13. leht 28-st
Postitatud: 20 Mär, 2011 22:16
Postitas Lemet
Foorumlase tommy postituse peale tekib sügav masendus EV pärast. Sest Estonian Air kipub pika puuga KV ära tegema, suutes nii piloote kui ka mehaanikuid välja koolitada. Või mis pagana EA, mis selle riigihanke võitja nimi nüüd oligi, kes suudab riigile kahe L-39 rentimise teenust osutada. Paistab samuti riigist kordi võimekam olevat...
Postitatud: 20 Mär, 2011 22:22
Postitas tommy
Aga Lemet, masenduseravis võib meil siin riigis kergesti abi leida...
Muide, ütle, miks seesama E-Air ei osta endale 25-30 aastat vanu lainereid, ...ja ei koolita neile piloote/mehaanikuid....Miks küll...??
Kas on väidetud et ei suudeta....Või kaheldi selle otstarbekuses konkreetsel juhul..??
Eh sind, demagoogi...
Postitatud: 20 Mär, 2011 22:26
Postitas Lemet
Selge, uusi "ei jaksa" ja vanu pole "otstarbekas"...Nagu sellegi teema juures korduvalt tähendatud- kes tahab, leiab vahendid, kes mitte-vabandused. Erafirma suudab riigile teenust osutada, väeti rigikene aga ei suuda seda ise mitte. Demagoogia, teadagi...
Postitatud: 20 Mär, 2011 22:26
Postitas toomas tyrk
Hm väike vihje veel - äkki see erafirma teab, kuidas neid Letovi firma tooteid hooldada?
Ja sama firma ei tea mitte kuidas ex General Dynamics firma tooteid hooldada?
Kuidas see know how sinna erafirma tasemele küll kohale saab toimetatud???
Postitatud: 20 Mär, 2011 22:32
Postitas Lemet
äkki see erafirma teab, kuidas neid Letovi firma tooteid hooldada?
Teadagi- selle firma mehaanikutel on juba sünnist saati sehandne geen keres- oskus masinaid hooldada. Ehk siis tõsiselt- erafirma suudab, riik ei suuda. Erafirma peab üleval masinaid, mis on poolel teel täisväärtuslikele hävitajatele, rendib neid riigile, teenib kasumit. Riik suudab seda teenust kinni maksta, aga ei suudaks ISA samasugust asja ILMA KASUMI TOOTMISE VAJADUSETA käitada. No kuulge, lugupeetavad...
Postitatud: 20 Mär, 2011 22:35
Postitas tommy
Lemet kirjutas:Selge, uusi "ei jaksa" ja vanu pole "otstarbekas..
Näed, jällegi...
Pole mina üldistades väitnud et "ei jaksa" ja "pole otstarbekas".....(viimane sobib küll selle konkreetse Phantomi tehingu kohta).
Tahaks ikka näha, kuskohast raha tuleks(ja palju seda vaja oleks) ja mille arvelt..
Ja mis puutub L-39'sse, siis on uus konkurss ju välja kuulutatud...
Postitatud: 20 Mär, 2011 22:39
Postitas toomas tyrk
Lemet kirjutas: Erafirma peab üleval masinaid, mis on poolel teel täisväärtuslikele hävitajatele, rendib neid riigile, teenib kasumit.
Hm, sa vist ei ole eriti kodus selles teemas?
See firma müüb neid lennukeid ja oma teenust peamiselt just piiri taha. Lähtuvalt oma teemast ja kogemusest.
See, et riik ka neid lennukeid rendib ja kasutab - see on tolle firma jaoks üks väike kõrvalteema. Majanuslikult ilmselt mingi 10% nende käibest. Või vähem. Sel konkreetsel aastal.
Oskusteabest ilmselt 80-90% nende teabest on seotud endise nõukogude bloki lennukitega...
Postitatud: 20 Mär, 2011 22:40
Postitas Lemet
Phantomid phantomideks, nende otstarbekus oleks kahe otsaga asi, millestki tuleks teisalt ju alustada, aga muud numbrid on siin(ja kõrvalfoorumis) ju kordi läbi käinud.
Postitatud: 20 Mär, 2011 22:50
Postitas Lemet
Millega nüüdseks juba ligi 15 aastat tegutsenud firma tegeleb, sellest olen ma teadlik küll, tegu on ilmeka näitega sellestsamast võimaluse-vabanduse suhtest. 40 000 kroonise põhikapitaliga osaühing teeb võimekuses EV ära. Sest nemad suudavad, EV jaoks jääb aga teema kõige järgi otsustades üle mõistuse komplitseerituks, keerukaks ja kalliks.
Postitatud: 20 Mär, 2011 22:52
Postitas toomas tyrk
Jah, on küll.
kus on aga see oskusteave nende lennukite käitlemiseks, ning kust see tuleb - seda ei räägi keegi...
Postitatud: 20 Mär, 2011 23:03
Postitas Lemet
Kümneid kordi on ka siin foorumil leidnud kordamist, nii üldiste lennukimüügi teemade juures kui ka konkreetselt hüpoteetiliste EÕV hävitajate puhul- lennukite müügitehing sisaldab nii pilootide kui ka maapealse personali väljaõpet. On's selle lugemine-mõistmine tõesti raketiteadus?? Liiatigi veel selle maapealse osa kohta. Mitte ainult VVS, vaid ka Skandinaaviamaad näikse maapealse teenenduse juures kasutavat rohkelt ajateenistujaid. Kes vaatamata sellele, et nende ajateenistuse kestus on suht lühike (vaatamata kaasfoorumlase tommy väitele"...mehaanikute süsteemi loomine ja (eriti)treenimine päris mitmeid aastaid...") tunduvad asjaga päris kenasti hakkama saada. Vähemasti pole sealse lennuväe avariilisus silmahakkavalt suurem muust maailmast.
Postitatud: 20 Mär, 2011 23:07
Postitas toomas tyrk
Lemet kirjutas:Kümneid kordi on ka siin foorumil leidnud kordamist, nii üldiste lennukimüügi teemade juures kui ka konkreetselt hüpoteetiliste EÕV hävitajate puhul- lennukite müügitehing sisaldab nii pilootide kui ka maapealse personali väljaõpet.
Sry, aga nüüd Sa küll üllatad mind.
Millises teemas öeldakse, et lennukite müügitehing sisaldab mingit koolitust?
Vastupidi. On n.ö. technology transfer tehingud, mis sisaldavad tehnilist koolitust. Ja lennukite müügi tehingud, mis ei sisalda midagi muud.
Lendurite koolitus lennukite müügi tehingus - see on midagi uut...
Postitatud: 20 Mär, 2011 23:11
Postitas Qtec
tommy kirjutas:Lemet kirjutas:Selge, uusi "ei jaksa" ja vanu pole "otstarbekas..
Näed, jällegi...
Pole mina üldistades väitnud et "ei jaksa" ja "pole otstarbekas".....(viimane sobib küll selle konkreetse Phantomi tehingu kohta).
Tahaks ikka näha, kuskohast raha tuleks(ja palju seda vaja oleks) ja mille arvelt..
Ja mis puutub L-39'sse, siis on uus konkurss ju välja kuulutatud...
Eks ole, räägime sellest konkursist veidi lähemat. Täpsemalt, kui palju üks second hand L-39 maksta võib koos lennuandmete salvestajaga ja kui palju nende rendiks (kaheks aastaks!!) raha kulutatakse, mille järgselt on jällegi ... tühjad pihud. Raha kulund mehe moodi, kuid midagi millega lennata ikka pole. Ja sellist jama korraldatakse meil juba teist korda

Postitatud: 20 Mär, 2011 23:25
Postitas Qtec
toomas tyrk kirjutas:Lemet kirjutas:Kümneid kordi on ka siin foorumil leidnud kordamist, nii üldiste lennukimüügi teemade juures kui ka konkreetselt hüpoteetiliste EÕV hävitajate puhul- lennukite müügitehing sisaldab nii pilootide kui ka maapealse personali väljaõpet.
Sry, aga nüüd Sa küll üllatad mind.
Millises teemas öeldakse, et lennukite müügitehing sisaldab mingit koolitust?
Vastupidi. On n.ö. technology transfer tehingud, mis sisaldavad tehnilist koolitust. Ja lennukite müügi tehingud, mis ei sisalda midagi muud.
Lendurite koolitus lennukite müügi tehingus - see on midagi uut...
Aga palun:
http://www.nacional.hr/en/clanak/34674/ ... -new-wings
Postitatud: 20 Mär, 2011 23:28
Postitas Lemet
Oi Toomas, Toomas...Kas Sa pole siis üleüldse teemat jälginud...? Näiteks müüs SAAB Taisse Gripeneid.
http://www.saabgroup.com/en/About-Saab/ ... in_Sweden/
Sama kehtis Poola hävitajateostu kohta, etc, etc. Või arvad sa tõepoolest, et masinad müüakse maha põhimõttel "Sähke oma tehnika ja vaadake nüüd ise edasi, kuidas saate..."
In December 1998, Poland's Defense Ministry asked the cabinet to approve the lease of up to 36 fighter aircraft from the United States. The United States offered to lease second-hand F-16 or F-18 fighter jets to Poland for five years at a cost of around $100 million, including training for pilots and ground crews.
http://www.f-16.net/f-16_users_article15.html