2. leht 3-st

Postitatud: 20 Mai, 2011 23:26
Postitas paul

Postitatud: 21 Mai, 2011 10:55
Postitas Lemet
Paistab, et laeva väljatoomisel on ilmnenud ootamatud asjaolud...
"See ongi pikk ja prognoosimatu protsess, 600 tonni niisama lihtsalt kaldale ei tõsta. Tehniliste lahenduste leidmisel võibi tekkida viivitusi," lausus Vene selgituseks, miks allveelaeva siiski öö jooksul kuivale maale ei saadud.
.

Huvitav, et saksmannid oma Speyeri allveelaeva märksa pikema ja ilmselt ka kaaluliselt raskema kohaletoimetamise ilma suuremate ootamatute asjaoludeta muuseumiplatsile said...

http://www.youtube.com/watch?v=etoyvpKXQbY&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=BgJjQocZ ... dded#at=14

Postitatud: 21 Mai, 2011 11:13
Postitas xawa
Suht mõttetu üritus oli.

Kohaletulnud inimesi hoiti niiöleda nurgataga ja toimuvat näidati neile projektoriga ekraanilt. Allveelaev asus tükk maad eemal ning vaateväli oli täis pargitud igasuguseid putkasid ja sõidukeid.
Ka Suure Tõllu peale, kus veidigi midagi näha oleks olnud, lasti vaid 'kvaliteetinimesi'.

Mõned pildid sai tehtud, aga ei hakka neid parem üles panema. Midagi näha seal pole.

Postitatud: 21 Mai, 2011 14:54
Postitas gnadenlose
Infosulg piirab mind, kuis asi hetkel areneb?

Postitatud: 21 Mai, 2011 15:37
Postitas gnadenlose
gnadenlose kirjutas:Infosulg piirab mind, kuis asi hetkel areneb?

Delfi webcam aitas ja näitas, et veel pole teist välja sikutatud.

Postitatud: 22 Mai, 2011 15:39
Postitas paul
http://www.epl.ee/artikkel/598362

Seninähtutest kõige asjalikumad pildid.

Postitatud: 23 Mai, 2011 8:30
Postitas ennww
Käisin ka eile vaatamas. Tundub, et juurdepääs on täiesti vaba, piletit nõutakse vaid "Tõllule" minekuks. Ümber allveelaeva askeldas rahvast suurtel hulkadel. Keelajaid ei olnud, roni alla või kuhu tahad.
Survepesuriga puhtaks lastus metall tundus enamuses üllatavalt korralik olema. Inglased kasutasid head materjali?
Vintsimise süsteem oli huvitav, Päevalehe piltidelt seda näha ka.

Postitatud: 23 Mai, 2011 17:44
Postitas skulmars
http://www.epl.ee/artikkel/598398
siin paar kaadrit rohkem. ligipääs oli pühapäeval tõepoolest üsna vaba

Postitatud: 23 Mai, 2011 23:20
Postitas Radist86
Need pildid tuletasid meelde ammuse ajakirja "Tehnika ja tootmine", kus üle 30 aasta tagasi ilmus artikkel mäletamist mööda 8 plokirattaga talist, millega üks inimene suutvat sõiduauto kraavist välja tõmmata.

Postitatud: 24 Mai, 2011 12:08
Postitas ennww
Eks tali ole oma olemuselt ju sama, mis kang, millega Archimedes lubas terve maakera õhku tõsta.
Mõtlesin, et ega see laeva tõstmine ka nii lihtne pole. Kes teab 75 aastat vana kere tugevust, kui seda vaid mõnest kohast toestatuna tõsta jne.

Postitatud: 04 Juun, 2011 19:11
Postitas paul

Postitatud: 04 Juun, 2011 21:33
Postitas Tundmatu sõdur nr. 4
paul kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=YiTc9jk_Ops
liikuvat pilti ka

Lahe 8)

Re: Allveelaev Lembit vintsitakse veest välja!

Postitatud: 04 Veebr, 2012 1:28
Postitas Lemet
Selline kena ülevaade 11-ndamal mail avatavast muuseumist koos piltidega.

http://www.tallinnapostimees.ee/727604/ ... ksponaate/

Re: Allveelaev Lembit vintsitakse veest välja!

Postitatud: 04 Veebr, 2012 19:28
Postitas krizz
Lembitul küljeplekk maas. Restaureerimise kohta kaunis pornograafiliselt väänatud. :scratch:

Pilt

Re: Allveelaev Lembit vintsitakse veest välja!

Postitatud: 05 Veebr, 2012 10:46
Postitas Kapten Trumm
Võiks kihla vedada, et meie päästevaldkonna ülematel polnud Poola lennuki loo ajal halli aimugi, et Eestis on olemas selline eravalduses tankipõhjaline pioneerimasin, mis jaksab allveelaeva vinnata.

Kui Ülemiste järvejääl oleks olnud poole raskem lennuk, siis oleks need KV Actrosed seal abitult pusinud ja ülemad üksteisele otsa vahtinud.

Ma kujutan ette, et ühe megafancy 4x2 Scania päästeauto eest saaks sellised pioneerimasinaid mitu tükki kohe.

Et eraomanikul oli, on respect, aga et meite riigil, kus päästevahenditesse on kulutatud sadu miljoneid kroone, pole pukseermasinat, mis suudaks sikutada raskeid asju - on lihtsalt ülim rumalus :rip: