Ülemisel pildil on küll "haagise" peal butafooria - hinda selle raketi kaalu tegelikus elus ja vaata selle "haagise" ehitust, telgede arvu ja läbivust.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Vahe on muidugi selles, et Topol on tahkekütuserakett ja auto peal asub ta juba stardikaalus. Ülalpool toodud raketid on vedelkütuseraketid ja need tangitakse täis alles siis, kui nad on stardiplatsile püsti pandud. Ehk käru peal ei ole ta stardikaalus. Arusaamatu on muidu see kolossaalne roomikveduk selle käru ees.
Üldiselt asusid sellised raketid sellistes baasides nagu nt Nursi, rakett asus horisontaalasendis maapealses angaaris. Sõjaohu korral tariti see käru peal välja, seati eemal oleval stardiplatsil püsti ja tangiti ära. Mingis faasis toodi lõhkepea ka kohale (ilmselt enne püsti panekut).
Samas kui sa võrdled nt S-75 transpordihaagist (mis on samuti vedelkütuserakett, mida veetakse tühjalt), siis see on oluliselt toekama ehitusega kui tee paraadi butafooria.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
See kindlasti rakettide väeosasisese vedamise käru. Võimalik, et ka mingite lennuki omade või lennuki lisakütusepaakide vedamise oma. Kahtlaselt lennuväljalikud rattad, kuid need võivad olla sellised tüüprattad, mis kannatavad väga suurt rõhku.
Kindlasti oleks teatud mõttes väärtuslik ja kordumatu leid sõjamuuseumile. Ka okupatsiooniaeg koos oma monstrumitega on ajalugu. Kahju, kui lihtsalt kuusakoskisse läheb, kuid isiklikult pole ma see inimene, kes peaks selle välja ostma.
Peaks 700 krooni tonnist maksma selle eest vist.... Kui Kuusakoski enda tõstuk järele tuleb siis selle teenuse eest peab 550 krooni tunnist maksma. Vähemalt nii sain ma nende hinnakirjast aru
Eks see hind sinna 3000-4000 vahele jää rauakokkuostus.
Veljed on päris masiivsed ja alumiinumist, telikud ka väga rasked.
Keskosa nii raske pole.
Aga ostke käru ära, gaz69 nõuab uusi rehve ja hakkab kahju ka sellist militaarse väärtusega asja utiili saata.
Praegu pole veel leidnud rakette.
Pakkuda võib 15tolli muda rehve.
Mingid Insa turbod oleks head.
Muidu äkki mingid militaar muuseumid ei ole huvitatud ?
Täna tegin pilti ka , sellised kirjad on peal:
Kui nüüd kasutada natuke loogilist mõtlemist, siis tuleb tähele panna, et:
1. Nimetet kaariku põhi on üsna madalal
2. Rattad on madalrõhu kerge mustriga ja väikese läbimõõduga rattad, mis kindlasti pole mõeldud maanteel kihutamiseks või metsateel sumpamiseks
3. Vedukil on kohad kahe jämedama ja kahe peenema toru jaoks või siis mingi sopistusega vidin
Mis viib mind järeldusele, et seda vankrit pidi kasutatama lennuväljal järgmistel oletatavatel põhjustel:
1. Lisakütusepaakide vedamine pommitajate juurde (hävitaja paakide jaoks on see vanker liiga suur). Vastu räägib tõsiasi, et taga on paarisrattad, mis on reeglina sinna pandud põhjusel, et tagumine osa on raskem
2. Moona veoks pommitajate juurde (tiibraketid, pommid). Vastu räägib tõsiasi, et tõstuk puudub
3. Lennuki hooldamise juures suuremõõduliste asjade teisaldamiseks nagu näiteks reaktiivmootorid
Võimalik, et tegu oli ka multifunktsionaalse käruga, millele viitavad erineva läbimõõduga toetuskaared. Võimalik on ka see, et tegu on siiski raketiveokiga, kuid mitte rakettide positsioonidele, vaid hooldusse vms. kohta vedamiseks.
Äkki rakette hoiustati selle peal?
Muidu ees on ka paarisrattad, aga metallurgid on need ära varastanud.
Seda aisa, kummalt poolt tõmmata saab panna mõlemisse otsa, mõlemad otsad on identsed+ kärul on mingi pidurisüsteem ka peal.
Keskel on ka mingid gaasibaloonid väiksed 3tk.