2. leht 2-st
Postitatud: 04 Jaan, 2010 7:54
Postitas Hertsog
bravo, vanameister. tänu protsessi punktuaalsele kommenteerimisele jääb sinu postkast ka nüüd paljudest küsimustest puhtamaks.
ei jõua ära oodata millel kollased näärvivanad lõpuks ärakavad ja minu tehnika kodukišlakki ära veavad. et siht on silme ees ja tehnikad siin ilusti kirjas.
tänan
Postitatud: 05 Jaan, 2010 13:33
Postitas von manstein
Mitte just tihti ei juhtu nii, et suured meistrid oma kogemusi algajate ja roheliste mudelistidega jagama kipuksid. See teema on aga väga sisutihe ja täis õpetusi ja knihve, mida ainult tõelised virtuoosid meisterlikult valdavad.
Suured tänud sulle, Andrusan, kõikide mudelseppade poolt, kes alles püüdlevad täiuslikkuse poole!
See teemaosa, mis pesuprotseduure puudutas, pälvis erilise huvi, kuna on tegevus mis kuidagi ei taha õnnestuda. Seoses sellega näitaksin pudelit, mille sisu kuivab tõesti aastapäevad ja kipub ka alusvärvi üles kergitama:
Küllap tarvitan vale tärpentiini? On kellelgi veel sarnase pudeliga kurbi kogemusi?
Panter näeb välja vapustavalt tõetruu. Eriti teades milliseid hookuspookusi sa tema viimistlemisel oled läbi viinud.
Natuke jäävad küll silma riivama läikivad rattakilbid, aga see on vist rohkem fotoka kui mudeli süü.
Veel võiks mainida, et 43a juuli algus oli Kurski kandis üpris vihmane ja mustmullavööndis muutub märg pinnas mustja muda taoliseks olluseks.
Pantri lintidel paistab see natuke liiga punane välja. Aga küllap on masin alles raudteeplatvormilt alla sõitnud ja pole jõudnud veel poriseks minna.
Igal juhul vägev mudel!
Postitatud: 05 Jaan, 2010 18:49
Postitas andrusan
Seekord jäi viimane lakikiht tõesti tiba läikivam, kui ma tahtnud oleks. Põhjuseks ilmselt see, et ei viitsinud korralikult läbi segada.
Fotodel tuleb see rohkem esile, kuna kasutasin nõrka täitevälku.
Ka minul keetis pesulahus värvi üles, kui kasutasin ehituspoodides müüdavat tärpentiini. Mulle tundub küll, et viga oli tärpentiinis. Praegu kasutan samasid värve ja lakke, aga värvi mullitamise jamasid pole olnud. Võibolla mõjutab ka see, et lisan lakile pisut nitrolahustit, mis peaks kuivamist kiirendama.
Tore, kui mudel meeldis.
Aga mind meistriks nimetada - no ma ei tea

. Mu meelest siin foorumis ikka minust palju paremaid tegijaid.
Postitatud: 05 Jaan, 2010 20:28
Postitas Parovoz
Tere-tere!
Niikaua kui end mäletan kasutan lakibensiini või whit spirti "pesuks". Seda ka kui värv korralikult kuivanud. Ja pole hirmsaid asju juhtunud,... kui siis päris alguses kui proovisin värskele värvile "pesu" korda peale panna
Tuli teine robinal maha...
Lugupidamisega
Postitatud: 07 Jaan, 2010 20:52
Postitas Panzergrenadier
Mulle meeldib, kohe väga. Kokkutulekul paistis isegi veel parem, just parajalt kulunud ja ühtlaselt morni ilmega.

Postitatud: 07 Jaan, 2010 22:19
Postitas kalle
von manstein kirjutas:
Küllap tarvitan vale tärpentiini? On kellelgi veel sarnase pudeliga kurbi kogemusi?
Mul on täpselt sama pudel ja see tõmbab Model Masteri kraami üles väga puhtalt ka kuivanud olekust..proovitud. Kui aga kiht Humbroli lakki peal, siis ei juhtu midagi. Kuivamisega mul pole küll probleeme olnud. Õlivärv segatuna pildil oleva pudeli sisuga kuivab päris kähku ära.
Ja mudeli autoril pole mõtet suurt tagasi ajada... selge meistriklass!
Kk
Postitatud: 08 Jaan, 2010 9:06
Postitas Joss Metsast
Kullos nähtuna oli kiisu oluliselt kenam kui piltidelt paistab. Meisterklass, rääkigu autor mida iganes
Tärpentiinidest, ise kasutan haisuvaba rootsi (oli vist) oma, ostetud pirni tänava vunderi kunstipoest. Modelmasteri värvi keedab igast asendist ülesse, olenemata kuivamisastmest või nitro hulgast lahustis. Humbroli, revelli emailvärvile ei tee midagi, samuti ei lase ennast häirida revelli ja GW vesivärvid. Modelmasteriga on ainuke võimalus enne lakk selga lasta.
Postitatud: 29 Nov, 2010 6:31
Postitas scout22b
Väga vinge panter peaks mainima, endal kah siin üks panter G valmimas siin põlve otsas. Mind huvitaks tegelikult mis värvidega tegid tööriistad?
Paavo
Postitatud: 29 Nov, 2010 11:06
Postitas andrusan
scout22b kirjutas:Mind huvitaks tegelikult mis värvidega tegid tööriistad?
Modelmasteri erinevate metallikutega. Tumedaga põhi ja heledamaga kergelt "kuiva pintsliga" üle.
Postitatud: 29 Nov, 2010 11:24
Postitas scout22b
andrusan kirjutas:Modelmasteri erinevate metallikutega. Tumedaga põhi ja heledamaga kergelt "kuiva pintsliga" üle.
Tänud vastuse eest!
Postitatud: 29 Nov, 2010 14:42
Postitas Blitzkrieg
Et mis moodi "kuiva pinsliga" üle. Kas seda viimast värvi aerograafiga ei teinudki. Ma ise sain aru et põhja toonisid tumedamaga ära ja siis aerograaviga põhivärv peale. Või sain ma millestki valesti aru ?
Postitatud: 29 Nov, 2010 15:04
Postitas andrusan
Jutt käib riistadest, need värvisin hiljem pintsliga.
Postitatud: 29 Nov, 2010 15:55
Postitas scout22b
Tüütan sind korra veel ühe küsimusega kui tohib

Mis värviga (värvikombinatsiooniga) sa masinal triplekside klaasosad värvisid?
Risustab teemat veidi, aga kui kellelgi teisel kah ettepanekuid või nägemusi sama küsimuse kohta siis ootan huviga. Näiteks revell annab oma mudelite värvimisel sellele osale sinise värvi. Aga ei jää silmale eriti kena vaadata kui kesk masinat ilus taevakarva erk sinine laik pesitseb.
Paavo
Postitatud: 30 Nov, 2010 10:06
Postitas andrusan
Mis värviga (värvikombinatsiooniga) sa masinal triplekside klaasosad värvisid?
Grafiitpliiatsiga, mis tuntud ka kui harilik pliiats. Endale tundus, et nii jäi kõige parem.
Postitatud: 30 Nov, 2010 18:03
Postitas scout22b
Tänud