10. leht 27-st

Re: Ministri lollus

Postitatud: 15 Juul, 2014 0:39
Postitas Manurhin
Murygin kirjutas: Aga raha ei ole ju kadunud, see on endiselt NSPA kontol. Selle summa eest saab hiljem teisi merevàe aluseid hooldada. Mul isiklikult hea meel, et seda vana laeva ei hakatud reanimeerima.
Kui tõesti nii on ja sealt mingeid leppetrahve vmt. maha ei arvestata, siis võib vaid ohata ja öelda: "hää, et viil niigi läits".

Re: Ministri lollus

Postitatud: 15 Juul, 2014 0:41
Postitas Murygin
Kui tõesti nii on ja sealt mingeid leppetrahve vmt. maha ei arvestata, siis võib vaid ohata ja öelda: "hää, et viil niigi läits".
Ei tahaks uskuda, et ettemaksu pàrast mingeid trahve mààratakse.
See artikkel on koostatud niimodi, et v6imalikult palju klikke koguks, kylvata paanikat. Delfile tàiesti omane viimasel ajal.

Re: Ministri lollus

Postitatud: 15 Juul, 2014 8:13
Postitas Kapten Trumm
Riigil paistab raha ikka jalaga segada olevat. Ma arvan, et selle 3,2 milli eest saanuks kasvõi lastehaiglale hunniku aparaate osta. Või miks mitte ka üks-kaks tanki, saaks iga Eesti sõdur ajateenistuse jooksul ehk korragi näha, misasi see tank siis üldse õigupoolest on...
http://epl.delfi.ee/news/eesti/homses-p ... d=69354385
Noh, tegelikult on taolised asjad oma viga, näha tuleb asju ette ka sisuliselt mitte joosta "arengukava, arengukava" korrutades peaga vastu seina.
Ja vastutuse puudumine on ka kahjuks tõsi.

Re: Ministri lollus

Postitatud: 22 Juul, 2014 5:27
Postitas John
Hydrazine kirjutas:
John kirjutas:Ainuke viis garanteerida omale istekoht kui just broneeringut ei kasuta.
Minu kogemus selle broneeringuga... OK, broneerid koha ja vajud rind ees oma makstud õigust nõudma. Siis on rong korraga nii täis, et püstiseisjaid on ümberringi rohkem kui istekohti. No ma ei saa pealt vaadata toolil lösutades, kuidas noor ema, nuttev laps süles palavusest, püsti peab seisma. Muidugi loovutasin oma koha ja kõikusin ise selles massis püsti. Et siis broneeritud heategu pigem... Mitte garanteeritud mugavus.
Ei saa su jutu mõttest aru. Kirjeldad konkreetset üksikjuhtumit. Kas annad oma koha ära ükskõik mis põhjusel on su enda vaba tahe. Kui tahad istekohta garanteerida siis broneering on ja jääb ainukeseks võimaluseks.

Mis puutub nüüd Edelaraudtee kirumisse "aga neil oli ju ka puupüsti täis!" siis andke andeks, aga minu meelest Edelaraudtee ajastul ikka päris nii ka ei läinud, et pileti müüja ei jõudnudki kõikidelt raha korjata kuna vahekäigud olid puupüsti täis. JAH Edelaraudtee ajastul nägin mõnikord ka püsti seisjad ja seda ka ainult eriti magusatel tipptundidel nagu nt pühapäeva õhtune Tallinn-Tartu liin kus töörahva ja tudengi mass linnu vahetas. Siin juba juhiti tähelepanu ainuüksi ruutmeetrite erinevusest tulenevale sula selgele Elroni allajäämisele Edelaraudtee ees.

Igatahes Elroni kogemuste taustal ma ausalt öeldes ei oota ka väga vaimustusega seda riigi pealetungi Saaremaa laevakompanii monopolile. Olgu, Leedo on jah ülbe m*** ja toit on ülehinnatud sitt kuid vähemalt süsteem on sisse töötatud ning toimib. Vaadates rongide praktikat siis ma ei imestaks, kui praegused praamid asendataks vanade tankipraamide suuruste alustega, mis sõidaks pealekauba praeguse graafiku alusel. Kokkuhoid ju missugune! "Kaks korda vähem kohti mis tähendab väiksemat alust koos väiksemate jooksvate kuludega! Ah järjekord venib pikaks sadamas? Ärge muretsege, aasta pärast tulevad lisapraamid tootjalt ja siis sõidame tihedamini! Mis te hiidlased/saarlased tahate soodustusi? Unustage ära! Doteerimine on turu vaenulik praktika! Ah ja mis sellest, et riigi ettevõtte nõukogusse ei kuulu mitte ühtegi merendusalase logistika haridusega spetsialisti? Näed Marti seal- ta normaalne mees kellega saunas õlut juua ja tegi ka korraliku tööd -x- partei valimiskampaanias. Pealegi tal enda purjekas olemas millega kaks korda aastas merel käib. Järelikult teab laevade värgist küll!"

Hea küll, sain veidi enda hüperbooli tireleid ka näidatud. Andke tuld. :D

Re: Ministri lollus

Postitatud: 03 Aug, 2014 15:54
Postitas Manurhin
Mõnedel tegelastel hakkab vist juba püksi tulema, kui Ukrainas (ja ka Venemaal) toimuvale vaatamata tahaks kohe kiiresti-kiiresti, Tartu Rahuleping näpus, peldikusse tormata: http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=69462027
Ometigi on ju teada, et kui venelasel kõht lahti läheb, kasutab tema samuti suvalist lepingut pühkivaks otstarbeks.

Re: Ministri lollus

Postitatud: 13 Sept, 2014 19:19
Postitas vanahalb
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/pa ... d=69725303

Tallinna sadam, kellele anti korraldus samuti konkursil osaleda, leidis , et kahe aastaga ikka selliseid laevu valmis ei ehitata. Leedo oma jüngrite kaudu joriseb jälle, et kogu see praamipidamine on elumõttetu ja tuleks üldse ära lõpetada (inimkeeles - pange raha juurde ja kohe kühvliga, siis ehk teeks veel mõne aasta). Urve Palo omakorda on mõnes sõnavõtus kasutanud mõisteid "sundvõõrandamine" ja "natsionaliseerimine"

Et riik ei avastaks ennast järjekordselt, näpp suus, lahkuvale rongile järele vaatamas, tuleks juba täna hakata täie tõsidusega analüüsima Eesti mereväe võimekust takistada Leedo laevastiku väljamurdmist kasvõi Läti terrotoriaalvetesse kust neid niisama lihtsalt enam kätte ei saa.
Või tõmbavad saarlased aastat paar aerupaadiga.

Re: Ministri lollus

Postitatud: 14 Sept, 2014 8:20
Postitas mx77
Selle ajaga, mis selle mõttetu Leedo sponsoreerimse ja jauramise peale on läinud oleks see pagana sild ammu valmis olnud. Peame vist tegelikult igasugustele rohelistele ja puudekallistajatele aitähh ütlema?

Re: Ministri lollus

Postitatud: 15 Sept, 2014 12:19
Postitas Kapten Trumm
See Leedo ümber toimuv jant on ehe näide sellest, palju pahatihti maksavad igasugu eluvõõraste ministeeriuminõunike teooriad efektiivsest erasektorist, millelt tellimine justkui kõik probleemid ja riigi tegemata tööd lahendab. Viimane pirn oli olnud see, et MkM oli teinud Leedole ettepaneku muuta aruandlust vähe arusaadavamaks (taolise äri põhipoint on see, kuidas igasugu kuluskeemidega raha ära kaotada), mille peale oli teine pool teatanud, et ei tee ja pole mõtet. :D

Re: Ministri lollus

Postitatud: 15 Sept, 2014 13:35
Postitas mx77
Kapten Trumm kirjutas:See Leedo ümber toimuv jant on ehe näide sellest, palju pahatihti maksavad igasugu eluvõõraste ministeeriuminõunike teooriad efektiivsest erasektorist, millelt tellimine justkui kõik probleemid ja riigi tegemata tööd lahendab. Viimane pirn oli olnud see, et MkM oli teinud Leedole ettepaneku muuta aruandlust vähe arusaadavamaks (taolise äri põhipoint on see, kuidas igasugu kuluskeemidega raha ära kaotada), mille peale oli teine pool teatanud, et ei tee ja pole mõtet. :D
Tegelikult sa herr kapten natuke lahmid hetkel.
Erasektor ON efektiivne ja lahendab probleemid. Praamid sõidavad, laevad on ise uued ja suht viisakad (igatahes Helsingborg-Helsingör on suht sama tase), suviste suurürituste ajal saadkse ka päris talutavalt hakkama, AGA unustatakse ära üks eraäri põhialuseid - eraäri peab kasumit tootma ja mida suuremat seda parem, Ning kui on võimalik mingi trikitamisega seda rohkem teenida, siis seda ka tehakse. No pane Trumm ennast korra Leedo saabastesse, kas sa tõesti laseksid sellise võimaluse mööda minna? Erasektor ei seisa rivis nagu sõdurid paraadil ja ei oota käske ministrilt kuidas astuda ja istuda.
Me ka näiteks hetkel mõtleme välja ja ka ilmselt kasutame ära KÕIK võimalused, et autode km-seadusest võimalikult vähem kaotada, mitte ei täida pimesi seadust. Selline on lihtsalt elu.

Re: Ministri lollus

Postitatud: 15 Sept, 2014 13:53
Postitas Kapten Trumm
Erasektor ON efektiivne ja lahendab probleemid. Praamid sõidavad, laevad on ise uued ja suht viisakad (igatahes Helsingborg-Helsingör on suht sama tase), suviste suurürituste ajal saadkse ka päris talutavalt hakkama, AGA unustatakse ära üks eraäri põhialuseid - eraäri peab kasumit tootma ja mida suuremat seda parem, Ning kui on võimalik mingi trikitamisega seda rohkem teenida, siis seda ka tehakse. No pane Trumm ennast korra Leedo saabastesse, kas sa tõesti laseksid sellise võimaluse mööda minna? Erasektor ei seisa rivis nagu sõdurid paraadil ja ei oota käske ministrilt kuidas astuda ja istuda.
Ei saa ka eitada tõsiasja, et 80 miljonist kroonist on saanud vahepeal sujuvalt 16 miljonit eurot (250 miljonit krooni).
Ma ei ole küll tähele pannud, et viimase 10 aastaga oleks Helsinki või Stockholmi laevapiletud 3 korda kallinenud.
Ka seal on ostetud uusi laevu ja kaugelt kallimaid kui Leedo omad, samuti on seal kütused kallinenud, graafik tihenenud.

Re: Ministri lollus

Postitatud: 15 Sept, 2014 14:08
Postitas aj1972
Täna raadios Parts väitis,et Leedo saab aastas rohkem kui mõstlik 5-6 miljonit eurot väidetavalt ministeeriumi arvutused.
Leedol piisaks oma äri kasvõi mõne ajakirjaniku ees numbriliselt ette näidata ning kahtlused valskusest kaoks.
Äri kus üks pool tunneb ennast petetuna ei ole õige äri, saab ka väga hästi nii teenida,et mõlemad pooled on rahul.

Re: Ministri lollus

Postitatud: 15 Sept, 2014 14:49
Postitas Kapten Trumm
Leedol piisaks oma äri kasvõi mõne ajakirjaniku ees numbriliselt ette näidata ning kahtlused valskusest kaoks.
MkM on seda tahtnud diskreetselt teha juba hulka aastaid, kuid on põrkunud vastutöötamise seina vastu.
Kui laevapiletite hinnad mujal on 10a tõusunud kolmandiku, siis saab lapski aru, et kolmekordset hinnatõusu ei põhjenda kuidagi.

Re: Ministri lollus

Postitatud: 15 Sept, 2014 14:49
Postitas mx77
Kapten Trumm kirjutas:
Erasektor ON efektiivne ja lahendab probleemid. Praamid sõidavad, laevad on ise uued ja suht viisakad (igatahes Helsingborg-Helsingör on suht sama tase), suviste suurürituste ajal saadkse ka päris talutavalt hakkama, AGA unustatakse ära üks eraäri põhialuseid - eraäri peab kasumit tootma ja mida suuremat seda parem, Ning kui on võimalik mingi trikitamisega seda rohkem teenida, siis seda ka tehakse. No pane Trumm ennast korra Leedo saabastesse, kas sa tõesti laseksid sellise võimaluse mööda minna? Erasektor ei seisa rivis nagu sõdurid paraadil ja ei oota käske ministrilt kuidas astuda ja istuda.
Ei saa ka eitada tõsiasja, et 80 miljonist kroonist on saanud vahepeal sujuvalt 16 miljonit eurot (250 miljonit krooni).
Ma ei ole küll tähele pannud, et viimase 10 aastaga oleks Helsinki või Stockholmi laevapiletud 3 korda kallinenud.
Ka seal on ostetud uusi laevu ja kaugelt kallimaid kui Leedo omad, samuti on seal kütused kallinenud, graafik tihenenud.
Sa ikka töötad erasektoris või mitte? Mul on kuidagi mulje jäänud et vist ikka töötasid (vabandan ette kui eksin).
Ju siis ikka ikka on majanduslik huvi erinev tegutseda soome lahel ülevedajana kui suures väinas rahavst vedada. Võrdluseks sulle numbritena, et keskmiselt veavad kolm suurt - Tallink, VL ja EL ÜHES KUUS ca 2 milj. reisijat, Neile lisaks veel veoautod pluss sõiduautod meeletus koguses, kusjuures veokate veost koguneb põhikasum. Lisa sellele podide ja baaride käive.
Saarte vahel sõidab ühes kuus ca 250.000 reisijat.

Re: Ministri lollus

Postitatud: 15 Sept, 2014 14:55
Postitas Kapten Trumm
Mis siis?
Tallink ja co alluvad täpselt samadele hinnatõusu mootoritele - kütus, aktsiis, uute laevade kulum jne.
Reisijate arv on ilmselt kasvanud mõlemal juhul.
Uus Rootsi liini reisilaev olla maksnud kaks miljardit krooni tükist.... :shock:
Ometi ei taheta seal ostjalt saada 3 korda rohkem raha kui 10a tagasi.
Saaremaa laevakompanii aga tahab (arvestamata üldsegi praamipileti hinnatõusu).

Ehk siis kui see värk oli 2004. a paiku 80 miljoni krooniga tasuv, siis miks see summa on 2014 250 miljonit krooni?
Mis sisend see nii palju tõusnud on? Reisijaid on 3 korda rohkem tulnud või?

Re: Ministri lollus

Postitatud: 15 Sept, 2014 15:00
Postitas mx77
Kapten Trumm kirjutas:Mis siis?
Tallink ja co alluvad täpselt samadele hinnatõusu mootoritele - kütus, aktsiis, uute laevade kulum jne.
Reisijate arv on ilmselt kasvanud mõlemal juhul.
Uus Rootsi liini reisilaev olla maksnud kaks miljardit krooni tükist.... :shock:
Ometi ei taheta seal ostjalt saada 3 korda rohkem raha kui 10a tagasi.
Saaremaa laevakompanii aga tahab (arvestamata üldsegi praamipileti hinnatõusu).

Ehk siis kui see värk oli 2004. a paiku 80 miljoni krooniga tasuv, siis miks see summa on 2014 250 miljonit krooni?
Mis sisend see nii palju tõusnud on? Reisijaid on 3 korda rohkem tulnud või?
Mitu firmat opereerib TLL-HEL liinil ja mitmelt firmalt tulid pakkumised 10 aastat tagasi saarte ja mandrivaheliste liinide opereerimiseks? Kusjuures need hanketingimused ei olnud üle mõistuse.
Huvitav, miks Eleron muudkui rongipileti hindu tõstab, võrreldes paha kapitalisti Vichmaniga, kuigi rongid on ostetud euroopa liidu toetuse eest ja riik maksab niikuinii 70% sõiduhinnast kinni. ja teenus on kah nii ja naa.