Meie firmal on piisavalt partnereid Poolas. Inimesed lendavad ja jäävadki lendama. Kaup liigub maanteel ja jääbki liikuma.Kilo Tango kirjutas: ↑28 Nov, 2024 21:35Akf ilmselgelt ei puutu rahvusvahelise äriga kokku (sama kehtib tõenäoliselt akf Dr.Sci kohta). Sestap tuleb ka üllatusena asjaolu, et kaubad ei liigu ilma, et inimesed selle nimel tööd ei teeks. Liiguvad ametnikud, liiguvad pankurid, liiguvad spetsialistid jne. Baltikumis on mitmeid kontserne, mis on kas Poola ettevõtete harud või millel on harud Poolas.AMvA kirjutas: ↑28 Nov, 2024 16:09No aga siis ehitagu, soovitavalt vanale trassile normaalkiirusega kaubaveoraudtee. Hind tuleks kordades odavam ja kaubarong liigub ka kiirraudteel ikka sama kiirusega nagu tavaraudteel.Kilo Tango kirjutas: ↑28 Nov, 2024 15:59
Möödunud aastal oli Eesti impordi maht Poolast $1,51 mlrd ja see jätkab kasvamist: https://tradingeconomics.com/estonia/imports/poland
Eksport Poola oli ~$660 mil: https://tradingeconomics.com/estonia/exports/poland
Lihtsalt algne väide oli, et "Poola on ilge kolgas, kus pole enam isegi õiget turgu, kust odavaid jopesid tuua. Õigel eestlasel/lätlasel/leedukal pole sinna mingit asja". On vähe väiteid rahvusvahelise majanduse kohta, mis suudaksid oma totruses sellega konkureerida.
Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
See pole Poola majanduse ime. See teede raha tuleb 90% EL fondidestLemet kirjutas: ↑28 Nov, 2024 21:40See, mida selle riigi majandusega on viimase kolmekümne aastaga tehtud, on sõna otseses mõttes imetlusväärne. Piltlikult- seal, kus aastal 95 vedas talumees auklikul külavaheterl setukaga sitast puupuuri kahe seaga, on täna 2+2 euroopalik kiirtee.On vähe väiteid rahvusvahelise majanduse kohta, mis suudaksid oma totruses sellega konkureerida.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Löö googelisse sisse näiteks "european railway strategy" ja võid sellest lugeda oksendamiseni.
Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Ma küsisin sinult. Sul tundub see ju pähe õpitud olema.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Kui teadmatuse tase on juba üle mingi piiri, siis tuleb inimene suunata aabitsa juurde, et mitte ise teha tühja tööd. Tundub, et üldtuntud tõsiasi, et EL soovib transpordiviisina eelisarendada raudteetransporti on sulle teadmata? Siis võiks ikka aabitsast e. algusest alustada.
Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
EL ametnikud võib-olla soovivad, aga kas ka EL kodanikud?AndresTy kirjutas: ↑28 Nov, 2024 22:02Kui teadmatuse tase on juba üle mingi piiri, siis tuleb inimene suunata aabitsa juurde, et mitte ise teha tühja tööd. Tundub, et üldtuntud tõsiasi, et EL soovib transpordiviisina eelisarendada raudteetransporti on sulle teadmata? Siis võiks ikka aabitsast e. algusest alustada.
Kas sinu arvates on EL ametnike algatused kõik võrratult targad?
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Piltlikult, lugupeetav, piltlikult. Või kui sedapidi on selgem, siis seal, kus 30 aastat tagasi oli pan Paweli priimuseparanduse töötuba, on täna tervet Euroopat varustav tehas.See pole Poola majanduse ime. See teede raha tuleb 90% EL fondidest
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Jah, sakslased on Poolasse kõvasti investeerinud, nii nagu ka Tshehisse ja Ungarisse. Eelkõige tänu odava tööjõu küllusele.
Viimati muutis AMvA, 29 Nov, 2024 8:06, muudetud 1 kord kokku.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Poola kohta ei oska ühtegi halba sõna öelda. Aga ma küsin uuesti kas keegi teab millal või kas üldse kavatseb Poola RB d ehitama hakata? Miks ma küsin? Sest meie ametnikud ei räägi viimasel ajal enam Warssavist või sellest, et Poolas ehitatakse RB le uut jaamahoonet Warssavi lennuväljale? Kas meile jäetakse midagi rääkimata?
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Poolakad ei ehita mitte midagi, kui minna Poola raudtee kodulehele, siis arendatavate liinide hulgast ei leia sellel suunal ühtegi kiirraudtee projekti.LupusII kirjutas: ↑28 Nov, 2024 23:18 Poola kohta ei oska ühtegi halba sõna öelda. Aga ma küsin uuesti kas keegi teab millal või kas üldse kavatseb Poola RB d ehitama hakata? Miks ma küsin? Sest meie ametnikud ei räägi viimasel ajal enam Warssavist või sellest, et Poolas ehitatakse RB le uut jaamahoonet Warssavi lennuväljale? Kas meile jäetakse midagi rääkimata?
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Loomulikult on kõige targemad ikka EL kodanikud, kelle täievoliline esindaja ja eesträäkija on AMvAAMvA kirjutas: ↑28 Nov, 2024 22:12EL ametnikud võib-olla soovivad, aga kas ka EL kodanikud?AndresTy kirjutas: ↑28 Nov, 2024 22:02Kui teadmatuse tase on juba üle mingi piiri, siis tuleb inimene suunata aabitsa juurde, et mitte ise teha tühja tööd. Tundub, et üldtuntud tõsiasi, et EL soovib transpordiviisina eelisarendada raudteetransporti on sulle teadmata? Siis võiks ikka aabitsast e. algusest alustada.
Kas sinu arvates on EL ametnike algatused kõik võrratult targad?

Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
https://en.wikipedia.org/wiki/High-speed_rail_in_Poland
The CPK program will include international connections to the planned high-speed rail network in the Czech Republic (Katowice - Ostrava and Wałbrzych - Hradec Králové) and to Lithuania, Latvia and Estonia via Rail Baltica (Suwałki - Kaunas
Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Ja millal seda ehitama hakatakse? Sa ikka panid tähele, millal see kava lõpetatud peab olema? Täiesti selge on see, et Poolakad esimeses järjekorras ehitavad välja liinid oma suurlinnade suunas.AndresTy kirjutas: ↑29 Nov, 2024 8:21https://en.wikipedia.org/wiki/High-speed_rail_in_PolandThe CPK program will include international connections to the planned high-speed rail network in the Czech Republic (Katowice - Ostrava and Wałbrzych - Hradec Králové) and to Lithuania, Latvia and Estonia via Rail Baltica (Suwałki - Kaunas
Viimati muutis AMvA, 29 Nov, 2024 8:38, muudetud 1 kord kokku.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Sinu algne väide oli, et poolakad ei ehita mitte midagi. Sellele ka vastasin. Järgnevatele küsimustele proovi ikka ise kõigepealt vastus leida - teeots on kätte juhatatud.
Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Poolakad plaanivad selle kava valmis saada 2040, vaadates mis järjekorras poolakad oma maanteed valmis ehitasid saab see Leedu poolne ots viimasena valmis. Millal RB valmis peaks saama?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist