2. leht 2-st

Re: Kettenkrad

Postitatud: 21 Veebr, 2024 12:00
Postitas vaoinas
fossiil kirjutas: 20 Veebr, 2024 15:11 Järjest paremaks läheb... Kas seda spidoka trossi ei õnnestunudki katki teha?
Tänud!

Nagu karta võis, siis see 3D-prinditud tross oli esimene asi, mis ära murdus, aga asendasin selle peenikese vasktraadiga ja jäi sama hea.

Lõpusirgel veermiku rattaid kokku ladudes sai veidi ka vanduda, sest sõrmed osutusid liig jämedaiks
ja topeltrattad kippusid poolduma. Roomik samas üllatas meeldivalt, sest käitus hoolimata oma haprusest
värvituna üle ootuste hästi. Lõpuks liimisin teda pealtpoolt ratastele küll kinni, aga mitte seepärast, et ta
lagunema kippus, vaid oma kerguses kippus ta sealt pealt lendlema minema.


Aga nüüd on ta valmis:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt



Terv!
Kristjan

Re: Kettenkrad

Postitatud: 21 Veebr, 2024 20:12
Postitas fossiil
Tulemus on täiega viimase peal! Super!
Natuke nagu kahju, et tookord Kallet kuulama jäin..., kuigi kas ma vähegi samaväärse tulemuseni suudaksin jõuda - paras küsimus...

Re: Kettenkrad

Postitatud: 22 Veebr, 2024 15:26
Postitas Joss Metsast
See viimane foto avatud kapotiga tikutopsi peal on lihtsalt super. Mastaabi saab kohe paika ja kogu see filigraannne töö on palju lihtsamini hoomatav. Muidu jääb veel mulje et tegid seda ESCI igihaljast 1:9 kettenkradi :)

Urmale peab siis järgmine kuu esimesel kolmapäeval meelde tuletama et mis oleks kui ....

Re: Kettenkrad

Postitatud: 23 Veebr, 2024 19:17
Postitas von manstein
Vägev.
Tehnilise poole pealt arusaadav. Luubi all saab mis iganes korda saata.

Aga et kogu see miniatuursus reaalseks värvida on tõeline müstika.

Näiteks kirje porilaual 1,7atü. Kas vaba pintsel või trafarett? :shock:

Re: Kettenkrad

Postitatud: 24 Veebr, 2024 1:34
Postitas vaoinas
Tänud, sõbrad!
Näiteks kirje porilaual 1,7atü. Kas vaba pintsel või trafarett? :shock:
Et ma üldiselt üritan pintslitööd võimalikult vähe teha, siis see kiri seal porilaual
on saavutatud dekaali abil.