com/estonia/exports/poland
Ma nüüd kriipsutasin alla ja värvisin punaseks. Kaup liigub nagunii niivõrd kuivõrd, ja bussid on täis ses mahus kuidas vajadus on. TLN VIL bussi ei saa ikkagi võrrelda TLN VAR rongiga.Kilo Tango kirjutas: ↑28 Nov, 2024 15:59No ma sinu aju kohta ei oska muud öelda, kui, et antud näite puhul on tegemist suhteliselt laisa mõtlemisega. Väga suur osa jaekaupadest, mis Eestis müüaks on Poolas toodetud. Tunnuseks peal olevad poolakeelsed kirjad. Kõiksugu pesupubrid, maiustused, McDonaldsi kotletid ja kurat teab veel mis. Äritegevus Eesti-Poola-Eesti suunal on aktiivne kas otse või vahendajatega. Ka Tallinn-Vilniuse bussid on peaaegu alati rahvast täis. See, et sa turgu ei tunne ei vähenda millegipärast kilkamise entusiasmi, et "mina ei suuda välja mõelda". Kehvasti mõtled siis.
Möödunud aastal oli Eesti impordi maht Poolast $1,51 mlrd ja see jätkab kasvamist: https://tradingeconomics.com/estonia/imports/poland
Eksport Poola oli ~$660 mil: https://tradingeconomics.com/estonia/exports/poland
No vaat. Minu tutvusringkonnas on inimesi, kes liiguvad palju TLN-VLN või TLN-RIG suunal päris palju. Ja KÕIK nad sõidaks hea meelega bussi asemel rongiga. Põhjuseks mugavus ja oluline aja kokkuhoid. Väga üksikud eelistavad eraautot, aga võtaks selle hea meelega kaasa.Dr.Sci kirjutas: ↑28 Nov, 2024 16:10 ...
ps. ma ei tea, äkki ma olen liiga rikas, või vaene ja suhtlen seetõttu vales seltskonnas, lihtsalt minu tutvusringkonnas ei leia keegi et nad tunneks TLN Riia või TLN VAR rongi järgi vajadust. Esimese küsimuse peale - kas sõidaksite, tuleb isegi 50+% jah, aga kui edasi küsida et miks sõidaksite ja palju tuleb... möh...
Kui meenutada seda ammu avaldatud EU rahvastikuprognoosi, et Eestisse peaks elama mahtuma 7 500 000 inimest, siis vast leidub reisijaid ka rongile ja maksumaksjaid kiirraudtee ülalpidamiseks?
Et siis ehitatagu ja tehtagu sinna ja sedasi nagu sina arvad ja sulle meeldib, mitte nii, et asjal oleks EL vaatest laiemat strateegilist perspektiivi ja huvi? Ainult, et siis tehtagu ja ehitatagu seda ilma EL rahastuseta - peaasi, et EL raha jumala eest vastu ei võetaks, sest nemad tahavad ju RB-d! Ja see lõikab Eestimaa täitsa pooleks ära ometi juAMvA kirjutas: ↑28 Nov, 2024 16:09No aga siis ehitagu, soovitavalt vanale trassile normaalkiirusega kaubaveoraudtee. Hind tuleks kordades odavam ja kaubarong liigub ka kiirraudteel ikka sama kiirusega nagu tavaraudteel.Kilo Tango kirjutas: ↑28 Nov, 2024 15:59
Möödunud aastal oli Eesti impordi maht Poolast $1,51 mlrd ja see jätkab kasvamist: https://tradingeconomics.com/estonia/imports/poland
Eksport Poola oli ~$660 mil: https://tradingeconomics.com/estonia/exports/poland
Millis siis see EL vaatest laiem strateegiline perspektiiv ja huvi seisneb?AndresTy kirjutas: ↑28 Nov, 2024 20:13Et siis ehitatagu ja tehtagu sinna ja sedasi nagu sina arvad ja sulle meeldib, mitte nii, et asjal oleks EL vaatest laiemat strateegilist perspektiivi ja huvi? Ainult, et siis tehtagu ja ehitatagu seda ilma EL rahastuseta - peaasi, et EL raha jumala eest vastu ei võetaks, sest nemad tahavad ju RB-d! Ja see lõikab Eestimaa täitsa pooleks ära ometi juAMvA kirjutas: ↑28 Nov, 2024 16:09No aga siis ehitagu, soovitavalt vanale trassile normaalkiirusega kaubaveoraudtee. Hind tuleks kordades odavam ja kaubarong liigub ka kiirraudteel ikka sama kiirusega nagu tavaraudteel.Kilo Tango kirjutas: ↑28 Nov, 2024 15:59
Möödunud aastal oli Eesti impordi maht Poolast $1,51 mlrd ja see jätkab kasvamist: https://tradingeconomics.com/estonia/imports/poland
Eksport Poola oli ~$660 mil: https://tradingeconomics.com/estonia/exports/poland![]()
Akf ilmselgelt ei puutu rahvusvahelise äriga kokku (sama kehtib tõenäoliselt akf Dr.Sci kohta). Sestap tuleb ka üllatusena asjaolu, et kaubad ei liigu ilma, et inimesed selle nimel tööd ei teeks. Liiguvad ametnikud, liiguvad pankurid, liiguvad spetsialistid jne. Baltikumis on mitmeid kontserne, mis on kas Poola ettevõtete harud või millel on harud Poolas.AMvA kirjutas: ↑28 Nov, 2024 16:09No aga siis ehitagu, soovitavalt vanale trassile normaalkiirusega kaubaveoraudtee. Hind tuleks kordades odavam ja kaubarong liigub ka kiirraudteel ikka sama kiirusega nagu tavaraudteel.Kilo Tango kirjutas: ↑28 Nov, 2024 15:59
Möödunud aastal oli Eesti impordi maht Poolast $1,51 mlrd ja see jätkab kasvamist: https://tradingeconomics.com/estonia/imports/poland
Eksport Poola oli ~$660 mil: https://tradingeconomics.com/estonia/exports/poland
See, mida selle riigi majandusega on viimase kolmekümne aastaga tehtud, on sõna otseses mõttes imetlusväärne. Piltlikult- seal, kus aastal 95 vedas talumees auklikul külavaheterl setukaga sitast puupuuri kahe seaga, on täna 2+2 euroopalik kiirtee.On vähe väiteid rahvusvahelise majanduse kohta, mis suudaksid oma totruses sellega konkureerida.