11. leht 25-st

Postitatud: 19 Mär, 2010 17:42
Postitas nokkloom
Tundub, et saadi asi lõpuks kaldale.

Postitatud: 19 Mär, 2010 17:45
Postitas Arf

Postitatud: 19 Mär, 2010 18:06
Postitas Feeliks_Jalgraud
Videot hea vaadata kohe.
Heale tehnikale tuleb järgi nagu sahin 8) Ilma välja upitamata siiski nii lihtne poleks olnud.

Postitatud: 19 Mär, 2010 18:17
Postitas Lemet
Näe, tuleb välja, et tõstepadjad ja puha olemas ja teise päeva lõunaks väljagi toodud. Ning järgmise sellelaadse matsu puhul saadakse asi vast päris kähku toimima. Teada, kust midagi saab ja kes mida teha võiks. Ainuke kurvaks tegev moment asja juures on see, et kas peab alati ootama, kuniks lennuk alla kukub. Mõnes asjas võiks nendest koledatest totalitaarriikidest eeskuju võtta ja ilma õnnetust ootamata asjad läbi töötada. Ministri PR teenistusele sooviks kah edu jälgimisel, mida kõige kõrgem teada annab. Et rumalust mitte nii avalikult eksponeerida.

Postitatud: 19 Mär, 2010 18:52
Postitas Magyk
Ideaalis raputab see võibolla midagi kuldset kellegi tähtsama asjapulga pähe. Just see "sõjaväe tehnika saves the day".

Ideaalis pööratakse nüüdeset ka tähelepanu praeguses õnnetuses vajaka jäänud võimekusele ning teemale, mille üle topic'u alguses arutati.

Mõne mehe märgades unenägudes saab riik/KV veel pääste (vms.) tehnika, mis teeb silmad ette naabritele, ning mille üle ei muiata igasugu ametimeeste kohtumistel. VF loomulikult paigutab ohule reageerides Leningradi oblastise täiendavalt 3 diviisi.


Olgu mis olgu, õnnelikust õnnetusest on parem õppida kui õnnetust. Iseasi kas neid õppijaid ka piisavalt on, ning kas nad ka piisavat häält teha suudavad. Eks näeb mida tulevik toob.

Postitatud: 19 Mär, 2010 19:17
Postitas nokkloom
äkki hoopis otsustatakse ikkagi võtta tankid ja koos nendega paar lehekülge tagasi välja toodud aparaadid :P

Postitatud: 19 Mär, 2010 20:08
Postitas Fucs
Ma ütlen kohe, et pole antud kontekstis ja teemas koolitatud, vingelt välja õpetatud, missioonitatud, ega oma mingeid tituleeritud ja tähtsaid tuttavaid ei päästeametist, lennuväljalt, kaitseväest, vms, kellele seda kommentaari kirjutades toetuda ja vihjata.
Samuti ei oma teadmisi meresõidu, õhusõidu ega muude sõitude rahvusvahelisest praktikast ja seadusandlusest. Ehk andestate.

Sellepärast ka minu loll arvamus:
See päeva päästnud kaitseväe tehnika poleks ju ikkagi sinna juurde kohe vajadusel pääsenud enne, kui ehitusmeeste sahad on terve ööpäeva ümber järve "kevadet teinud".

Aga tõstepadjad oleksid muidugi olnud kohe bro.
Kahju, et meil neid tänaseni "polnud" :scratch:

Postitatud: 19 Mär, 2010 20:11
Postitas varing
nokkloom kirjutas:äkki hoopis otsustatakse ikkagi võtta tankid ja koos nendega paar lehekülge tagasi välja toodud aparaadid :P
Ja trossi, trossi ikka ka ja kohe rohkem...

Postitatud: 19 Mär, 2010 20:33
Postitas mulks
Lemet kirjutas:Näe, tuleb välja, et tõstepadjad ja puha olemas ja teise päeva lõunaks väljagi toodud.
Õhkpadjad tõi välja ka Kaitsevägi, mitte päästeamet...
Postimees kirjutas:Järvejäässe vajunud lennuki tõstmiseks tõmbekõrgusele telliti õhuväest spetsiifilised pontoonid.
Vt: http://www.tallinnapostimees.ee/?id=239296

Postitatud: 19 Mär, 2010 20:41
Postitas Lemet
Noojah, aga mulle lollikesele oli siin kõrge teadlikusega seltsimeeste poolt kinnitatud, et sellised asjad ja nende tarvitamine on kõik juba varakult paika pandud, läbi töötatud ja ei ole igakordselt ootamise ja kauplemise objektid. Vaid vastava teate saamisel asuvad iseseisvalt veoautodega õnnetuskoha poole teele. :oops: :oops: :oops:

Postitatud: 19 Mär, 2010 22:10
Postitas Jaanus2
Äsja AK-s esinenud Pomerants ei jätnud küll muljet, et midagi peaks muutma-parandama. Ikka oli kangelaslik Päästeamet see, kes operatsiooni edukalt lõpule viis. Eilne tsirkus kopaga kuulus ka vist tsenaariumi juurde (enne kopp, siis kaitsevägi!). Võibolla nad on tõesti osavad keset järve reisijaid päästma, aga käitugu siis lihtsamatel juhtudel ka nii, et lihtkodanik seda usuks. Aga jah - Pomerants polnud seda nägugi, et midagi võiks teisiti olla. Rääkis raha vähesusest ja töötutest ja mainis, et nii pikka trossi nagunii pole, millega kaugemale kukkunud lennuki oleks kätte saanud. Mis plaan siis oleks käivitunud, seda kahjuks teada ei saanud.

Postitatud: 19 Mär, 2010 23:47
Postitas Radist86
Öösel netist pilte vaadates hakkas paha, nähes, kuidas lennukiga jäälõhkujat mängiti. Tehnikainimesena oli see minu jaoks liiga karm vaatepilt ja kobisin kiirelt muid uudiseid lugema. Aga kuna lennuk läheb vist nagunii mahakandmisele ja selle katsumuse pooleks minemata üle elas, siis olgu pealegi.
Selle 50 aasta jooksul oleks võinud mõnele kõrgele asjamehele pähe tulla helge mõte, et lennukid kukuvad alla ilmast ja aastaajast sõltumata. Aga seda on vist palju tahetud, sest suure poliitikategemise kõrval pole sellisteks pisiasjadeks aega. Praegu on hea Masule ja Täpele viidata. Momendil on Ansip ning varsti tuleb Jäpe jne. Aga enne Masu? Ah, õigus - need on eelkäijate tegematajaätmised ja siis olid valimised ja...
Üldiselt on ammu teada, et kui miski hästi välja kukub, siis on ülemused hästi läbi mõelnud ning saavad hea töö eest preemiat ja ordeni. Kui ei kuku, siis on alluvad halvasti käsku täitnud ja saavad vaibale kutsutud.
Et ise kohapeal ei olnud, siis on siit hea targutada. Lihtsalt hakkas silma ja kõrva, et peale 50 aastat trenni peaks asjad käima rohkem õlitatult.

Postitatud: 19 Mär, 2010 23:58
Postitas Arnold
Kuulge, minge vaadake mingeid katastrooffilme kangelaslike päästjatega hinge kosutuseks...
Mis Sa jaurad! Võta midagi rahustavat vastavalt isklikule maitsele ja rahune nüüd maha! Sellise lihtsakoelise demagoogitsemisega soovid saavutada mida? See oli retooriline küsimus, vastust ei oota, minu jaoks on see teema ammendatud.

Postitatud: 20 Mär, 2010 0:48
Postitas Lemet
Kuule, linnuke, kas on palju tahetud, et kellelgi kuskil oleks võinud pähe tulla, et mõni lennuk võib järvejääle hädamaandumise sooritada. Ja et sellise asjaga oleks pisut ka ajusid vaevatud. Mida võiks sellisel puhul tarvis minna. Ja kust seda saaks. Oleks needsamad s...d õhkpadjad kolm-neli tundi peale õnnetust tiibade alla saadud, oleks lennuki päev varem jää pealt kätte saanud. Kui padjad asusid Ämaris, oleks olnud reaalne need poolteise tunniga järve jääle saada. Ja rahval riigist ja selle toimimisest ka veidi parem mulje. Hetkel valitseb ju ikkagi õigustatud (???) arvamus, et üritus on läbi kukkunud. Ja et asi on kõrgemalt poolt läbi planeerimata-harjutamata. Muideks- see kaheksas punkt sinu loetelus polegi nii paha. Arvestades, et lumisel talvel võib teinegi kord tekkida vajadus kiirelt Ülemiste järvele pääseda. Sest nagu ütles Porro, on järv ainuke koht, kuhu lennuk saaks häda korral maha tulla, kõik muu on kipsasumeid täis ehitatud.

Postitatud: 20 Mär, 2010 8:55
Postitas varing
8 ) Päästeamet peaks hakkama ka lund koristama, vähemalt teedelt, mis viivad lagendikele ja järvedele?
Lemet kirjutas: Muideks- see kaheksas punkt sinu loetelus polegi nii paha.
Kunagi oli aeg, kui igas külakeskuses asus nö. tuletõrje veevõtu koht, mille juurde hoiti ka talvel tee lahti ja tagati juurdepääs. Pärast kolhooside kadumist see traditsioon hääbus vaikselt. Kui nüüd peaks juhtuma tulekahju ja läheduses pole ühtki tiigikest mis siis saab? Veame linnast püttidega vett.
Või ootame seni kuni tuleb külamees sahaga ja lükkab järveäärde tee lahti.