2. leht 3-st

Postitatud: 27 Okt, 2009 0:18
Postitas Tsiknat
Jälle sammuke edasi.
Pilt
Pilt
Pilt

Tundub, et saan jaanuariks valmis.

Toomas

Postitatud: 27 Okt, 2009 9:03
Postitas Joss Metsast
Väga hea näeb välja, tolmu just parasjagu nagu kolhoosimasinale kohane.
Poollahti mootorikate on sul vist onu eduardi pagasist, igastahes väga veenva välimusega.

Postitatud: 27 Okt, 2009 11:20
Postitas von manstein
Progress on igatahes ilmne.

See kui ruttu mudelist oma asju valmis saab, on sügavalt sisetunde küsimus. Ka endal juhtub vahel, et nädalate kaupa ei liiguta lillegi ja tuhin võib peale tulla päris ootamatult.
Nii et tähtaegade väljahõikamine on päris meelevaldne ja tänamatu tegevus.

Mis mudelit puudutab, siis oled kabiini ja raami juba ära värvinud.
Lisada on ju veel rattad, sillad, kardaan, kast ja hulka peenemat pudi.
Kas ohtu ei ole, et see vaev mis kabiini ja raami toonimisel oled näinud, läheb vett vedama? Tuleb ju nimetatud detaile veel korduvalt näppude vahelt läbi libistada.

Postitatud: 27 Okt, 2009 22:01
Postitas Tsiknat
Mootorikatte küljeplekid on tõelisest plekist. Pealmine osa on õhemaks kraabitud plast. Torpeedo pikendamisel oleks siin paras peavalu olnud.

Tolmutamist ära rikkuda ei karda, ega see nii väga puuteõrn ei olegi. Praeguseks on käperdamise põhikohaks raam kabiini ja tagavedrude vahelt aga sinna tuleb hiljem uuesti tolm peale. Samuti on kavas valmis mudelile pigmentide kinnistamiseks kerge tolmukiht aerograafiga peale pihustada

Toomas

Postitatud: 29 Okt, 2009 9:18
Postitas fossiil
See kapott on ikka väga ehtsa välimusega - aga kas siis onu Eduardil kapoti pealmise osa lõikeid komplektis ei olegi?

Postitatud: 29 Okt, 2009 21:40
Postitas Tsiknat
fossiil kirjutas:kas siis onu Eduardil kapoti pealmise osa lõikeid komplektis ei olegi?
Äi pole mitte olnud.

Toomas

Postitatud: 28 Dets, 2009 21:17
Postitas Tsiknat
Peale pikka pusimist sai ta siiski valmis.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Peab tõdema, et igasugu oodatud ja ootamatuid takistusi sadas selle mudeli ehitaise teele.

Toomas

Postitatud: 28 Dets, 2009 22:06
Postitas Bodyguard
No selliste halgude puhul ei pea muretsema et jõulud külmad tulevad.
Eriti meeldib kenasti nähajääv mootor, eksta õige olegi.Kui oled juba etsisid ja kõvat tööd selle kallal näinud siis oleks ikka kahju ka kate peale tõmmata.
Tubli töö oled teinud igatahes :wink:

Postitatud: 29 Dets, 2009 11:06
Postitas asjaajaja
No see vägev koorem läheb küll linna sauna kütmiseks! Olin Arhangelskis vene kroonus ja seal köeti kolme mehe kõrgust saunaahju just selliste rohkem kui meetri pikkuste palgijuppidega.
Aga üks pisike auto paistab ka puukoorma alt. On teine päris hästi hoitud, ei ühtki suuremat kriimu ega mõlki, kuigi roostekarva sumpsi järgi võib arvata, et masin pole mitte vilauus. Ja pestud on teda ka vist aeg-ajalt, näe veljedki on päris puhtad. Veidi küsimusi tekitab kõige viimane kastialune põiktugi. Seal peal on vist mingi tolmujutt, mis on puiduõnarusse kogunenud. Arvestades auto veokasti ja selle prussi tegelikke mõõtmeid, tunduvad need looked ebaloomulikult robustsed.
Aga muidu tore masin, armastusega tehtud! Mulle meeldis muideks kõige rohkem see lumes tehtud pilt.
Ja veel. Paadunud militaristid ootasid muidugi ka väikest toru masina sabas veeremas, auto kabiini toon nagu lubas seda eeldada. Aga pika ninaga jäid...

Postitatud: 29 Dets, 2009 11:21
Postitas von manstein
Sõnapidaja mees oled, Tsiknat. Saidki mudeli vana aasta sees valmis.

Masina juures midagi häirivat silma ei hakanud, järelikult väga korralik teostus. Muidugi oleks võinud ju pulbritega teda natuke kakasemaks ajada, aga ju sohver on lihtsalt kohusetundlik ja sauna juures kuuma vee ja harja abil masina puhtaks pesnud.
Aga see halukoorem võtab küll silmad rõngasse. Visuaalselt hinnates pakuks koorma mahuks umbes 2x2x3,5meetrit. Ehk siis 14 tihumeetrit toorest puitu. Võib uskuda, et autol on kukil miinimum 7 tonni. Ja vedrud ei olegi tagurpidi lookas ning kummid velgedeni läbi vajunud.
Tom, oled vist masina võimeid kõvasti üle hinnanud?!

Postitatud: 29 Dets, 2009 15:34
Postitas Parovoz
Tere-tere!

Väga hästi teostatud mudel. Silm lausa puhkab. Pildid on samuti väga vingelt tehtud. Puukoorem on lihtsalt vägev. Eks läheb kütmiseks :)
Äkki see on balsa puit? :)

Lugupidamisega

Postitatud: 29 Dets, 2009 16:39
Postitas kalle
Jaaa...puud on tõesti mingist huvitavast sordist lõhutud. Sellist ilma oksteta ideaalset tüve oleks lausa kahju ahju ajada:) Ja sellist mõõtu kändude kirvega sellisteks tükkideks lõhkuja peab muidugi tõsine vägilane olnud olema:)
Auto on ka muidugi ilus, puhtalt tehtud ja mõõdukalt tolmutatud.
Ainult sumpsi osas tundub mulle küll nii, et kui nö päris auto all neid olen vaadanud, siis sellist värvi sumps kipub juba laiali pudenema.. ja justkui veidi ühtlaselt intensiivne. Või on see mu kuvaris kinni. Dioraamil näha olevad ratta roopad ka kuidagi läigivad ehk klaasiselt liiast?
ps. tea mis hooldus seal looduses legendi järgi käimas on ka?

Kk

Postitatud: 29 Dets, 2009 16:55
Postitas Joss Metsast
Kena masin on tulemuseks, see lumes tehtud pilt on lihtsalt ilus. Koos selle alusega ta aga lausa nõuab mehikest! No näiteks kirves käes vägilaskasvu juht nõutu näoga auto kõrvale seisma, et oioioi nüüd sai puid vist liiga palju tehtu :scratch:

Postitatud: 29 Dets, 2009 16:56
Postitas asjaajaja
Aga kas masinal ei peaks ka mõni number või eraldusmärk küljes olema? Annaks veidi tõetruudust ja ajastu hõngu edasi...

Postitatud: 29 Dets, 2009 23:02
Postitas Metatron
Ehk ei ole numbreid sellepärast, et tegemist on kohaliku kolhoosi masinaga? Veab kultuurimaja kütmiseks puid. Kes see ikka külmas näärisid pidada tahab...