2. leht 4-st
Postitatud: 21 Juul, 2005 10:59
Postitas FW Anton
Kas keegi teab, mis otstarbel venelane neid mootoreid kasutab, kui ta neid praeguseni toodab?
Olen püüdnud seda välja selgitada aga seni tulutult. Peale sõda olid need mootorid paigaldatud Tu-2, La-9, La-11 ja mingi täiendatud versioon Il-14 tüüpi lennukitele. Võimalik, et neid kasutatakse mingitel sportlennukitel.
Postitatud: 21 Juul, 2005 11:12
Postitas FW Anton
Kas kuskil netis võiks olla ka mõni film selle lennuki lendamisest. Kuskillt siit foormumist leidsin taastatud messesr 109G videod. Võimsa mulje jättis!!!
Otsi siit:
www.airventure.de/news_flug_werk_fw190_erstflug.htm
Postitatud: 21 Juul, 2005 11:53
Postitas Lupus
Suur tänu!!!
Postitatud: 21 Juul, 2005 12:18
Postitas paharet
FW Anton kirjutas:Kas keegi teab, mis otstarbel venelane neid mootoreid kasutab, kui ta neid praeguseni toodab?
Olen püüdnud seda välja selgitada aga seni tulutult. Peale sõda olid need mootorid paigaldatud Tu-2, La-9, La-11 ja mingi täiendatud versioon Il-14 tüüpi lennukitele. Võimalik, et neid kasutatakse mingitel sportlennukitel.
AN-2 metsavahil on suur kobakas tähtmootor peal äkki on seal kasutusel.
Postitatud: 21 Juul, 2005 12:52
Postitas FW Anton
AN-2 metsavahil on suur kobakas tähtmootor peal äkki on seal kasutusel
An-2 tüüpi lennukitel kasutatakse mootorit AŠ-62IR, mis on suurem kui AŠ-82FN, mida kasutatakse nüüd FW-190 A-8N lennukil.
Postitatud: 28 Dets, 2005 15:50
Postitas FW Anton
Viimased uudised sellest masinast:
Flug Werk successfully continues testing the FW 190. Manching October/November 2005 In the hands of the experienced test pilot Horst Philipp the FW 190 A8/N of Flug Werk GmbH is tested in different flight conditions. Among other things since October all flights are done with retracted landing gear. Further test plans will evaluate the landing flap systems. After adapting the wheel covers into the chassis, there will be gradual tests performed in higher speed ranges. At the present Flug Werk is busy with the realization of a Allison V-1710 propelled "long nose" and sold the entire manufacturing lot of 16 FW 190. (press information airframe, Photocredit: Urban Kirchberg)

Postitatud: 30 Dets, 2005 14:09
Postitas Würger 190G
FW Anton kirjutas:AN-2 metsavahil on suur kobakas tähtmootor peal äkki on seal kasutusel
An-2 tüüpi lennukitel kasutatakse mootorit AŠ-62IR --- see on M-62 edasiarendus. Ehk I-16 tüüp 24 ja teistel I-16 hilisematel modifikatsioonidel (-29 jne) kasutatud mootor?
Postitatud: 31 Dets, 2005 13:48
Postitas Roco
mõtte kõigest
kahurite asemel oleks võinud paigutada
muud nänni... kaamerad fotokuulipildujad infrapuna öönägemis sedme vm sellist
tulemus luure/otsimis lennuk
kasutamis ala öhu fotod , inimeste otsimine merest metsast jne

FW 190 A 2 take off by Norway!!
Postitatud: 04 Nov, 2006 12:17
Postitas Trans
Verfasst am: 01.11.2006, 22:22 Titel:
--------------------------------------------------------------------------------
http://www.luftwaffe.no/wreck/index.htm
look the perfekt kondition!!
reagrds trans
Postitatud: 04 Nov, 2006 15:33
Postitas motofassist
Great indeed!

Postitatud: 04 Nov, 2006 18:50
Postitas FW Anton
Tõsiselt ilus leid ainult et nüüd hakkab üks peavalu selle puhastamise ja konserveerimisega, alumiinium on merevees hapraks muutunud.
Postitatud: 27 Jaan, 2007 16:18
Postitas FW Anton
Vahepeal on toimunud arenguid FW-190 A-8N tootmises. Esimesel fotol on replika II./JG 54 komandöri Major Erich Rudorfferi lennukist, kes oli 1944. aastal ka Eestis kõva tegija

. Lennuk osales filmi võtetel "Tali-Ihantala 1944"
See masin on mixitud FW-190A-9 vraki ja FW-190A-8N detailidest. Masin asus esialgselt Duxfordis GB-s, kuid restaureeriti USA-s ja asub nüüd seal.
Flugwerkist on tellitud ka pikaninaline FW-190D-9N sedapuhku küll mootoriks Allison V-171 mitte originaal.
Nii, et mehed tuulutage oma rahakotte!

Postitatud: 28 Jaan, 2007 13:00
Postitas Soobel
Mis see lõbu maksis? Lennuki kohta sugugi mitte kallis - oli vist 545000 USD ja saad tuttuue FW190? Mõni eesti rikkur võiks omale sellise kanni ikka lubada, usun et fännid oleks tohutult tänulikud, kui vahest sellist mürisemas näeksid siinkandis.
Postitatud: 29 Jaan, 2007 12:27
Postitas Würger 190G
Liiga ilus ja sile, häirib igasuguste relvade puudumine, võiksid olla kuulipildujate ja kahurite imitasioonidki. Haakristi puudumiseset me ei räägigi.
Postitatud: 29 Jaan, 2007 12:44
Postitas FW Anton
Liiga ilus ja sile, häirib igasuguste relvade puudumine, võiksid olla kuulipildujate ja kahurite imitasioonidki. Haakristi puudumiseset me ei räägigi.
Eks tehasest tulles olid originaalidgi ilusad ja siledad ja relvastuse võib näiteks filmide puhul arvutiga juurde teha. Ja kui arvesse võtta seniseid vene filme kus Saksa lennukitena on esitletud kõikvõimalike aparaate, ainult mitte originaale või nende replikaid, siis on "neubau" täiesti asja eest.