10. leht 96-st
Postitatud: 09 Sept, 2006 16:49
Postitas motofassist
Lennart kirjutas:tõnis.SSS kirjutas:Lennart kirjutas:Mina leian,et ei ole nii kole kui siin arvatakse.Kindlasti on ta lahinguväljal väga hirmutava välimusega
Oleks sakslane sellise tanki konstrueerinud siis ss mehed vast seda küll "pasakäkiks" ei nimetaks

Kahtlemata mitte ss mees.
Sakslased teeks seda täpsuse ja korralikkusega mitte ei pilluks tanki üle betooniga.

Hmm Kas mitte Narkouimas Goering ei tahtnud betoonist vedureid valmistada?
Iseenesest vägev oleks ka mõnda näha. Kahjuks või õnneks ei ole kiita ega laita välimuse kohta eks LennutAadu.
Postitatud: 09 Sept, 2006 18:53
Postitas Tarmo Männard
Suvorov rääkis ühes raamatust vedurist, mille venelased välismaalastele mulje avaldamiseks valmis nikerdasid. Sellise, mis saaks sõita üle pontoonsilla. Et sild koos veduriga põhja ei läheks, tehti ta valmis peaaegu et hõbepaberist

Postitatud: 09 Sept, 2006 19:25
Postitas denis23
Ja ameeriklased tegid betoonist sõja- ning transportlaevu
Postitatud: 09 Sept, 2006 19:39
Postitas Karuke
Kaldun samuti arvama, et betoonist lisakaitsega T-34 oli ehitatud mingi spetsiifilise ülesande täitmiseks.
T-34 oli oma klassi kohta niigi korralik masin ja üldjuhul poleks nagu sellist lisasoomust tarvis olnud.
Ja kui siis - võinuks ju paigaldada mingeid metallist ekraane jms mis ei mõjuks masina kiirusele.
See betoneeritud monstrum võis aga olla tõesti mingi kaitseliini tarvis - iseliikuv "dott" mille asukohta on vastase luurel tulekordinaatoritel raske määrata...

Postitatud: 09 Sept, 2006 21:08
Postitas uusmario
Suvorov rääkis ühes raamatust vedurist, mille venelased välismaalastele mulje avaldamiseks valmis nikerdasid. Sellise, mis saaks sõita üle pontoonsilla. Et sild koos veduriga põhja ei läheks, tehti ta valmis peaaegu et hõbepaberist
Raamatu nimi oli vist "Vabastajad"
Postitatud: 10 Sept, 2006 11:18
Postitas Karuke
Veel üks täiesti hullumeelne riistapuu
Riist ei ole üldse mitte kasutu või veider - see on usun, et maailma julgeolekuteenistuste kõige hirmsam õudusunenägu.
Nii hirmus, et asi lausa kurioosne...
Saage tuttavaks - tuumalõhkepeaga kantav raketiseadeldis M 388...
http://en.wikipedia.org/wiki/Davy_Crock ... _device%29
Postitatud: 10 Sept, 2006 11:36
Postitas suurpomm
Postitatud: 10 Sept, 2006 22:41
Postitas Soobel
Betoonliikuritest jäi meelde Pärnus Sauga jõe suudmes seismas mingi betoonist pargas või laevakere. Igatahes kiilja vööri ja ankrutega nagu laev.
Postitatud: 18 Sept, 2006 13:46
Postitas Potsataja103
Soobel kirjutas:Betoonliikuritest jäi meelde Pärnus Sauga jõe suudmes seismas mingi betoonist pargas või laevakere. Igatahes kiilja vööri ja ankrutega nagu laev.
Käepärast on ainult talvine pilt:

Postitatud: 27 Sept, 2006 11:36
Postitas Karuke
Veel üks viimasel ajal moodsaks muutunud teema - ehk siis natsid ja nende lendavad taldrikud.
No näiteks nii:

Või nii...

Või ehk nii...
Kui keskmisel pildil on "iva" sees (kosmoses küll mitte) - siis kaks ülejäänut on kindlasti joonistaja fantaasia vili.
No, et kas siis oli sakslastel enne II MS lõppu kasutada kasvõi üksainus nn lendav taldrik, mis ikka lennata ka oskas?
Mina isiklikult selle teema mitteproffesionaalina kahtlen
Puht "tehnilistel" kaalutlustel seejuures.
Olles nooruses tegelenud lennukimudelitega, võiks nagu väita:
1. See taldrik, ehk siis ilmselt reaktiivlennuki-helikopteri ristand kuulub nö. "tasakaalustamata" lennumasinate hulka. Mis tähendab, et sellise lennuaparaadi stabiilse ja juhitava lennu põhiliseks ja peamiseks eelduseks on mootorite veojõu täpne juhtimine. Inimene selleks suuteline ei ole - seda võib teha masin - see mida tänapäeval arvutiks kutsutakse.
Natsidel aga arvuteid polnud.
2. Taldrikukujulise kere otstarbekus? Tihti on räägitud seoses lendavate taldrikutega, nende võimest muuta väga kiiresti lennusuunda. Taldrikukujuline konfiguratsioon tundub selleks üsna otstarbekas.
Kuid selline suunamuutmine on võimalik ainult väikeste kiiruste juures - kuna "järsku pööret" suurel kiirusel ei elaks piloot tohutu ülekoormuse tõttu lihtsalt üle.
Saame tulemuseks, et II MS ajal - kui midagi sellist ehitatigi - võis tegu olla abitu, ebastabiilse ja kasutajale ohtliku masinaga.

Postitatud: 27 Sept, 2006 15:28
Postitas Soobel
Minu isiklik arvamus selle asjanduse püstihoidmise ja taldrikukujulise kere kohta on: Taldriku ääre sisse on hea suurt hooratast panna, mis güroskoobi efektiga hoiab lennumasina stabiilse. Muidugi selle püsivus on kahtlane, kardan, et näiteks kui see
HaunebuII oma põhjaaluse kummuli "Tiigri" tornist ühe paugu paneks, läheks kogu krempel uppi, samuti ei tohiks ta just positiivselt reageerida õhutõrjemürsu plahvatusele lähikonnas.
Muidugi
HaunebuIII oleks imposantne riistapuu, seliste asjadega oleks sakslased küll sõja võitnud. Tegemist ju põhimõtteliselt 40000km/h oma positsiooni ja kõrgust muutva soomustatud suurtükipatareiga. Mis sellistega viga laevu põhja lasta ja tuumapolügoone puhastada.
Päris tühja koha pealt see ulme tekkinud minu arvates ei ole, kõige optimistlikuma prognoosi järgi arvan mina, et rohelisi mehikesi meie planeedi pinnal siiski kohatud ei ole, kuna tähtedevahelised lennud on liialt pikad elusorganismidele üle elada. Võib oletada, et Roswellis keerasid ameeriklased lihtsalt mõne Haunebu kummuli ja midagi on neil senimaani käes, mida nad aga pole suutnud seni lendama panna, oskajad mehed poodi Nürnbergis üles. (või ka on midagi lendama pannud, aga ei räägi sellest avalikult.
Postitatud: 27 Sept, 2006 20:32
Postitas canislupus
Noh jah. Siia sisse sobiks hästi jutu jätkuks selline ebastabiilse olemusega mäkerdis:
http://en.wikipedia.org/wiki/Avrocar_%28aircraft%29
Kui "Avrocar" - il oleks arvuti sees, siis oleks see käkk ka ilmselt olnud suuteline stabiilselt hõljuma.
Lisaks ka WASP
http://en.wikipedia.org/wiki/Williams_X-Jet
Mis küll täiesti töötas ning oli ka eri suurustes variante. Ojaa - olen näinud paari ufovideot, kus lendab analoogiline "baaba jagaa tünn", ent pealt kinnine.
Hmh. Üldiselt - kui mitukümmend aastat tagasi hakati B2 hte ja F117 välja töötama? (Teadaolevad) Esmalennud olid ühel aastal mmm.... 1981 ning teisel 1989. Ehk siis loogika järgi on tegu riistapuudega, mis on justkui... nipet-näpet 20 - 25 aastat vähemalt vanad - lahe ju.
Ootame, mis tulevik toob - ehk näemegi mingeid ufosi lendamas, millega katsete käigus rahvale hetkel "kino" tehakse.
Ufod, mida vahel tiirutamas nähakse, on sageli siiski maise päritoluga...

Postitatud: 27 Sept, 2006 21:48
Postitas A4
oskajad mehed poodi Nürnbergis üles.
Göring, Ribbentrop, Kaltenbrunner, Keitel, Jodl, Sauckel, Rosenberg - kes neist lennumasinaid konstrueerida oskas?
Ja veel. Suurem osa Saksa tipptehnoloogiaga tegelenud inseneridest langes ameeriklaste kätte vangi. Seal jätkasid need mehed (von Braun esmajoones) oma sõja-aegsete ballistiliste rakettide edasiarendamist, mis võrreldes väidetavate lendavate taldrikutega olid ajast ja arust. Kui sakslased töötasid tõepoolest välja 4000 km/h liikuvad lendavad taldrikud, kuhu kõik need insenerid kadusid, kes neid vigureid konstrueerisid ja kokku panid?
Postitatud: 27 Sept, 2006 22:42
Postitas Soobel
40000 ikka, mitte 4000
Mul on tekkinud kahtlus, et juhul, kui midagi kummalist ongi sellest ajast kellegi tähtsa riigi valduses ja seda hoitakse salajas, on loogiline siis uufohullude ringkondadesse lasta legende ja võltsfotosid absurdsete võimetega imerelvadest. Siis tavainimesele jääb mulje, et see on ikka üks totaalne bluff.
Aga mina siiski usun, et midagi põnevat meeriklastel seal salabaasides on. Kas just Marsi või Reichi päritoluga, pole kindel.
Postitatud: 28 Sept, 2006 0:03
Postitas tulnuk
See ufoteema on sesmõttes huvitav, et tõesti, päris nullist sellised jutud ei teki ja meiesugused lihtsurelikud vaevalt et kujutledagi oskavad millised riistapuud kuskil Venemaa avarustest või Area 51 kandis on/on olnud. Saksamaa taldrikute teema kohta on reaalseid tõendeid suht vähe kuid siiski, ka need jutud pidid ju kuskilt alguse saama.