Paljugi, mis ühe kaubalennuki juures valesti minna võib, alates tehikaprobleemidest või piloodi veast lõpetades sellega, et last oli halvasti kinnitatud ja hakkas õhkutõusul liikuma, last oli valesti paigutatud ja lennuk tasakaalust väljas või oli üleüldse liiga raske koorem peale pandud ja lennuk ei jaksanud sellega kõrgust võtta. Kuigi kaks viimast olukorda võiks tänapäevasel lennukil vast juba enne starti pilootidele ekraanidelt näha olla, signaal piiksuma ja kiri Unbalance või Overload plinkima?
Viimane Concorde'i katastroof oli väljanägemiselt mõneti sarnane. Tol korral lõhkus rajal olnud plekiriba lennuki rehvi, rehvi tükk omakorda paagi, kust väljavoolama hakanud kütus süttis, aga startiv lennuk oli paraku selleks hetkeks juba ületanud selle punkti, kus starti saanuks veel katkestada. Sedasi olid piloodid ikkagi sunnitud põleva lennukiga õhku tõusma ja üritama uuesti maanduda, aga kaugele ei jõutud ja lennuk sinna lähedale alla sadas.
Lennuõnnetused
Re: Lennuõnnetused
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Re: Lennuõnnetused
Väidetavalt oli starti 2 tundi edasi lükatud, sest vasak mootor andis veateateid ja sellega tegeldi. Stardi ajal kukkus mootor küljest.
Ma ei tahaks olla selle mehe nahas, kes selle mootori lennukõlblikuks tunnistas.
Ma ei tahaks olla selle mehe nahas, kes selle mootori lennukõlblikuks tunnistas.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist