2. leht 5-st

Postitatud: 22 Sept, 2006 0:56
Postitas tulnuk
Selle matsu põhjus olevat olnud mingid "tüürilukud" mis olla peale unustatud. Peale õhkutõusu muutus surve tüüridele nii suureks et lukke ei õnnestunud enam vabastada. Tegu oli selle lennuki uuendatud versiooni kus kasutati turboprop mootoreid, esimese testlennuga. Hukkusid kas 2-3 pilooti.

Postitatud: 22 Sept, 2006 20:53
Postitas r2r
Accident description

Date: 27 AUG 1992
Time: 10:20
Type: de Havilland Canada DHC-4T Caribou
Operator: NewCal Aviation
Registration: N400NC
Msn / C/n: 240
Year built: 1965
Crew: 3 fatalities / 3 on board
Passengers: 0 fatalities / 0 on board
Total: 3 fatalities / 3 on board
Airplane damage: Written off
Location: Gimli, MB (Canada)
Phase: Initial climb (ICL)
Nature: Test
Departure airport: Gimli Airport, MB (YGM)
Destination airport: Gimli Airport, MB (YGM)
Narrative:
The aircraft took off for a test flight for a turbine-engine conversion programme. It climbed steeply, rolled to the right and crashed in a nose-down, rightwing-low attitude.

Postitatud: 23 Sept, 2006 1:01
Postitas Maksimus26
Teema algatuses märgitud lennuõnnetuset räägib minu mälu järgi ka Mati Õun oma raamatus "Katastroofid, mis vapustasid maailma".

Postitatud: 23 Sept, 2006 2:31
Postitas uusmario
http://www.youtube.com/watch?v=e1aKxAN7bAs

Piloodi nimi oli Zivi Nedivi.

Postitatud: 23 Sept, 2006 7:55
Postitas Kapten Trumm
:shock: Tegemist on mingi miksitud videoga, sest kokkupõrkes osalev teine lennuk on F-100 Super Sabre ning F-15 ei ole ei -B ega -D treeningvariant, vaid F-15E Strike Eagle, mida kindlasti aastal 1983 olemas ei olnud, vähemalt Iisraelil. Seda on stardis lihtne eristada mõnede lennuki all olevate mänguasjade nagu FLIR järgi. Samuti on tiiva all AIM-120 AMRAAM, mida sellel ajal olemaski polnud. Mõnukord on lausa kurb, milliseid võltsinguid esitavad dokumentaalfilmi pähe igasugu "ajalookanalid".

Kunagi vene ajal on isegi sellist filmi nähtud, et kui T-34 tankid asusid rünnakule nii 1944 paiku, siis järgmisel hetkel lendasid üle lahinguvälja lähitoetuse Su-7B-d :shock:

Aga nüüd, mis sündmus on pildil:
Pilt

Postitatud: 23 Sept, 2006 10:21
Postitas uusmario
No-noh, samas on seal ka õigeid kaadreid.

Postitatud: 23 Sept, 2006 10:54
Postitas canislupus
Ja me teame kõik juba ammu, et tegu on õhuväelasega...
Võltsinguks ei saa nimetada asja, mille eesmärgiks on suvalistele tontidele näidata, mis toimus - halloo sinikuued? nii tehaksegi dok. filme sest ei saa ka üldjuhul nõuda, et kaameramehi ajahetkel N iga posti otsas istuks.
Ehk siis : kui tegevus toimub Narva sõitvas rongivagunis, ei huvita see kedagi, mis on vaguni küljele kirjutatud: kas Tartu või hoopis Viljandi. Tähtis on toimuvat edasi anda nii, et ka keskmine julgeolekuohvitser aru saaks.

Postitatud: 23 Sept, 2006 19:20
Postitas uusmario
Pildid pooliku tiivaga maanduvast lennukist.

Pilt

Pilt


Ja sellest lennukist millega ta jõudukatsus

Pilt

Postitatud: 23 Sept, 2006 23:58
Postitas Fuchs
Kapten Trumm kirjutas:
Aga nüüd, mis sündmus on pildil:
Pilt
Tegemist siis belenko nimelise piloodi tüüritud mig-25-ga millega ta otsustas jaapanisse põgeneda. Täpsemad asjaolud miks ta sedasi üle lennuraja end parkinud on mul puuduvad, mig-25 peaks muidu vist juba pidurdusvarjuga olema ja mingit meeletut pikka maandumisrada ei vaja?

minu poolt selline pilt: Pilt

Postitatud: 24 Sept, 2006 1:12
Postitas Style
Fuchs kirjutas:
minu poolt selline pilt: Pilt
Kas see on see Jugoslaavias vintpüssiga maha lastud "nähtamatu" NATOkas?

Postitatud: 24 Sept, 2006 9:03
Postitas Kapten Trumm
Belenko pani suure ähmiga rattad maha alles poolel rajal ja kihutas välja. Lennuk ise muutus lennukõlmbatuks, muidu oleks ta mõne ameeriklasega kabiinis ilmselt "edasi põgenenud".

Alumine pilt on Serbias alla lastud F-117. Serblased ja koos nendega venemeelne meedia tähistas omal ajal seda sündmust kui meeletut õhusõja võitu, tegelikkuses 3 suure sõja kohta 1 allalastud lennuk räägib ise enda eest.

One more down
Pilt

Postitatud: 24 Sept, 2006 10:02
Postitas Soobel
Kapten Trumm kirjutas: One more down
Pilt
Paistab, et et lennuk on pöllule maandunud ja maha põlenud nii, et vaid lössivajunud mootorid on säilinud.

Postitatud: 24 Sept, 2006 10:47
Postitas Kapten Trumm
Need mootoridüüsid kannatavad kuskil 1500 kraadist kuumust, pigem on lössivajumise põhjus olnud kiirus, millega see vare on vasta maad lajatanud...

Nende lennukite allalaskmise eel toimunud kõneluste "stenogrammid" on mitmel pool internetis olemas, seda lugedes tundub, et NSVL superhävitajaid lasti alla nagu märklaudu õppustel, enamus neist isegi ei saanud aru, mis nendega juhtus - kui raketid lendasid, ei üritatud isegi tõrjemanöövreid vaid jätkati nürilt otsekursil. Seda kõike tehti siis lennumasinate poolt, mida praegugi postsovieti propaganda peab vananenuteks ja viletsateks. Üks allalaskja oli Hollandi F-16AM, toodetud ajavahemikus 1979-1992.

Postitatud: 24 Sept, 2006 11:01
Postitas liivainimene
Kapten Trumm kirjutas: ...Nende lennukite allalaskmise eel toimunud kõneluste "stenogrammid" on mitmel pool internetis olemas...
Äkki valgustaksid, kust neid leida võiks? Ei kujuta ette, milliste märksõnade järgi neid otsidagi.

Postitatud: 26 Sept, 2006 0:23
Postitas r2r
noh, igaks juhuks... Kus see oli :)
Pilt

Pilt