20 juuli avatud uste päev Ämari lennubaasis
Re: 20 juuli avatud uste päev Ämari lennubaasis
Ärge rääkige Grippen, see tähendab Eesti keeles GRIPP. Õige nimi on GRIPEN! Igaüks võib ise vaadata google translatest, et mida see veel tähendab.
Re: 20 juuli avatud uste päev Ämari lennubaasis
Endal mälukaardil olemas aga hetkel kätte ei saa (driveriga jamad). Muidu esialgsel vaatlusel fotokas on mõned õnnestunumad isendid olemas.PaganHorde kirjutas:Keegi pilte ka tegi?
Inter arma enim silent leges (sõja aegadel on seadused vaiksed) Cicero
- PaganHorde
- Liige
- Postitusi: 4376
- Liitunud: 26 Jaan, 2014 9:00
- Asukoht: www
- Kontakt:
Re: 20 juuli avatud uste päev Ämari lennubaasis
Kes täna madal- lennul üle Tallinna lendasid?
[color=#FF4040]... ja kui ei oska, harjutame![/color]
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: 20 juuli avatud uste päev Ämari lennubaasis
Muide, panite tähele, millise ummiku tekitasid 5-10 tuhande inimese liikumine ühel teisejärgulisel maanteel, organiseerimata korras?
Samal ajal leidub meil küllalt tegelasi, kes arvavad, et kui Tartust hakkab 50 000 inimest korraga Tallinna poole "evakueeruma" ja teiselt poolt tulevad KV kolonnid, et asi on "iseenesestmõistetav", "kui olukord tuleb, siis võtab eesti mees nuia".
KV peaks veel ja suuremaid taolisi üritusi tegema, siis loksuvad mitmed asjad paremini paika.
Pange samale teele paari pataljoni liikumine vastassuunas mõne katki läinud autoga ja vaadake, mis juhtub.
Samal ajal leidub meil küllalt tegelasi, kes arvavad, et kui Tartust hakkab 50 000 inimest korraga Tallinna poole "evakueeruma" ja teiselt poolt tulevad KV kolonnid, et asi on "iseenesestmõistetav", "kui olukord tuleb, siis võtab eesti mees nuia".
KV peaks veel ja suuremaid taolisi üritusi tegema, siis loksuvad mitmed asjad paremini paika.
Pange samale teele paari pataljoni liikumine vastassuunas mõne katki läinud autoga ja vaadake, mis juhtub.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10213
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: 20 juuli avatud uste päev Ämari lennubaasis
Sa vist ei käinud ise kohapeal. Teistpidi liikumisega polnud mingeid probleeme - tee oli vaba.Kapten Trumm kirjutas:Muide, panite tähele, millise ummiku tekitasid 5-10 tuhande inimese liikumine ühel teisejärgulisel maanteel, organiseerimata korras?
Samal ajal leidub meil küllalt tegelasi, kes arvavad, et kui Tartust hakkab 50 000 inimest korraga Tallinna poole "evakueeruma" ja teiselt poolt tulevad KV kolonnid, et asi on "iseenesestmõistetav", "kui olukord tuleb, siis võtab eesti mees nuia".
KV peaks veel ja suuremaid taolisi üritusi tegema, siis loksuvad mitmed asjad paremini paika.
Pange samale teele paari pataljoni liikumine vastassuunas mõne katki läinud autoga ja vaadake, mis juhtub.
Tallinna ja Tartu vahel leidub teid piisavalt, et kavandada alternatiivseid marsruute.
Re: 20 juuli avatud uste päev Ämari lennubaasis
Isegi seal oli tegelikult alternatiivmarsruut, mis oli pea täiesti tühi. ja millega sai praktiliselt lennuvälja ukseette (Rummut läbimata):Kilo Tango kirjutas:Sa vist ei käinud ise kohapeal. Teistpidi liikumisega polnud mingeid probleeme - tee oli vaba.Kapten Trumm kirjutas:Muide, panite tähele, millise ummiku tekitasid 5-10 tuhande inimese liikumine ühel teisejärgulisel maanteel, organiseerimata korras?
Samal ajal leidub meil küllalt tegelasi, kes arvavad, et kui Tartust hakkab 50 000 inimest korraga Tallinna poole "evakueeruma" ja teiselt poolt tulevad KV kolonnid, et asi on "iseenesestmõistetav", "kui olukord tuleb, siis võtab eesti mees nuia".
KV peaks veel ja suuremaid taolisi üritusi tegema, siis loksuvad mitmed asjad paremini paika.
Pange samale teele paari pataljoni liikumine vastassuunas mõne katki läinud autoga ja vaadake, mis juhtub.
Tallinna ja Tartu vahel leidub teid piisavalt, et kavandada alternatiivseid marsruute.
https://www.google.com/maps/dir/Keila,+ ... i0!2i0!3i0
Ainult et Padisele minemise asemel tuli keerata vasakule lennuvälja varurajale.
Re: 20 juuli avatud uste päev Ämari lennubaasis
Kuule kes sul sõja ajal alternatiivmarsruute kasutab. Kaitseväelased küll mitte, neil ju kaarte pole, sõidavad vaid viitade järgi. Need võetakse ka veel sõja ajal maha siis on kõik hukas!Gideonic kirjutas:Isegi seal oli tegelikult alternatiivmarsruut, mis oli pea täiesti tühi. ja millega sai praktiliselt lennuvälja ukseette (Rummut läbimata):Kilo Tango kirjutas:Sa vist ei käinud ise kohapeal. Teistpidi liikumisega polnud mingeid probleeme - tee oli vaba.Kapten Trumm kirjutas:Muide, panite tähele, millise ummiku tekitasid 5-10 tuhande inimese liikumine ühel teisejärgulisel maanteel, organiseerimata korras?
Samal ajal leidub meil küllalt tegelasi, kes arvavad, et kui Tartust hakkab 50 000 inimest korraga Tallinna poole "evakueeruma" ja teiselt poolt tulevad KV kolonnid, et asi on "iseenesestmõistetav", "kui olukord tuleb, siis võtab eesti mees nuia".
KV peaks veel ja suuremaid taolisi üritusi tegema, siis loksuvad mitmed asjad paremini paika.
Pange samale teele paari pataljoni liikumine vastassuunas mõne katki läinud autoga ja vaadake, mis juhtub.
Tallinna ja Tartu vahel leidub teid piisavalt, et kavandada alternatiivseid marsruute.
https://www.google.com/maps/dir/Keila,+ ... i0!2i0!3i0
Ainult et Padisele minemise asemel tuli keerata vasakule lennuvälja varurajale.

edit: Ahjaa, Trumm, braavo, alles teine lehekülg ja sinu esimene postitus ja juba teemast kõrvale sinu lemmikradadele.. Braavo!
Re: 20 juuli avatud uste päev Ämari lennubaasis
Selekteerisin oma amatöörlike pilte välja. Muidugi parimate fotode nägemiseks soovitaks ikkagi ajalehtede galeriisid+ peastaabi fotoalbumit. Kimavat reaktiivi on keeruline fookusesse saada käes hoitud kaameraga.
Maapealne näitus
1) http://i.imgur.com/c4bwvo0.jpg
2) http://i.imgur.com/Y6gS0J2.jpg
3) http://i.imgur.com/BnMACVi.jpg
4) http://i.imgur.com/GSVqzLX.jpg
5) http://i.imgur.com/QRH3hMt.jpg
6) http://i.imgur.com/M8TZjOm.jpg
7) http://i.imgur.com/lb7zctl.jpg
8 ) http://i.imgur.com/mDbxQGJ.jpg
9) http://i.imgur.com/Yz8x3dP.jpg
10) http://i.imgur.com/H0X2M9i.jpg
11) http://i.imgur.com/NnIAaxq.jpg
12) http://i.imgur.com/z9LPFG7.jpg
13) http://i.imgur.com/6wgDHtO.jpg
14) http://i.imgur.com/jBuP88G.jpg
15) http://i.imgur.com/yHdAHjX.jpg
16) http://i.imgur.com/ji3FrWn.jpg
17) http://i.imgur.com/zeifW2Q.jpg
18) http://i.imgur.com/SbBENQK.jpg
Reaktiivid lennus
1) http://i.imgur.com/QmsS36B.jpg
2) http://i.imgur.com/g67h4ih.jpg
3) http://i.imgur.com/2TJvrxp.jpg
4) http://i.imgur.com/uIL5k8j.jpg
5) http://i.imgur.com/SKL9d4o.jpg
6) http://i.imgur.com/2ww4Nrj.jpg
7) http://i.imgur.com/mF6Zy98.jpg
8 )http://i.imgur.com/Guk6JtW.jpg
9) http://i.imgur.com/DCk9oQC.jpg
10) http://i.imgur.com/xZoFzxq.jpg
11) http://i.imgur.com/ExVMBe8.jpg
12) http://i.imgur.com/ruKHXQt.jpg
13) http://i.imgur.com/lc0rjV5.jpg
14) http://i.imgur.com/3BUC4Ny.jpg
15) http://i.imgur.com/n70rmnO.jpg
16) http://i.imgur.com/w6jOX5k.jpg
Propellerite rühmatöö
1) http://i.imgur.com/1vhyytn.jpg
2) http://i.imgur.com/lu4UuNi.jpg
3) http://i.imgur.com/qXQd2bh.jpg
4) http://i.imgur.com/ZQYFOwB.jpg
5) http://i.imgur.com/ZOjDayy.jpg
6) http://i.imgur.com/02mH7p3.jpg
7) http://i.imgur.com/pcDWGIg.jpg
8 ) http://i.imgur.com/epICGjr.jpg
9) http://i.imgur.com/lOtE5ua.jpg
EDIT: Osadel fotodel oli valgustus sitt kuna vahepeal tuli vihmapilv peale. Eriti on seda näha Mig-29 kaadrites. Samuti on täis suurusele pannes paljud fotod pikseldatud- ülezoomimine distantside tõttu.

Maapealne näitus
1) http://i.imgur.com/c4bwvo0.jpg
2) http://i.imgur.com/Y6gS0J2.jpg
3) http://i.imgur.com/BnMACVi.jpg
4) http://i.imgur.com/GSVqzLX.jpg
5) http://i.imgur.com/QRH3hMt.jpg
6) http://i.imgur.com/M8TZjOm.jpg
7) http://i.imgur.com/lb7zctl.jpg
8 ) http://i.imgur.com/mDbxQGJ.jpg
9) http://i.imgur.com/Yz8x3dP.jpg
10) http://i.imgur.com/H0X2M9i.jpg
11) http://i.imgur.com/NnIAaxq.jpg
12) http://i.imgur.com/z9LPFG7.jpg
13) http://i.imgur.com/6wgDHtO.jpg
14) http://i.imgur.com/jBuP88G.jpg
15) http://i.imgur.com/yHdAHjX.jpg
16) http://i.imgur.com/ji3FrWn.jpg
17) http://i.imgur.com/zeifW2Q.jpg
18) http://i.imgur.com/SbBENQK.jpg
Reaktiivid lennus
1) http://i.imgur.com/QmsS36B.jpg
2) http://i.imgur.com/g67h4ih.jpg
3) http://i.imgur.com/2TJvrxp.jpg
4) http://i.imgur.com/uIL5k8j.jpg
5) http://i.imgur.com/SKL9d4o.jpg
6) http://i.imgur.com/2ww4Nrj.jpg
7) http://i.imgur.com/mF6Zy98.jpg
8 )http://i.imgur.com/Guk6JtW.jpg
9) http://i.imgur.com/DCk9oQC.jpg
10) http://i.imgur.com/xZoFzxq.jpg
11) http://i.imgur.com/ExVMBe8.jpg
12) http://i.imgur.com/ruKHXQt.jpg
13) http://i.imgur.com/lc0rjV5.jpg
14) http://i.imgur.com/3BUC4Ny.jpg
15) http://i.imgur.com/n70rmnO.jpg
16) http://i.imgur.com/w6jOX5k.jpg
Propellerite rühmatöö
1) http://i.imgur.com/1vhyytn.jpg
2) http://i.imgur.com/lu4UuNi.jpg
3) http://i.imgur.com/qXQd2bh.jpg
4) http://i.imgur.com/ZQYFOwB.jpg
5) http://i.imgur.com/ZOjDayy.jpg
6) http://i.imgur.com/02mH7p3.jpg
7) http://i.imgur.com/pcDWGIg.jpg
8 ) http://i.imgur.com/epICGjr.jpg
9) http://i.imgur.com/lOtE5ua.jpg
EDIT: Osadel fotodel oli valgustus sitt kuna vahepeal tuli vihmapilv peale. Eriti on seda näha Mig-29 kaadrites. Samuti on täis suurusele pannes paljud fotod pikseldatud- ülezoomimine distantside tõttu.
Inter arma enim silent leges (sõja aegadel on seadused vaiksed) Cicero
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2063
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: 20 juuli avatud uste päev Ämari lennubaasis
Ma kohe imestasin - kas eestlastest on saanud lennuhullud? Kui see nii on, siis miks näiteks meil lennukooli vaid 0-1 inimest aastas jõuab? Tegelikult langes siin kokku 3 asja sel päeval: pühapäev(puhkused), astroloogiline seis(suur uudishimu rahval, vajadus kontrollida järgi kui suurt kaitset suudab NATO pakkuda) ja see et üritus toimus Tallinna lähedal.
Kahju et CASA ja AN-2 juures nii suured massid olid, ei tasunud seal järjekorras passida 30 minutit. Muidugi parkimiskohast tuli ka 3,8 km kõndida platsile, kokku siis 7,6km.
Aga tuleb arvestada, et f-16 lennutund maksab kuskil 5200 eurot, Saab JAS 39 saab hakkama 3500 euroga ning hornet röövib 8000 eurot tunnis - lendamine on ülikalliks tehtud.
Üritus andis kindlasti ka laksu julgust minna isegi üles ja teha mõned katse-eksituse manöövrid taevas.
Kahju et CASA ja AN-2 juures nii suured massid olid, ei tasunud seal järjekorras passida 30 minutit. Muidugi parkimiskohast tuli ka 3,8 km kõndida platsile, kokku siis 7,6km.
Aga tuleb arvestada, et f-16 lennutund maksab kuskil 5200 eurot, Saab JAS 39 saab hakkama 3500 euroga ning hornet röövib 8000 eurot tunnis - lendamine on ülikalliks tehtud.
Üritus andis kindlasti ka laksu julgust minna isegi üles ja teha mõned katse-eksituse manöövrid taevas.
Viimati muutis sikorsky, 19 Juun, 2015 16:50, muudetud 2 korda kokku.
Re: 20 juuli avatud uste päev Ämari lennubaasis
Lugupeetav seletab siis vast ka selle aastal lõpetanud pilootide pildi ära...loe kummast servast tahad, ikka ei saa kuidagu "0-1" kokku...Kui see nii on, siis miks näiteks meil lennukooli vaid 0-1 inimest aastas jõuab?

Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: 20 juuli avatud uste päev Ämari lennubaasis
Tuttav angaar, pilt tehtud EETU-s?
Jah, kunagi sai ise ka mõeldud lennuakadeemiasse minna, aga selgus et kõrgmatemaatika teoreetiline osa mis seal esimesel 2 aastal õpetatakse on lihtsale inimesele kes tahab vaid lennata üle mõistuse.
See 0-1 inimest oli mõeldud eralennuklubi koolitusele tulijate kohta, ütlen käsi südamel, et lennutund on seal maailma üks soodsamaid - 1/8 Cessna 172 lennutunnist. Muide ühe akadeemias õppiva noorpiloodi väljaõpe maksis krooniajal 900 000, mis tuleneb 4 aastasest õppest. Kindlasti saaks hakkama vähemaga kui tõmmata 4 aastat õpet 3 aasta peale. Ja kui lennuakadeemiasse tuleksid noored, kes on juba 5 aastat enne seda praktiseerinud ja teooriaosa selgeks teinud, siis saab 2 aastagagi hakkama.
Jah, kunagi sai ise ka mõeldud lennuakadeemiasse minna, aga selgus et kõrgmatemaatika teoreetiline osa mis seal esimesel 2 aastal õpetatakse on lihtsale inimesele kes tahab vaid lennata üle mõistuse.
See 0-1 inimest oli mõeldud eralennuklubi koolitusele tulijate kohta, ütlen käsi südamel, et lennutund on seal maailma üks soodsamaid - 1/8 Cessna 172 lennutunnist. Muide ühe akadeemias õppiva noorpiloodi väljaõpe maksis krooniajal 900 000, mis tuleneb 4 aastasest õppest. Kindlasti saaks hakkama vähemaga kui tõmmata 4 aastat õpet 3 aasta peale. Ja kui lennuakadeemiasse tuleksid noored, kes on juba 5 aastat enne seda praktiseerinud ja teooriaosa selgeks teinud, siis saab 2 aastagagi hakkama.
-
- Liige
- Postitusi: 1678
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: 20 juuli avatud uste päev Ämari lennubaasis
Muide, kus on moderaatorid? Teemast nii mööda postitus ja keegi ei kustuta?Kapten Trumm kirjutas:Muide, panite tähele, millise ummiku tekitasid 5-10 tuhande inimese liikumine ühel teisejärgulisel maanteel, organiseerimata korras?
Samal ajal leidub meil küllalt tegelasi, kes arvavad, et kui Tartust hakkab 50 000 inimest korraga Tallinna poole "evakueeruma" ja teiselt poolt tulevad KV kolonnid, et asi on "iseenesestmõistetav", "kui olukord tuleb, siis võtab eesti mees nuia".
KV peaks veel ja suuremaid taolisi üritusi tegema, siis loksuvad mitmed asjad paremini paika.
Pange samale teele paari pataljoni liikumine vastassuunas mõne katki läinud autoga ja vaadake, mis juhtub.

Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline