Reaktiivlennuki maksimaalkiirus saavutatakse harilikult 8000-12 000 meetri kõrgusel. Madalal on õhutakistus kordades suurem.
Niiet kolm korda suuremast kiirusest 20 meetri kõrgusel pole mõtet udutada.
Täisforsaazil on Tu-22M madallennukiirus tühjalt vaid 1050 kmh ning kolme raketiga ilmselt veel vähem ning sellises lennureziimis saab pikka aega lennata ainutl siis, kui objekt baasi lähedal on.
Ökonoomne kiirus (millega saavutatakse tehnilistes andmetes toodud lennukaugus on 900 kmh suures kõrguses (millest jääb väiksel kõrgusel ilma forsaazita järgi kuskil 500-600 kmh.
Niiet tohutut kiiruse vahet ei ole ja kui kiiruse vahe on, siis pole lennukaugust.
Pole mõtet ette kujutada, kuidas Tu-22M3 polgud tormavad Mach 2-ga Kesk-Atlandile 20 meetri kõrgusel.
Tu-22M3 ulatab oma standardses rünnakuprofiilis ökonoomne lend@ 10 000 m - madalend 1000 kmh 200 km - põgenemine 500 km täisgaasil - kojulend ökonoomsel kiirusel baasist maksimaalselt 1500 km kaugusele, mis ei ulatu isegi poolte USA-Euroopa mereteedeni, mille vastu neid kasutada kavatseti.
Omaette asi on veel see, et relvastuskontrolli käigus võeti neilt kõigilt maha õhus tankimise seadmed.
Et arvudest aru saada, on vaja teada, kuidas tehnilised andmed saadakse.
