2. leht 8-st
Postitatud: 23 Nov, 2007 14:40
Postitas Soobel
Pole ihusilmaga kuskil raudtee juures ega ka ajaloofotodel midagi sellist kunagi näinud.
Pöörangunumbri kohta on mõõt kosmiline, eestis sellist jaama naljalt ei leia peale ülemiste sõlme, kust võiks leida üle 200 pöörangu.
Kui teha panus kilomeetrimärgile, siis 262. kilomeeter eesti raudteel on kuskil Jõhvi kandis. Ja kilomeetrimärgid olid ka enne sõda sellised klassikalised, kaks plekktahvlit 90kraadise nurga all teineteise suhtes.
Postitatud: 25 Nov, 2007 0:03
Postitas ppp
Ilmselt kivitükid ei olnud korrapärase kuju/ristlõikega? "30 cm läbimõõduga" - ilmselt ei olnud ei versta ega pöörangu postid nii suure läbimõõduga. Kas verstapostidel oli numbri järel punkt? Kas numbrid on järjest/ 3-kohalised. Millised kirjad on majalähedastel verstapostidel. Kas betoonpostid olid üldse versta või km-postid. Kui mingid ametlikud postid , siis ei saanud neid niisama koju põrandatäiteks vedada, pidid olema kusagilt ülejäänud või väljavahetatud. Arnold lahmib küll mõnuga aga siis jääb vait ja ei vaevu selgitama rumalale mõtlevale pööblile asjade lihtsat enesestmõistetavat tõde

Postitatud: 26 Nov, 2007 14:39
Postitas taawet
Tänud kõigile, kes on vastand ja minu kõva peaga kagueestlase kaitseks välja astund. igatahes tegin kividest pilte juurde ja ka seal lähedal asuvast vestapostist, mis nagu näha on kõvasti pihta saand sõja ajal. Saladus ikka minu arvates lahenduseta. Veel küsiks mis värvi olid sellised verstapostid. Plaanis on see esialgsetes värvides taastada. Säilind on musta , sinist, valget...
Postitatud: 26 Nov, 2007 14:47
Postitas EOD
Piiritähised ehk. Kaugele riigipiir sellest majast jäi?
Postitatud: 26 Nov, 2007 17:54
Postitas taawet
EOD kirjutas:Piiritähised ehk. Kaugele riigipiir sellest majast jäi?
Noo... Võrust jäi riigipiir võrdlemisi kaugele.
Postitatud: 26 Nov, 2007 18:55
Postitas Valeri
Soobel kirjutas:Pole ihusilmaga kuskil raudtee juures ega ka ajaloofotodel midagi sellist kunagi näinud.
Pöörangunumbri kohta on mõõt kosmiline, eestis sellist jaama naljalt ei leia peale ülemiste sõlme, kust võiks leida üle 200 pöörangu.
Kui teha panus kilomeetrimärgile, siis 262. kilomeeter eesti raudteel on kuskil Jõhvi kandis. Ja kilomeetrimärgid olid ka enne sõda sellised klassikalised, kaks plekktahvlit 90kraadise nurga all teineteise suhtes.
Soobeli jutt on raudtee kohta sada prossa õige.Võru jaam asub
km 570 ja näiteks järgmine Nõnova peatus km577

Postitatud: 26 Dets, 2007 22:40
Postitas Fucs
.
Postitatud: 27 Dets, 2007 14:25
Postitas taawet
Fucs kirjutas:Mõnda ühishauda VÕI matmispaika pole läheduses?
Üks koht on küll, kuid ei mõista, kuidas võiksid ola kivid sellega seotud.
Postitatud: 27 Dets, 2007 19:48
Postitas canislupus
Mh... No mis ta siis veel olla võib. Maakonnapiir? Piirikupitsad olid ikka teise kujuga - vähemalt mina tean metsas ühte konkreetset maakonna piiri posti, mis on nagu väike obelisk. Telegraafipostid? Vaevalt küll - pigem pandi plekktahvlike posti külge.
Postitatud: 27 Dets, 2007 23:34
Postitas taawet
Eks vist ikka talumees kolmekümne üheksndal maalis need numbrid sinna kivide peale majaehituse aegu , ise muheles, et las raisad mõtlevad, miks ma nii tegin.


Postitatud: 28 Dets, 2007 17:53
Postitas Soobel
Äkki hoopis lasi külamees kivimurrus omale kivipõranda teha ja töömehed sobitasid nad kivimurrus kokku ja nummerdasid ära, et külamehel kodus pärast kergem oleks puzzlet kokku laduda?
Postitatud: 28 Dets, 2007 21:19
Postitas ixc
kõigil kividel on number pikeimas osas, kui panna kivi maha püsti jäks number maast kõrgemale ja saaks selle järgi kaugust vaadata kui selline kivi iga meetri taga on, lasketiir või miskit sellist.
Postitatud: 29 Dets, 2007 0:21
Postitas krizz
Ehk mingid kaalukivid? Tahaks õelda, et vanasti pandi laeva trümmi lasti stabiliseerimiseks kive. Kuid asukoht vast välistab selle...
Postitatud: 29 Dets, 2007 1:48
Postitas taawet
täielik kosmos
Postitatud: 29 Dets, 2007 1:53
Postitas taawet
kivid olid põranda all st. neile oli kiht betooni peale valatud. kõik näoga ehk numbriga allapoole.