Re: Rootsi hävitajad Eestile
Postitatud: 13 Veebr, 2012 22:37
Valmet 612 DWIBIC (EURO 2), 6 in-line cylinders, turbo-charged, intercooled dieselMa ei mäleta hästi, kelle tehtud mootorid on meie Pasidel?
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://www.militaar.net/phpBB2/
Valmet 612 DWIBIC (EURO 2), 6 in-line cylinders, turbo-charged, intercooled dieselMa ei mäleta hästi, kelle tehtud mootorid on meie Pasidel?
Igaühel on õigus veenda mind vastupidises....Kui Rootsi 1990ndate aastate alguses soetas Saksamaalt kokku 280 Leopard 2 tanki, siis sisaldus hankelepingus säte tehnoloogiasiirde kohta. Sisuliselt tulenes see külma sõja aegsest praktikast, mille kohaselt pidi Rootsi omama võimet iseseisvalt remontida nii palju tehnikat kui võimalik (kui Rootsi seisaks täna otsuse ees, kas arendada välja iseseisev võime remontida tehnikat sellisel tasemel või ei, siis oleks tõenäoline, et seda ei tehtaks21). Selleks sisustati maaväe tehnika remonditöökoda Skövde linnas kaasaegse tehnoloogiaga ja õpetati välja personal eesmärgiga olla võimeline teostama Leopard 2 tankide kapitaalremonti, sh mootorite ja käigukastide remonti. Ainult optroonika osas tellitakse töid jätkuvalt era-sektorist (Saab). Samuti teeb tööstus tankide ajakohastamist (i.k. upgrade) kui vaja. Tänaseks on Leopard 2 tankide arv Rootsi relvajõududes vähenenud ca 120-le ja nimetatud töökoda töötab väikese võimsusega. Et personal ei kaotaks oma kvalifikatsiooni, on võetud tellimusi teistelt riikidelt, sh Norra, Taani ja Soome. Soome Millogiga on sõlmitud leping, mille kohaselt Skövde remonditöökoda teostab kapitaalremonti kõikidele Soome relva-jõudude Leopard 2 mootoritele ja käigukastidele. Soome relvajõudude Leopard 2 tanke kasutavas väeosas ei ole võimet mootoreid, käigukaste ja roomikuid põhjalikult testida ja remontida, vaid ainult vahetada. Ka Eestile Hollandist hangitavate PASI XA-188-te mootorid ja käigukastid remonditakse Skövdes enne tarnet.
ja lisada paari tunni pärast süüdimatult ise(pole neil mingeid lepingulisi kohustusi)
Jah, kohustusi pole, leping on.Soome Millogiga on sõlmitud leping, mille kohaselt Skövde remonditöökoda teostab kapitaalremonti kõikidele Soome relva-jõudude Leopard 2 mootoritele ja käigukastidele.
Oled ikka kindel? Kas see pole mitte uuematel XA-200. seeria Pasidel? Meie omadel peaks vist olema siiski Valmet 611 DSBJA diisel 236HJ.(176KW.)?Lemet kirjutas:Valmet 612 DWIBIC (EURO 2), 6 in-line cylinders, turbo-charged, intercooled diesel
Kesse väitis mingis teemas, et sinusuguste tegelastega, "kes üle ühe lause ei suuda rohkem meeles pidada" pole mõtet diskuteerida..??Lemet kirjutas:Krooni paneb aga muidugi pähe selle kõige baasil väita, et Soome pole suuteline... "Pole peetud vajalikuks(otstarbekaks) välja arendada, kuna Rootsiga on sõlmitud leping vastavate tööde teostamiseks. " oleks see lause pidanud olema.
Oli peetud silmas, et soomlastel polnud mingeid lepingulisi kohustusi, mis sunnivad neid pöörduma välispartnerite poole. Vaid, nende enda otsus, hakata põhisõlmede kapremonti väljast sisse ostma.pole neil mingeid lepingulisi kohustusi
Sa olen siin kvootinud meelevaldselt kaks eri asja ühtekokku.tommy kirjutas:Miks küll pole siis soomlased suutelised iseseisvalt remontima Leo põhisõlmi. (nt.mootor ja käigukast, elektroonika). Nende võimekus siin piirdub sõlmede vahetusega ja korralise hooldusega.(mis tuleb luua ka meil).Kapten Trumm kirjutas:See, et soomlased on edukalt opereerinud igasugu vanakraamiga, näitab muuhulgas seda, et nad valdavad teemat. Soomlastel on see koolkond tugev juba Talvesõja ajast, kui meenutada, milliseid probleeme tuli neil ületada oma sõjatehnikaga, olgu need siis trofeeks saadud vene tankid
Selleks, et suuta adekvaatselt kontrollida nt Leopard 2 remondiprotsessi, peab antud teemat peensusteni valdama. Selleks on vähe käsirelvade või rakmete soetamise kogemusest (ei vana erilisi inseneriteadmisi) ja isegi mõnekuulisest kiirkursusest Saksamaal.
Ja saadavadki soomlased oma Leo agregaadid remonti nii KMW-tehasesse kui ka Rootsi maavägede kesktöökotta.
Ja arenedes ise, kavatsevad nad ka tulevikus tugineda riikide vahelisele koostööle.
tommy kirjutas:Miks küll pole siis soomlased suutelised iseseisvalt remontima Leo põhisõlmi. (nt.mootor ja käigukast, elektroonika). Nende võimekus siin piirdub sõlmede vahetusega ja korralise hooldusega.(mis tuleb luua ka meil).
Ja saadavadki soomlased oma Leo agregaadid remonti nii KMW-tehasesse kui ka Rootsi maavägede kesktöökotta.
Ja arenedes ise, kavatsevad nad ka tulevikus tugineda riikide vahelisele koostööle.
Kas siin pole mõningane vastuolu? "Soomlased pole suutelised" vs "Soome relvajõudude Leopard 2 tanke kasutavas väeosas ei ole võimet"tommy kirjutas:Igaühel on õigus uskuda seda, mida ta soovib...
Minu arvutis leidub üks kirjatükk, milles järgmised read...Igaühel on õigus veenda mind vastupidises....Kui Rootsi 1990ndate aastate alguses soetas Saksamaalt kokku 280 Leopard 2 tanki, siis sisaldus hankelepingus säte tehnoloogiasiirde kohta. Sisuliselt tulenes see külma sõja aegsest praktikast, mille kohaselt pidi Rootsi omama võimet iseseisvalt remontida nii palju tehnikat kui võimalik (kui Rootsi seisaks täna otsuse ees, kas arendada välja iseseisev võime remontida tehnikat sellisel tasemel või ei, siis oleks tõenäoline, et seda ei tehtaks21). Selleks sisustati maaväe tehnika remonditöökoda Skövde linnas kaasaegse tehnoloogiaga ja õpetati välja personal eesmärgiga olla võimeline teostama Leopard 2 tankide kapitaalremonti, sh mootorite ja käigukastide remonti. Ainult optroonika osas tellitakse töid jätkuvalt era-sektorist (Saab). Samuti teeb tööstus tankide ajakohastamist (i.k. upgrade) kui vaja. Tänaseks on Leopard 2 tankide arv Rootsi relvajõududes vähenenud ca 120-le ja nimetatud töökoda töötab väikese võimsusega. Et personal ei kaotaks oma kvalifikatsiooni, on võetud tellimusi teistelt riikidelt, sh Norra, Taani ja Soome. Soome Millogiga on sõlmitud leping, mille kohaselt Skövde remonditöökoda teostab kapitaalremonti kõikidele Soome relva-jõudude Leopard 2 mootoritele ja käigukastidele. Soome relvajõudude Leopard 2 tanke kasutavas väeosas ei ole võimet mootoreid, käigukaste ja roomikuid põhjalikult testida ja remontida, vaid ainult vahetada. Ka Eestile Hollandist hangitavate PASI XA-188-te mootorid ja käigukastid remonditakse Skövdes enne tarnet.
Ei viitsi mängida sõnamänge....tuna kirjutas: Kas siin pole mõningane vastuolu? "Soomlased pole suutelised" vs "Soome relvajõudude Leopard 2 tanke kasutavas väeosas ei ole võimet"
Sõnamänge? Arvamus, et soomlastel, s.t. kogu riigil ei ole kapremondi võimet, põhines väitel, et väeosal ei ole kapremondi võimet. Kuna ka rootslased ei tee kapremonti väeosas (vaid teevad seda Rootsi maavägede kesktöökojas), siis järelikult pole ka rootslastel kapremondi võimet. Pigem siis loogikamängud.tommy kirjutas:Ei viitsi mängida sõnamänge....tuna kirjutas: Kas siin pole mõningane vastuolu? "Soomlased pole suutelised" vs "Soome relvajõudude Leopard 2 tanke kasutavas väeosas ei ole võimet"![]()
Ütleme siis nii, et kuni aastani 2011(mis seis hetkel ei tea, kuid eeldan, et sama) ei tehtud Leo põhisõlmede kapremonti kogu Soome riigis...
Ei suudetud, ei oldud võimeline, ei peetud otstarbekaks, leiti muid, soodsamaid lahendusi.....leia endale mõistetav.
Kas nii sobib..???
Alati võib ju vastukaaluks nimetada asutuse/ettevõtte/väeosa, kus see võimekus on olemas...