10. leht 13-st
Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.
Postitatud: 06 Apr, 2017 17:30
Postitas scout22b
Mina vist pean kahjuks juba enne finišit kaotusega leppima. Tõenäosus, et oma pilli valmis jõuan õigeks ajaks on nullilähedane.
Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.
Postitatud: 07 Apr, 2017 18:46
Postitas calico
Mina vist pean kahjuks juba enne finišit kaotusega leppima. Tõenäosus, et oma pilli valmis jõuan õigeks ajaks on nullilähedane.

Kahjuks pean ka mina loobumisest teatama, tohutu elumuudatus on võtnud kõik projektid peaaegu nulli, mingid olemasolevad asjad on pisut arenenud, kuid antud grupitöö on ikka veel karbis, mõned lihvimised tehtud ja nii on ikka, palun kergemat karistust...

Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.
Postitatud: 08 Apr, 2017 1:24
Postitas Joss Metsast
njah, sama siin . Ükskord ma ta ju valmis ka saan !
Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.
Postitatud: 09 Apr, 2017 22:24
Postitas kalle
Noojah..aga ega ei pea ju loobuma, saab ju tähtaega ka pikendada. Minimaalilani?
Kk
Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.
Postitatud: 10 Apr, 2017 6:00
Postitas Hertsog
minul pikendamise osas vastuväiteid ei ole. ehkki ehitus on lõpusirgel ning olen jõudnud pläkerdamiste viimastesse faasidesse... on kevad ikka kiire aeg...
Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.
Postitatud: 19 Mai, 2017 16:11
Postitas frd
Kuna uus edasi lükkunud tähtaeg läheneb ja mul õnnestus välja valitud mudel ka valmis saada, siis on ilmselt see teema ka veidi rohkem esiplaanile tuua.
Tegu siis 1/48 Tamiya toodetud US Airfield Fuel Truck'iga. Kokku läks nagu Tamiyale omaselt karpi raputades

ja kui jätta välja alus, kütusevooliku otsa vahetus toru vastu ja tulekustuti vooliku vahetus (olemasolev õnnesus lahustiga kastes tuksi keerata), siis on tegu otse karbist kokku pandud mudeliga.
Rohkem pilte leiab siit:
https://www.irista.com/gallery/nrbwghkdni3j
Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.
Postitatud: 22 Mai, 2017 10:26
Postitas Joss Metsast
Väga kenasti tehtud masin, lausa suurepärane. Tolmutamine, värvitöö, kõik on kenasti tasakaalus. Ainuke mis silma riivab on need kuulikindlast soomusterasest (paksuse järgi hinnates) tehtud voolikukapi uksed ...
See nokatsiga tüüp on eriti lahe ja kuidagi tuttava olemisega. Radist / lokaatori operaator filmist "Allveeässad" , kiiksuga tüüp kes vaalade hääli oskas järgi teha, nagu 2 tilka vett

Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.
Postitatud: 22 Mai, 2017 17:28
Postitas scout22b
Isend on vinge

Olen Jossiga täiesti nõus, et kenasti välja kukkunud pill. Mina enda töö ilmselt ei jõua ka minimaailma ajaks valmis...
Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.
Postitatud: 24 Mai, 2017 0:48
Postitas kalle
Masin on vägev! Tea kas oleks neid uksi ise märganudki, aga nüüd hakkab silma küll. Ütleme siis, et on puust tehtud:) Mina oleks ehk rehvid veidi rihkem velgedest eri tooni teinud. Aga veel meeste asetus tekitab küsimuse. Mida nad seal tee kõrval tangivad? Hetkel on nokaga mehel nagu selline olek, nagu tahaks küsida, et "kas siis siia valame selle kütuse maha vä?":) Aga tegelt ongi vägev ja reaalis ilmselt veel rohkem. Nähtud neid ka mõni.
Mul endal on veel lootust laupäeval valmis asi lauale panna. Äkki jõuan siia pildi ka üles enne.
Omaalgatuslik lisa, ehk Ascender jääb veidi järgmiseks korraks siiski..
Kk
Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.
Postitatud: 26 Mai, 2017 23:49
Postitas kalle
No jälle sai hullult tormatud, aga siit siiski üks hetk enne pakkimist. Jaaa..tormame aga uue asja kallale:)
Kk
Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.
Postitatud: 30 Mai, 2017 11:11
Postitas Toomas Väli
Tere,
Mis ikka oskan kommenteerida. Näitusele oma Fokkeriga ei jõudnud, TU-144 on endiselt töölaual...enne suurte õppuste perioodi ei oska ka midagi valmimise osas lubada. Ja raske on

Nendest torudest, millest "tossujuga" välja tuleb (ehk siis mootorite tagumised otsad järelpõletitega) ei ole kuskil ühtegi asjalikku pilti... (no näiteks siit ei saa selgelt midagi
http://www.tu144sst.com/ ) Ehk kuidas see mootorite düüsid tiivaga suhestuvad on endiselt müsteerium. Revelli antud lõika-kleebi- ja värvimisjuhis ning vähene pildimaterjal ei kattu. Aga eks tuleb siis kõhutundega asja teha.
Tervitades,
VT
PS Õnneks interneedus andis mulle vastuse- kõhutunne ei ole valetanud.
http://aircraftwalkaround.hobbyvista.co ... /tu144.htm
Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.
Postitatud: 07 Juun, 2017 19:09
Postitas Hertsog
... lisan siis siia ka lõpptulemuse mudeli osas, mis sai ehitet rahva tungival soovil:
rohkem pilta minu teemas..
Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.
Postitatud: 07 Juun, 2017 21:50
Postitas kalle
Ma veidi torgiks teemat:
Sho kirjutas:Valituks osutunud mudelid:
Toomas Väli: Fokker D-XXIII
Joss Metsast: Avia B-135
Hertsog: Löwe
Scout22b: Chevrolet Gun tractor
Seersant: Marder
Kalle: Kyushu J7W1 (Shinden)
Parovoz: Twin Mustang
Calico: Kingfisher
Immelmann: LeO-451
Fred: Lennuvälja kütuseauto
Zkaff: Dornier Do-24 T
Ma saan aru, et nö tähtajad on üle läinud, aga mul on küll palve, et kui vähegi võimalik, tehke ikka teised ka valmis millalgi. LeO-451 tuleb siia kindlasti, aga tehke teised ka valmis ikka, ega teema lukku lähe. Eks kõigil ole omad mõjuvad põhjused, aga lõpuks oleks ikka tore seda kampa koos näha.
ps.Löwe on ikka tõeliselt tasemel asi. Mulle just sellises koguse toonimine meeldib. Tippklass!
Kk
Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.
Postitatud: 08 Juun, 2017 21:06
Postitas scout22b
Minu Chevy suurtükiveok ikka vaikselt, kuid väga vaevaliselt valmib

Kui miskit suuremat arengut on, postitan kindlasti.
Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.
Postitatud: 09 Juun, 2017 8:22
Postitas Joss Metsast
Löve on haruldlaselt inetu masin, kus krt sakslased kui "koledate kandiliste" tankide meistrid järsku ümmarguse ja kandilise segu ehk eriti koleda masina välja võlusid
Ega see peletis vist paberilt kaugemale jõudnud.. Tankimeistri töö on järjekordselt vilja kandnud ja mudel on igastahes suurepärane.
Parim leid on tellised, suurepärane vahend näitamaks kui suur tank oli.
Aga dioraami oleks hädasti vaja küll, tellised on kuidagi liig üksi muidu.. mitte et nüüd ässitaks aga no näha tahaks ikka..
