12. leht 27-st
Postitatud: 10 Nov, 2009 13:44
Postitas Blitzkrieg
See Fritz-X on natuke teistsugune aga kuna tegemist luft `46 teemaga siis võibolla on see edasiarendus mingisugune

. Mul on vist Fritz-X ka kodus olemas. Käivad He 177 alla. Võrdlen neid kohe natuke.
Postitatud: 10 Nov, 2009 15:33
Postitas kalle
Ilus asi jah. Luft46 teema on muidugi nii lai, et kui ka ainult selles teemas püsida, saaks ikka väga kaua ja järjest veirdamaid asju ehitada.
Aga minu silma jaoks on nendel juhitavatel pommidel ainult kaudne sarnasus. Pealegi on Friz-x tunduvalt suurem.
Kk
Postitatud: 10 Nov, 2009 17:26
Postitas Joss Metsast
Ei ole jah Fritz-x , hoopis x4. ilmselt oluliselt väiksem kui fritz-x, kaalus ju vaid 60 kg, sellest laeng 20 kg. Sama asi mis Focke-Wulf Ta-183 -le allariputati. Wikipeedia ruulib

Postitatud: 10 Nov, 2009 21:53
Postitas Blitzkrieg
Läheme ajas tagasi. Sinna kus ma astusin klassiruumi kaasas DO 335 B6 ööhävitaja. Pilt ka olemas selles teemas 9 lk. Osadel tekkis küsimus et mis väljaulatuvad punnid need kokpitil on. Loogiliselt võttes selleks et vaateväli oleks parem. Õige vastus, aga järgnevalt siis kuidas seda täpsemalt kasutati. Ei mingit peaga ringivahtimist ja keerutamist vaid lihtsalt tahavaate peeglid !

Postitatud: 12 Nov, 2009 0:30
Postitas Blitzkrieg
Postitatud: 12 Nov, 2009 9:41
Postitas calico
voh üks lennukiehitaja kohustuslik asi-selline Italeri oma ootab mul kapis minu sügelevaid sõrmi ka juba mõnda aega. Vaatan et pesu on ikka väga hästi sul õnnestunud.
Postitatud: 12 Nov, 2009 10:12
Postitas von manstein
Korralik teostus!
Valge kamo ise on üks keeruline asi, aga tänu hästi õnnestunud toonimisele näeb väga hea välja.
Eriti hea on viimane pilt. Lõpuks ometi hakatakse mudeleid pildistama kui reaalseid masinaid, mitte nagu mänguasju.
Kahju muidugi, et masina esimene ots kaadrisse ei mahtunud.
Postitatud: 12 Nov, 2009 12:51
Postitas FW Anton
Et kas keegi ehk oskaks kommenteerida seda Eesti värki lähemalt et kuidas ja kas see on ikka õige info jne.
Info täiesti tõepärane. Oberst Kuhlmey juhitud SG-3 tegutses tõepoolest 1944 ka Eestis (vahepeal ka Soomes). Suve keskpaikku mindi üle Stukadelt FW-190F-8 versioonile. Kui sind huvitavad ka teised SG-3 Stukade kamod, võin saata.
Postitatud: 12 Nov, 2009 14:07
Postitas Blitzkrieg
Aitäh info eest ! Hetkel ei ole teisi kamosid vaja sest järgmise STUKA ees peavad hirmu tundma kõik T 34 mehed

. See on siis tulemas loomulikult Rudeli variant ! Siis kindlasti paus Stukadest ja midagi kobedamat juba järjekorras ootamas.

Postitatud: 12 Nov, 2009 14:47
Postitas Sho
Blitzkrieg kirjutas:Siis kindlasti paus Stukadest ja midagi kobedamat juba järjekorras ootamas.

Muudad avatari ära?

Postitatud: 12 Nov, 2009 16:03
Postitas Blitzkrieg
Muudad avatari ära?
Mismis ?
Postitatud: 12 Nov, 2009 18:01
Postitas kalle
Väga ilus Stuka ju!:)
Krt selle peale tekkis endal kange tahtmine ka üks kiiremalt kokku käiv asi valmis teha. Tiad vaatad seda teemat ja valmimise tempot ja siis avastad et oled sama ajaga jõudnud ühe jupi oma tööle külge viilida.
ps. von mastein muidugi tabab ka oma piltide jutuga valusasse kohta. Mul piltide tegemisega ammu juba igavene häda.. Viimaste valminud tööde piltidega palusin juba abikäsi, tia kas ikka nagu mänguasjad paistavad..kui nii, siis olen nõus saarde kursustele tulema:)
Kk
Postitatud: 12 Nov, 2009 20:30
Postitas Sho
No ma loen, et Stukadest tuleb paus ja vaatan su avatari, millel Stukad lendavad..

Postitatud: 12 Nov, 2009 23:03
Postitas Blitzkrieg
aaaa

Ei muuda ära, need peavad patrulli edasi. Lihtsalt paus selles mõttes et pärast kahte järjest valminud Stukat ei taha kolmandat kohe tegema hakata. Riiulis lihtsalt on veel karpe. Ja mõttes on ka veel teisi juba ringi tiirlemas

Postitatud: 06 Dets, 2009 23:19
Postitas Blitzkrieg