11. leht 69-st
Vene relvastuse ekspordi katloog
Postitatud: 17 Veebr, 2010 14:27
Postitas Ingvar
Postitatud: 06 Mär, 2010 20:11
Postitas -=Mortyr=-
Uuendaks natuke teemat. Võibolla on keegi juba näinud, kuid siiski annab järgmine video tunduvalt rohkem infot, kui esialgsed. Võiks arvata, et projekt pole unarusse jäetud.
http://www.youtube.com/watch?v=D6bE6v5Gft0
(
http://www.youtube.com/watch?v=soa9GvL38OU)
Soomust Saksamaalt.
Postitatud: 22 Juun, 2010 16:10
Postitas Lemet
Venelased planeerivad hakata tootma kergsoomust Saksa tehnoloogia abil. Kaitseministri asetäitja sõnul toimuvad praegu läbirääkimised tehnoloogia ostuks, mida plaanitakse hakata paigutama kergele ja keskmisele ratas- ja roomiktehnikale.
http://www.lenta.ru/news/2010/06/22/armour/
Soomustatud Kamaz
Postitatud: 15 Aug, 2011 20:00
Postitas kaur3
Re: Soomustatud Kamaz
Postitatud: 15 Aug, 2011 20:04
Postitas Lemet
Huvitav, kuidas sellisel masinal automaatkast end õigustab?
Re: Soomustatud Kamaz
Postitatud: 15 Aug, 2011 22:18
Postitas EOD
Ainus probleem on vast kinnijäämisel enda lahti kõigutamisega. Muidu on automaadiga sõitmine ju mõnus. Kui omal ajal sain manuaalkastiga MAN TGA asemele automaatkastiga (õigemini arvutijuhtimisega astmelise kastiga) TGX-i, ei jõudnud ära rõõmustada.

Ja kast on vast ZF toodang (või vähemalt litsentsi alusel Venemaal valmistatud), mitte selline, nagu LiAZ bussidel oli.

Re: Soomustatud Kamaz
Postitatud: 15 Aug, 2011 22:23
Postitas vk1
loodetavasti ei reklaamita seda, kui analooge mitteomavat....
tšehhide-slovakkide Tatrapan, umbes 15-20 aastat vana masin

UAZ ja Hummer on lõpuks kokku miksitud (uus Scorpion 2M)
Postitatud: 03 Juul, 2012 15:21
Postitas Roamless
http://englishrussia.com/2012/05/27/new ... -vehicles/
Asja välimus on slaavipäraselt jube, kuid piltide järgi paistab, et on arvestatud miinikindlusega ning maha on viksitud asju ka lääne analoogidelt. Paljud siseelmendid meenutavad vana Renault Kangood. Arvatavasti siis tegu Vene Daciaga, mida nüüd Ladaks nimetatakse.Omas hinnaklassis võib tegu olla päris asjaliku lahendusega.
Re: UAZ ja Hummer on lõpuks kokku miksitud (uus Scorpion 2M)
Postitatud: 03 Juul, 2012 16:47
Postitas setu
poolakate Honker

Re: UAZ ja Hummer on lõpuks kokku miksitud (uus Scorpion 2M)
Postitatud: 03 Juul, 2012 20:31
Postitas hillart
... ning maha on viksitud asju ka lääne analoogidelt.
Ah, et "Скорпион" pole ilus? Just-kui Hummer oles seda.
Kui mingeid ühesuguseid tehnilisi lahendusi kasutatakse, siis ei tähenda see veel, et plagiaadiga tegu.
Näiteks, kui venelased oma autodel just ümmargusi rattaid kasutavad, siis pole see mitte nn. maha viksimine, vaid, et just sellise kujuga ratas veereb pinnasel kõige paremini. Või, kui vene tankidel roomikud all on ja samasorti edasivedamismeetodit ka Läänes kasutatakse, siis - noh, pole see miski kopeerimine. Lihtsalt selliselt veab raskel pinnal kõige paremini. Või, et kui EKV digilaik Kanada maskeerimisvärvingut meenutab, siis tähendab see samuti seda, et just selline klapib meie loodusesse ning ju siis meie looduslikud värvikominatsioonid suhtsarnased on. Ärgem püüdkem korrata kunagist EV kontuuridest moodustatud maskeerimiskanga mustrit - ei lähtutud ju toona mitte maskeerimisomadustest, vaid ilust ja omamise omapära taotlemisest.

Aga taotlus on ju võimalikult hästi meie sõjameest (-naist) MEIE loodusesse sulandada. See, et miskit sarnane loodus ka kusagil mujal olemas on, on juba sekundaarne ja seega eesmärki silmas pidades tähtsusetu.
Seega - pole tarvis venelasi kohe ikka ja alati mahategemises süüdistada (kuigi see väga tavaks ja siinses seltskonnas just-kui heaks tooniks saanud on). Kui mingi tehniline lahendus hea on, siis seda ka kasutatakse.
http://kanchukov-sa.livejournal.com/
"Скорпион-ЛША Б" katsetused.
Re: UAZ ja Hummer on lõpuks kokku miksitud (uus Scorpion 2M)
Postitatud: 03 Juul, 2012 21:51
Postitas Roamless
Pealkirjas vihjasin ma sõiduki välimusele, mis näeb välja, nagu oleks ristatud Hummer ja UAZ. Minule isiklikult Hummer meeldib just oma välimuse tõttu. Venelastel on Hummeri vastandiks ja ka tehniliselt Hummerit (väidetavalt) ületav Tigr (ka normaalse välimusega). Scorpioni puhul paistab olevat malli võetud lääneriikide MRAP sõidukitest. Kui loeksid natuke hoolikamalt mu esimest postitust, siis näeksid, et ma ei tee sugugi maha Scorpion 2M, vaid mainin, et tegu võib olla omas hinnaklassis väga asjaliku lahendusega. Mille üle virisen on robustne disain. Näiteks lääneriikide hulgast, kelle lahendusi on silmale kole vaadata, on esikohal britid ( uus Pinzgauer 2, pole küll otseselt nende arendus, kuid mille disainimises arvatavasti britid osalesid
http://www.military-today.com/trucks/pinzgauer_2.htm ). Et tühi jutt ei veniks pikemaks, siis ütlen ära ka kohe põhipointi, mis on, et pole vahet välimusel, peaasi et sõduril on turvaline ja sõiduk täidab temale antud ülesandeid eeskujulikult.
Mistrali ehitamine
Postitatud: 02 Aug, 2012 15:35
Postitas Kilo Tango
Piiteris hakkas ettevõte Балтийский завод - Судостроение lõikama metalli esimese Vene omatoodanug Mistrali jaoks.
http://warsonline.info/vmf/v-peterburge ... stral.html
Russia Considers Hypersonic Bomber
Postitatud: 30 Aug, 2012 9:10
Postitas Kilo Tango
Peaasi, et keegi seda Rogozinit ei pidurdaks. Las hakkavad oma hüperhelikiirusega lennukit arendama.
http://www.military.com/daily-news/2012 ... 741&rank=7
Re: Russia Considers Hypersonic Bomber
Postitatud: 30 Aug, 2012 9:34
Postitas allatah
Sain ma nüüd õigesti aru, et see uus mõtetes olev lennuk peaks teenistusse jõudma aastaks 2020? Kindlasti on see tehtav, 8 aastaga jõuab ka kuule minna, aga mis hinnaga?
Re: Russia Considers Hypersonic Bomber
Postitatud: 30 Aug, 2012 9:49
Postitas Kilo Tango
allatah kirjutas:Sain ma nüüd õigesti aru, et see uus mõtetes olev lennuk peaks teenistusse jõudma aastaks 2020? Kindlasti on see tehtav, 8 aastaga jõuab ka kuule minna, aga mis hinnaga?
No ei ole 8 aastaga tehtav kui Venemaal pole tehtud mitte mingeid praktilisi teste hüpersooniliste mootoritega. Lennumasina ehitamine ei ole keeruline. Keeruline on panna nendel kiirustel tööle reaktiivmootor nii, et tekiks ka mingi arvestatav tõukejõud. Venelased on hüperhelikiirusel mootoritega teste teinud, kuid NASA hinnangul ei suudetud produtseerida neto tõukejõudu.