11. leht 35-st

Postitatud: 28 Juul, 2010 13:35
Postitas Lemet
Noki siin su kallal keegi. Või kui, siis ainult väga märgatava lunimise peale... :wink:

Kokkuvõtteks- USAF lendavad juba aastaid 5 gen masinatega. Fakt? Venelased on saanud aastaid hiljem pika ähvardamise peale (mina mäletan juba aastast 2005 neid iga-aastaseid tõotusi "Sel aastal, hiljemalt järgmise algul...) hakkama ühe lennuvõimelise prototüübiga, millise tehnilised algandmedki on salastatud ja millest seeriatootmiseni on oh kui pikk maa ning mille ümber vene ajakirjanikud suvaliselt kella taovad. Võtame kasvõi hinna, mida vene ajakirjandus kõva kisa-käraga 40 miljoni dollari juurde pakub. Samas lasti rahval alles neil päevil teada saada, et 12 märksa vanema ja juba ammu, 1992 aastast (jätame viisakusest baasmudeli SU-27 UB sünniaasta siinkohal mainimata) seerias toodetavate SU-30 MK2 eest (mida on toodetud veidi alla 300 masina),maksis Vietnam miljard dollarit. Mis teeb 83 miljonit dollarit tükist. Kas nüüd arvamine, et seesugune kellamine, mida idanaaber teemal on ette võtnud, on pisut naeruväärne, kuulub ignorantsuse alla või näitab idanaabri toimetamiste kohta valitsevat elutervet skeptitsismi ?

Postitatud: 30 Juul, 2010 11:10
Postitas Motronicus
Hydrazine kirjutas:Vastan küsimustele, siis on ehk küsijatel süda rahul
Minu küsimused olid rohkem retoorilised, vastused aimatavad.
Samas, kunagi ei või teada.. Ka Eestis võib kohata üsnagi huvitavaid inimesi.

Väike kõrvalepõige teemast, omatehtud softi eelised pole mitte niivõrd spionaaži välistamine (teatud riske ta tõsi maandab), kuivõrd vajaliku (puuduliku või seni puudunud) funktsionaalsuse lisamine (nt uued matemaatilised mudelid, arvutusmeetodid, materjalid, täpsusklass jne.). Samas võivad tekkida ka kohe uued ohud. Sedasorti spionaaž välistatakse sellega, et ühendatakse vastav konstrueerimisbüroo, labori või uurimisasutuse võrk internetist lahti. Softi uuendustest ja vigade parandustest ei pääse nii-ehk-naa.

Mis puutub PAK-FA nimelisse show'sse, siis on see suunatud loomulikult ka väljaspoole Venemaad. Hetkel jääb mulje, et see on suunatud rohkem Aasia poole. Vastukaaluks Koreale ja Hiinale, st "segavateks elementideks" on Korea oma KF-X programmiga(KFX-101 ja KFX-201) ja Hiina oma J-XX programmiga (J-X/J-12/../J-20). Eks seda võib võtta, nii varjatud musklite demo, kui ka koostööpakkumist. Hiinlased nimelt ju loobusid oma programmis venelaste abist.

Postitatud: 15 Aug, 2010 16:22
Postitas mb
Eks iga l.. kiidab ikka p... oma aga sündimas on maailma parim ja analooge mitte omav lennumasin http://www.postimees.ee/?id=300009

Postitatud: 16 Aug, 2010 10:02
Postitas akbar
bCAD'ist.

Kunagi sai selle peale hullult aega kulutatud, aga midagi ei õnnestunud selle abil konstrueerida.
Pidevalt mingid "pisivead" programms.
Tekkis tunne, et olen ikka päris loll.

Nüüd kasutan SolidWorksi ja kõik laabub.
Enne seda aastaid SolidEdge, prantsuse päritolu, aga töötas ka.

bCad'ist tehti lõpuks mööbliversioon ja seda vist isegi osteti.
Aga oli ka "bugine" ja jooksis pidevalt kinni.

bCAD käib teemaga niipalju kokku, et selle reklaamiks olid futuristlikud 3D mudelid lennukitest.

Postitatud: 16 Aug, 2010 13:10
Postitas Lemet
Tuleb välja, et venelaste on juba viienda põlvkonna hävitaja olemas... :mrgreen: . Selleks on SU-35, mis pidada rahuldama kõik viiendale põlvkonnale esitatavad nõuded ja olema F-22le igati väärikas konkurent

http://www.lenta.ru/news/2010/08/16/su35/
По некоторым оценкам, Су-35С удовлетворяет требованиям к истребителям пятого поколения так же, как и американский F-22 Raptor. Су-35 способен развивать скорость до 2,5 тысячи километров в час, а дальность его полета составляет 3,4 тысячи километров.

Postitatud: 16 Aug, 2010 15:01
Postitas Kilo Tango
Lemet kirjutas:Tuleb välja, et venelaste on juba viienda põlvkonna hävitaja olemas... :mrgreen: . Selleks on SU-35, mis pidada rahuldama kõik viiendale põlvkonnale esitatavad nõuded ja olema F-22le igati väärikas konkurent

http://www.lenta.ru/news/2010/08/16/su35/
По некоторым оценкам, Су-35С удовлетворяет требованиям к истребителям пятого поколения так же, как и американский F-22 Raptor. Су-35 способен развивать скорость до 2,5 тысячи километров в час, а дальность его полета составляет 3,4 тысячи километров.
Kohati on selline überpatriootlik huilgamine naljakas. Kohati ajab aga nutma. Eriti siis kui seda Lääne meediaväljaannetes tõe pähe kuulutatakse.

Postitatud: 16 Aug, 2010 19:03
Postitas metsaline
Venelastel on 3 vana lennukit, mis funkavad õige piloodi käes... SU 24, 25 ja 27... Ülejäänd on... Pokazuhha...

Postitatud: 16 Aug, 2010 23:51
Postitas denis23
MIG-29 ja Tu-22M ka!

Samuti ka MIG-31.

Postitatud: 17 Aug, 2010 7:08
Postitas Würger 190G
Aga Tu-95MS ja -142 ning -160?

Postitatud: 17 Aug, 2010 17:15
Postitas Lemet
Servapidi selle teemaga seotud, ei hakka uut teemat tegema. Niisiis, eelmainitud SU-35S(Су-35С - Серия).

http://www.lenta.ru/articles/2010/08/17/su35/

Kohe jutu algul torkab silma väike ebakõla- kui katsetused toimuvad 2010 aasta sügisel,
Компания "Сухой" завершает предварительные заводские испытания перспективного многофункционального истребителя Су-35С и намерена осенью 2010 года представить самолет на государственные совместные испытания. По словам главного конструктора ОКБ "Сухого" Игоря Демина, в испытаниях на боевое применение будут участвовать шесть истребителей.
siis millisel imelisel kombel saab katsetustes osaleda kuus hävitajat, kui kolmas lennuk alles aasta lõpuks lennukõlblikuks saab??? :dont_know:
Третья машина поднимется в воздух до конца 2010 года.
Aga neljas, viies ja kuues, mis 2010 aasta teises pooles riiklikel katsetustel osalema peavad? Või toimuvad riiklikud katsetused mitu aastat? Seda siiski vaevalt, sest
Формально же российские военно-воздушные силы получат первый Су-35С до конца 2010 года - он будет передан военным в рамках контракта, заключенного в августе 2009 года.
Muidugi, ennegi on Venemaal relvastusse võetud riiklikke katseid veel mitteläbinud masinaid...
Tegu on viimaste aastakümnete suurima lennukiostu lepinguga vene õhujõududele, summa suurust ei täpsustata, aga oletatavasti saab lennuki hinnaks 40 miljonit dollarit.

EDIT: Paistab, et ikka tunnevad, sest nagu hindude rehatantsu teemasse sai kirja pandud, virutati SU-30MKI 40 miljoni dollariline hind hoobilt 102 miljoni peale. Nii et ilmselt saavad kõik vene olevad-tulevad lennumasinad maksma nüüdsest 102 miljonit ameerika rubla.

Этот контракт стал крупнейшей за последние десятилетия сделкой по покупке боевых самолетов для ВВС страны. Сумма сделки неизвестна. Предположительно, Су-35С будет стоить около 40 миллионов долларов. По условиям соглашения, ВВС России должны получить заказанные самолеты в период с 2010-го по 2015 год. Как ожидается, аналогичный контракт будет заключен и на период с 2015-го по 2020 год.
Seoses sellega jällegi- kas vene press enam muid numbreid ei tunnegi??? Sama raha kipuvad neil viimasel ajal maksma kõik lennukid, nii 88 aastal välja töötatud SU-35 kui ka uusim viienda põlvkonna hävitaja PAK FA...
:wall:
Edasi antakse teada, et lennuk loodakse SU-27 (esmalend 77 aasta mais) baasil, SU-35 esmalend toimus 88 aastal, esimene seerialennuk aga tuli tootmisest 92 aastal.
Pilt
Seejärel suudeti kaheksa aasta jooksul (kuni 2000) toota 12 lennukit, peale mida programm suleti arvatavalt perspektiivsema SU-37 kasuks. Milline programm seejärel ka kibekähku ära lõpetati. 2005 aastal võeti vastu otsus SU-35 programmi taastamiseks, lennuk sai nimeks SU-35BМ (Базовая Модель). Originaalsest SU-35 erineb see eesmiste stabilisaatorite puudumise, uue radari Н035 "Ирбис" väidetava avastamiskaugusega 400 km, kaasaegsete kabiininäidikute ja viienda põlvkonna nõudeid täitvate mootorite poolest.
Pilt
отсутствием переднего горизонтального оперения, обладает современной информационно-управляющей системой, радаром с ПФАР и двигателями, удовлетворяющими требованиям к силовой установке самолета пятого поколения.
Lennukile on paigutatud teadus-tootmiskoondises "Saturn" loodud mootorite "toode 117" (millistega planeeritakse varustada PAK FA) lihtsustatud variant "toode 117S", mis on suuteline arendama ilma forsaažita ülehelikiirust, omab plasmasüüdet ja 360 kraadi muudetavat jõuvektorit. Uuest mootorist eristab seda vaid vana elektroonilis-mehaaniline juhtimissüsteem. Tulevikus plaanitakse paigaldada uued mootorid.
Lennukile paigaldatavat uut radarit Н035 "Ирбис" loetakse võimsaimaks hävitajale paigutatud radariks, lisaks on stabilisaatori ja tiibade tippudesse paigutatud täiendavad radarid vaenlase vähemärgatavate lennuvahendite paremaks avastamiseks, seda siis erinevate kiirgusnurkade ja sageduste abil. Peale nende on lennukil ka optilis-elektrooniline avastamisseade.(оптико-электронная локационная станция). SU-35S on suuteline jälgima üheaegselt kuni kolmekümmet sihtmärki ning ründama siis korraga kas kaheksat õhumärki või nelja õhu ja kahte maapinnal asuvat sihtmärki.
Plaaner on komposiitidest ning kaetud raadiokiirgust neelava kattega. Tänu kabiinikupli elektrit juhtivale kattele(электропроводящим покрытием фонаря) ning väljaulatuvate andurite puudumisele on lennuk teistest neljanda põlvkonna lennukitest tunduvalt vähem märgatav. Lennuki ressurss on 6000 tundi, mootori oma 4000 tundi ning ekspluatatsiooniaeg 30 aastat
Ресурс Су-35С составит шесть тысяч летных часов, срок службы - 30 лет эксплуатации, а ресурс двигателей - четыре тысячи летных часов.
KUI see kõik nüüd tõele vastab, siis on idanaaber saanud hakkama tõsise tükiga, mille puhul konstruktoreid õnnitleda võib.

Postitatud: 18 Aug, 2010 13:57
Postitas tommy
Milline programm seejärel ka kibekähku ära lõpetati. 2005 aastal võeti vastu otsus SU-35 programmi taastamiseks, lennuk sai nimeks SU-35BМ (Базовая Модель).
Seda tähist BM nimetatakse ka "Bolshaja Modernisatsia"....Kumb õige on, mine võta kinni.
Tegemist Rafale, Typhooni, Super-Horneti tasemel lennukiga. Ainult, esimesed on juba aktiivses relvastuses ja nende arvu loetakse juba sadades....

Postitatud: 19 Aug, 2010 13:03
Postitas Gideonic
No siin on ikka palju küsitavust, radarist ei hakka üldse rääkima aga ntx:
Lemet kirjutas: Plaaner on komposiitidest ning kaetud raadiokiirgust neelava kattega.
http://www.aviationweek.com/aw/generic/ ... /17/10.xml
The F-35 is about 42% composite by weight, Burbage says, compared to the F-22 at 22% and the F-16 at 2%.
F-22 on komposiitmaterjale vaevalt 22% kogumassist aga moderniseeritud Su-27 "koosneb" nendest ? :D

Postitatud: 05 Okt, 2010 13:16
Postitas Lemet
Samal ajal, kui VF on 250 lennukist saanud sujuva kergusega 50-60 masinat, on hindud endiselt 200-250 masina juurde jäänud. Hanget peetakse India kalleimaks sõjaliseks väljaminekuks koguhinnaga 25 miljardit dollarit. Mis teeb ühe masina maksumuseks kuskil 100 miljoni dollari tuuris. Arvestamata kulutusi masina väljatöötamisse. Nii palju siis kilamisest 40 miljoni dollarilise maksumuse ümber...Masinate relvastusse saabumise algusajaks on orienteeruvalt 2017 aasta.

http://www.bharat-rakshak.com/NEWS/news ... wsid=13532

Postitatud: 05 Okt, 2010 13:40
Postitas Kilo Tango
Lemet kirjutas:Samal ajal, kui VF on 250 lennukist saanud sujuva kergusega 50-60 masinat, on hindud endiselt 200-250 masina juurde jäänud. Hanget peetakse India kalleimaks sõjaliseks väljaminekuks koguhinnaga 25 miljardit dollarit. Mis teeb ühe masina maksumuseks kuskil 100 miljoni dollari tuuris. Arvestamata kulutusi masina väljatöötamisse. Nii palju siis kilamisest 40 miljoni dollarilise maksumuse ümber...Masinate relvastusse saabumise algusajaks on orienteeruvalt 2017 aasta.

http://www.bharat-rakshak.com/NEWS/news ... wsid=13532
Senise kogemuse põhjal (lennukiemalaevaga) võiks ennustada, et 2017 on selgunud, et lennuk maksab $200 mil/tk ja valmis saab 2025.

Millal need hindud küll õpivad.

Postitatud: 05 Okt, 2010 14:16
Postitas man21
Kuidas need mustlaste rahvuskaaslased saavad olla nii lihtsameelsed? Asjata nad oma alamkasti sibid välja saatsid, äkki oleks neist praeguses Indias tolku ja meil kõigil siin Euroopas kergem... ehh, on vast ajalool imelikud käärud.