Ülearust ruumi polnud mitte üheski altes T-34-st (ilmselt ka varasemates sama kitsas). Juht ja kuulipildur istusid presendiga kaetud toolidel, jalad kõveras.

Käigukang pole pildile mahtunud. Ruumikitsikus oli ka üks vigadest, mida kõrged ülemused mainisid enne tootmisse juurutamist.
Veel kitsam olukord oli mootoriruumis, ligipääs ainult kõrgsurve pumbale ja pihustitele, klapikambri kaani kätte ei saa, mootori kõrval radiaatorid ja õlipaagid, viimased ei paista. Mootorile ligipääsuks tuli eemaldada soomusplaat, mis kattis mootoriruumi, transmissioonile pääses ligi, kui oli eemaldatud tagumine kaldus soomusplaat. Ilmselt polnud nii lihtne, kui traktoril mootorile ligipääs. T-54, T-55, T-62 (viimasel lõpus ka täht A, nagu härra kapten rõhutab) oli mootorile ligipääs natuke parem.

Siin puuduvad õlipaagid, õhupuhastid koos torudega, väljalaske torud, jahutussüsteem.

Siin näha, mida tegi tühja kütusepaagi lõhkemine. Paak asus meeskonna ruumi küljel, seal, kus tühjus paistab.

Jahutussüsteem.

Natuke puudustest, mis mõjutasid otselt lahinguomadusi ja tanki kasutamist.
1. Komandöri halb väljavaade ehk komandöri torni puudumine, hiljem lisati.
2. Õnnetu neljakäiguline kast,kus käiguvahetamiseks tuli liigutada suuri hammasratasplokke, ebaõnnestunud hoovastik lisaks, kohati tuli käiguvahetamiseks rakenda jõudu 50 kg, lisaks kangi ebamugav asukoht. Hilisemad 5-käigulised kastid olid natuke paremad, neis olid juba püsihambumises hammasrattad. Puudusid igasugused juhtmehhanismide võimendid.
3. Taga asuvad mootor ja transmissioon, ehk esisoomusest ei piisanud piisavaks meeskonna kaitsmiseks, nimetatud oleks loonud lisakaitse ja talvel ka natuke sooja andnud.
4. Loll asukoht roomikute pingutitel, seda just lahingu tingimustes, kui roomik sai viga, siis peale parandamist tuli pingutamine sooritada tule all.
5. Soomuse kinnitamine poltidega, eri algsetel masinatel, pärast poole vähendati poltidega kinnitamist jäid ainult mootori ruumi plaadid.
6. Relvastus. 76-millimeetrine oli mannetu, ei teinud midagi moderniseeritud Pz-4 esisoomusel, ammugi ei vigastanud Tiigri ja Pantri esisoomust, küljesoomust võttis mitte kaugemalt kui 400 m. 85-millimeetrise kohta öeldi, et oli natuke parem.
7. Raske juhtimine, käiguvahetus, mida juba eespool mainisin. Käiguvahetus 50 kg, pööramine 36 kg
8. Igasuguste inimlike tingimuste puudumine meeskonnale. Olematud istmed, meeskonna ruumi läbipuhumise puudumine. Käivitamine talvel.
9. Läbimõtlemata masinast evakueerumise võimalused, luuke jätkus, kui asukohad ja nendeni pääsemine olid probleemsed.
10. Lahingkomplekti paigutus meeskonna ruumi seintel ja põrandal. Sama ka kütuse paakide kohta.

Info pärit nendelt lehtedelt:
http://argumentua.com/stati/istoriya-legendarnogo-tanka-t-34-tekhnologicheskii-proval-i-rol-ssha-v-pomoshchi-sssrhttp://pro-tank.ru/bronetehnika-sssr/srednie-tanki/109-t-34https://fishki.net/3108126-vostanovlenie-tanka-t-34.htmlhttps://zen.yandex.ru/media/uazovodpatrick/10-nedostatkov-tanka-t3476-za-kotorye-ego-nenavideli-tankisty-5e807365d421bb7d8627add81940 toodeti 115 tanki, armee sai neist 97 tükki, kokku 15 696
http://alternathistory.com/t-34-luchshiy-tank-vtoroy-mirovoy-voyny/#proizvodstvo-t-34-i-t-34-85-v-sssrhttp://nacekomie.ru/forum/viewtopic.php?f=141&t=14752&start=60https://novate.ru/blogs/230719/51131/