2. leht 4-st
Postitatud: 23 Dets, 2006 21:16
Postitas Kapten Trumm
Ei tea, mis aastast jutt käib, aga Kuubal on olnud MiG-21, MiG-23 ja MiG-29. MiG-25 pole neil olnud ja vene väeosi nendega pole seal teadaolevalt baseerunud.
Tühjaks tõstetuna ja dünaamilise gorka abil küüniks 23 ja 29 ehk 20 000-21 000 meetri kõrgusele ehk siis tundub ulmena. Seejuures lubab kütusevaru teha vaid 1 tõusu ning apogee tipus püsib lennuk ehk pool minutit, mis nõuab erakordselt täpset ajastust.
Muidu, ega isegi MiG-25 ei kujutanud SR-71-le erilist ohtu, sest SR-71 kõrgusele suutis ta tõusta siiski vaid hetkeks ja kui SR-71 kurssi muutis, oligi kööga, sest nii suurel kõrgusel MiG püsib õhus vaid otse lennates. SR-71l olid päris kõvad segajad peal ja suvaline raketirünnak keerukas. Eks venelaste S-200 rakette on nende pihta põrutatud ka, kuid tabatud pole kordagi.
Reaalseid intercepte suudeti siiski teha alles MiG-31ga. Lugu võib ise olla tõestisündinud, kuid vaevalt see ameeriklasi hirmutas. MiG-23 või 29 ei suuda SR-71 vastu ka siis midagi teha, kui nad relvadega koos sinna 21000 peale tõuseks.
Postitatud: 23 Dets, 2006 21:56
Postitas Lemet
Proovisin vahepeal seda lugu välja otsida,aga ep olnud õnne,jutte on seal palju ja minul seoses pühadega viitsimist vähe(mitte et nüüd pühadevälisel ajal seda va viitsimist üle serva ajaks).Kel tahtmist,loeb ise.Pärle on seal mitmeid,näiteks autoteenistuse ülemast,kes oma valdustega tutvumise käigus heale asfaltteele sattus ja selle üle rõõmustades(umejut ved,jesli tolka hotjat)pahaaimamatult polgukomandöri starti ruleerivale lennukile vastu sõitis ja tulesid vilgutas,andmaks märku,et vastusõitja täistuled maha võtaks.(lugu lõppes sellega,et praporil keelati mahalaskmise ähvardusel stardi-maandumisrajale lähemale kui 3 km. läheneda,kusjuures komandöri solvas kõige rohkem see tulede vilgutamine.)Või siis lugu praporist,kes oma jänestega jawale MIG-21 stardikiirendi mootori asemele monteeris ja pärast jumalat tänas,et see atribuut tal jalge vahelt jeehat tõmbas ja poolteise kilomeetri kauguselt kolm vahet betoonaeda ilma temata sadulas minema viis.Mõne asja kohta arvad,et no pole võimalik,siis mõtled oma kahele aastale tagasi ja konstanteerid et siiski vist ikka on küll.Aga asjast enesest- vistist oligi tegu MIG- 23-ga,samuti tuli see gorka jutt tuttav.Ameeriklastele oligi põhiline probleem olnud ootamatuse moment,maapealne teenistus oli piloote hoiatanud stardist ja järsust tõusust,aga lendajatel oli teada,et lennukeid,mis neid ähvardada võiksid,Kuubal pole.Sealt siis see ehmatuski,kui teatati,et venelased on saavutanud nendega sama kõrguse(või isegi suurema,ei mäleta täpselt)Igal juhul tegid jänkid selle peale sealt nii kähku kui võimalik minekut ja peale seda olla kaks nädalat suur rahu olnud.
Postitatud: 23 Dets, 2006 22:20
Postitas Kapten Trumm
Kuubal võis muidugi olla vabalt teema, et SR-71 mehed võtsid vabalt ja kuna oli teada, et neid miski ei ähvarda, vahest ei pingutatud kõrgusega eriti üle.
Postitatud: 23 Dets, 2006 23:01
Postitas Kapten Trumm
Samasugune ajastutüüpiline video F-15 kohta
http://www.youtube.com/watch?v=NfJ7HrzYTfI
Postitatud: 24 Dets, 2006 10:54
Postitas fireman
Postitatud: 25 Dets, 2006 13:12
Postitas Kapten Trumm
Postitatud: 13 Veebr, 2007 21:18
Postitas Ajet175
Vähe teatakse sellest, et Mig-25 oli tehtud NSVLiidu luure poolt varastatud A-5/RA-5 Vigilante jooniste alusel.
http://www.vectorsite.net/ava5.html
Sel ajal oli A-5 projekteeritud II kiiliga. Sellest sai alguse MIG-25.
Kuid kui A-5 nägi välja ikka lennuki moodi,
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:RA-5 ... 7_1979.jpg
siis MIG-25 nagu oleks kuvalda abil kokku pantud.
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:MiG- ... u_USAF.jpg
Postitatud: 14 Veebr, 2007 11:25
Postitas Würger 190G
[quote="Ajet175"]Vähe teatakse sellest, et Mig-25 oli tehtud NSVLiidu luure poolt varastatud A-5/RA-5 Vigilante jooniste alusel.
http://www.vectorsite.net/ava5.html
Tahaks ka teada , miks vähe teatakse. Kust sa võtad sellise jutu? Tahaks sellest hea meelega lugeda.
Postitatud: 14 Veebr, 2007 12:10
Postitas Kapten Trumm
heh, kus ilmub vandenõuteoreetikuid välja
parimal juhul saame rääkida mingist mõjust, mitte varastamisest.
MiG-25 vormidel on järgnevad põhjused
1. kaks saba annab parema kursilpüsivuse, ühe sabaga variant ei olnud isegi MiG-25 töövariantide julgas. Isegi kaks saba olid esialgu liiga väikesed - võrdle piltidelt E-155 ja seeriamasina sabapindu.
2. lennuk oli esimene omataoline maailmas, mis oli valmistatud rahalistel kaalutlustel terasest plaaneriga. Lennuk on valmistatud terasest peamiselt keevitusmenetlusel ja sel põhjusel ei ole ümarate asjade tegemine tehniliselt otsstarbekas
Pigem oli vastupidi - otsi wilkipeediast vms F-15 töövariantide skitsid ja sealt leiad -üllatus-üllatus - MiG-25 taolise pildi ka.
Postitatud: 16 Veebr, 2007 16:33
Postitas Ajet175
Eksisteerib selline arvemus mis ei ole ka põhjendamatu. Googles saab leida natuke ka. Sh wilkipeedias
Kapten Trumm kirjutas:heh, kus ilmub vandenõuteoreetikuid välja
Lp. Kapten Trumm. Kui lennundusest Teie mitte midagi ei tea, siis võite oma arvamus tutvustada, kuid mitte kritiseerida teisi.
"parimal juhul saame rääkida mingist mõjust, mitte varastamisest."
1. Keda vene luure siis mõjus? Kas üldse tutvud teiste postingutega?
2. Vaata ise E152 ja kuidas sai sellest järsku E155.
"1. kaks saba annab parema kursilpüsivuse, ühe sabaga variant ei olnud isegi MiG-25 töövariantide hulgas. Isegi kaks saba olid esialgu liiga väikesed - võrdle piltidelt E-155 ja seeriamasina sabapindu."
1. "kaks saba" oli esialgu just Vigilante'l
2. "kursilpüsivus" on küll uudne termi aerodünaamikas.
3. Ise tõestasid et minul õigus. Küsimus loogikale valikvastustega. Kui konstruktorid asendavad 2 vertikaalset stabilisaatorit ühega siis selle pind peaks olema:
a) sama suur nagu üks eelmistest
b) suurem kui üks eelmistest
Mis sinu vastuseks on?
4. Lisaks soovitan vaadata ka stabilisaatorite kuju, mis oli alguses ja mis on päris sai nagu MIGile omane.
"Pigem oli vastupidi - otsi wilkipeediast vms F-15 töövariantide skitsid ja sealt leiad -üllatus-üllatus - MiG-25 taolise pildi ka."
Ja siis USA konstruktorid omades F-4 ja Vigilante asusid kopeerima MIG?

Teades USA teadlasi ja tuletades meelde selle aja reaalsusi ütlen et EI! Vene propogandale oleks vaja vähem tähelepanu pöörata

Võksid pöörduda tagasi Vigilante pole küll rakendades F-4 väljatöötatud saavutused õhulaengute teooriad. F-15 aerodünaamika on eraldi ja pikk lugu. MIG25 ja F-15 on täiesti erinevad lennukid. MIG25 on juhtimatu lendav kirves, mitte enamat. Just F-15 andis tõuge Su27 loomisele kuna NSVLiit oli pidevalt lennunduses tagaajaja rollis eriti peale seda, kui Hrustsjev pannustas rakettidele.
Nagu vene lennundustegelased ütlevad: "Uchi matchast'!"

Postitatud: 16 Veebr, 2007 19:59
Postitas Kapten Trumm
Soovitan enne edasisi vandenõuteooriaid tutvuda Jefim Gordoni raamatuga "MiG-25 Foxbat. MiG-31 Foxhoud. Russia's defensive front line", seal on lennuki saamislugu täpselt kirjas, mis asi mis kaalutlusel tehtud sai.
Kursilpüsivus on väga oluline aerodünaamiline termin, eriti sedavõrd hõredas õhus nagu MiG-25 lendab.
Viskan ühe kondi vandenõuteoreetikutele järamiseks. Allpool on kaks pilti, esimene neist on Mikojani E-8 (üks võimalik MiG-23 prototüüp), teine EF-2000. Esimene ehitati 1960, teine umbes 1994 aasta paiku. Kas nende piltide põhjal võime väita, et Lääs viksis Eurofighteri venelastelt maha (noh vähemasti varastas palju ideid)?
Näide on lihtsalt selleks, et paljudes asjades jõuavad insenerid sarnastele tulemustele teineteisest sõltumatult ja jutud mingist suurest spionaazist ei pea enamasti vett. Seda enam, et 1960 paiku puudus Lääne-Euroopa luureteenistustel juurdepääs vene lennukitööstusele (tollal olnud isegi luuresatelliite).
Postitatud: 22 Veebr, 2007 9:25
Postitas Kapten Trumm
Kammisin läbi hulga pilte ja väidetavat kahesabalist A-5 leida ei õnnestunud. Olen tänulik viite eest, kus seda näha saab.
A-5 prototüüp nägi välja selline
MiG-25 arenguloos A-5 laadset prototüüpi igatahes ei figureeri. Evolutsioon oli selline MiG-21 -> E-150-> E-152 -> E152M -> E-155 -> MiG-25. Need vahepealsed "E"-d erinesid mootorite, tiibade vms detailide poolest.
E-152 oli põhimõtteliselt suurendatud MiG-21, millega püstitati küll rida rekordeid, kuid millest ebapiisavate omaduste tõttu seerimasinat ei saanud.
E-152
E-155

Postitatud: 22 Veebr, 2007 11:21
Postitas Würger 190G
Hea pilt E-155. 2 -sabaline A-5 oli ainult maketi näol.
Postitatud: 14 Apr, 2007 19:51
Postitas Kapten Trumm
Discovery saade "Punatähe tiivad" MiG-25st (Selle nimi oli telekavas kunagi "Pilgust kiiremini ja taevast kõrgemaks".
http://www.youtube.com/watch?v=nLJ6DQka ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=gVZNMtCx ... ed&search=
kokku on seal 4 osa
Postitatud: 17 Apr, 2007 11:55
Postitas virulane1
Stantsija Nasosnaja Azerbaidšaanis - tuttav koht.Olin seal lennuväljal komadeerigus pool aastat 1978 aastal.Ehitasime lennukitele varjendeid.
PVO polk oli ja mingi lennukiremonditehas kus remonditi vanu JAK-e mida siis araablastele maha parseldati.Araaablased olid seal ka väljaõppel.Ühe kohaliku ohve jutu järgi oli seal neid paar tükki alla ka kukkunud.Üks merre, teine sopkade vahele.