13. leht 27-st
Postitatud: 07 Dets, 2009 8:50
Postitas bufab
nüüd võid siis rahulikult järgmise ette võtta. See stuka sõi ikka korralikult sul närve

Postitatud: 07 Dets, 2009 9:42
Postitas Blitzkrieg
Kusjuures läks tegelikult libedalt, hea mudel oli aga need tagatiiva toed panid küll hetkeks piduri peale. Sain head nõu kokkusaamisel ja katsetasin siis soovitatud meetoteid. Sooja veega ei viitsinud mässata et neid sirgeks saada. Panin hoopis ahju ! Naine oli just kooke teinud ja ahi oligi parajalt soe. Imekombel vajusidki sirgeks. Isegi värvikahjustust ei tulnud

Postitatud: 14 Dets, 2009 0:17
Postitas Blitzkrieg
Tegin siis lõpuks He 162 A 1 valmis (uuesti). Seekord läks kõik hästi. Midagi ei sulanud ega läinud aia taha. Kaua muidugi sai teist nokitsetud. Tegin siis juba ka õige kamo nagu originaalis ikka oli. Dragon juhendis puudub selle "valge 5" skeem üleüldse. Eesmine on siis uus ja tagumine "vana"

Lõpuks sain ka valmis oma esimese mudeli mille kunagi Mekast ostsin. Dragon Heinkel 219 A-7 "UHU". Valisin sellepärast siis selle esimeseks et meeldis mulle hirmsasti see lennuk. Ja hind oli ka suht ok. Nüüd tean juba asjadest natuke ja Dragonit eriti enam puutuda ei taha. Saba alla pidingi traadijupi toeks panema sest õpetus ei hoiatanud "lisa tonnide" eest mida tuleks ei tea kuhu lisada. Ruumi lihtsalt sellel ei ole seal. Ükspäev raamatut sirvides leidsin ka foto samast lennukist. Hea oli siis vaadata õpetust vesimärkide osas. Justkui oli ok aga siis oli näha jälle möödapanekut. Musta osa peale pidin panema musta vesika. Totter ju. Originaal fotol oli samad numbrid aga valged ja loetavad. Lõpuks sai siis see valmis!
See konkreetne lennuk 1./NJG1 G9+TH, omas siis mittestandardset camo. Sattus pärast sõda inglaste kätte.

Postitatud: 14 Dets, 2009 23:15
Postitas kalle
He-219 on üks huvitavamaid lennukeid..no tegelt on kõik huvitavad:) Aga mulle ka kuidagi eriti meeldib ja see on sul jällegi ilus asi
Blitzkrieg kirjutas: Nüüd tean juba asjadest natuke ja Dragonit eriti enam puutuda ei taha. Saba alla pidingi traadijupi toeks panema sest õpetus ei hoiatanud "lisa tonnide" eest mida tuleks ei tea kuhu lisada. Ruumi lihtsalt sellel ei ole seal.
Tead selle tahtmisega läheb sul raskeks. Kui sa tahad 72 s jätkata siis varsti võivad sulle ette sattuda asjad, mille tegemise juures sa väga hea sõnaga meenutad Dragonit. No juhul kui sa tahad nt short runi tegema hakata. Kui aga ei taha... ise kokku minevaid asju on sul järjest piiratum valik varsti. Vana kooli restidest ja epodest (uue aja epod on mõnes mõttes teine lugu) ma ei räägigi. Miks ma nt üle kolme kuu tihedat vaeva näen viimase töö kallal.. oi kuidas tahaks et see oleks Dragon;)
Aga He219 kohta üks küsimus. Hiljuti soetasin oma karbis olevale eksemplarile ühe epolisa. Kui selle valmis saan, siis kasvab selle He219 tiivaulatus 18,5 meetrilt 24,5 meetrile ja tähis muutub selle konstruktori nime järgi. Mis oli selle variandi tähiseks? Jõudis muide prototüübi valmimise lõppjärku, enne hävinemist rünnakus.
Kk
Postitatud: 14 Dets, 2009 23:24
Postitas Lemet
Et siis HÜ-211. Wolfgang Hütteri loodud luurelennuk ja suure lennukõrgusega öine hävitaja. Mis otsapidi juba purilennukiks kätte kiskus. Ja mille maandumismaa lühendamiseks juba tollal sabas paiknevat langevarju kasutati.
Postitatud: 15 Dets, 2009 9:09
Postitas Blitzkrieg
Kuna see oli mul esimene mudel mis ostsin et kokku panna (mis küll ei saanud esimesena kokku) siis olid mul ehk ootused suuremad Dragoni suhtes. Ehk selle pärast ongi Dragonist selline esmamulje jäänud. Mistel 5 väga ei kritiseeriks aga sellel versioonil jäid mul kõik teliku jupid ka panematta. Ei tea mis oleks olnud. Näiteks Revell ja Italeri on olnud siiani paremad. Hasegawa ja Fujimi ei tasu vist võrdluseks tuuagi. Huma on olnud ka üsna hea aga need olid väga väheste detailidega mudelid seega ei võrdleks ka neid hetkel väga. Praegust pooleli olev Heller BF 108 oli ka hea kuni kupli panekuni. No kohe ei sobi sinna ilusasti peale. Tundub et liiga lai. Eemalt vaadates pole aga vigagi

. Jällegi need tagumiste tiivade toed on mööda. Aga eks peab kalded otstes õigeks saama.
Kunagi sattus kätte BF 110 1/48 Eduardi Royal Class. Hakkasin nüüd huvi pärast tegema aga sellest tuleb eraldi teema sest seal on mida teha. Juppe ja etse terve "ämbri" täis

.
Postitatud: 15 Dets, 2009 9:16
Postitas bufab
millise variandi sa siis valisid? Mul tuleb öövariant
Postitatud: 15 Dets, 2009 9:29
Postitas Blitzkrieg
BF 110 E - pika sabaga. Lendurite ettevalmistamise grupp (õppe ?) ida rinde jaoks. Poola Detsember 1942. Aga täpsemalt siis uues teemas

Postitatud: 15 Dets, 2009 13:52
Postitas kalle
Dragoni kohta on mitmel pool kommentaare tulnud, et lennukid on küll enamasti hästi mõõdus ja detailsus on hea, aga kokku panna paras peavalu.
Nina istumise osas võiksid järgmiks korraks kaaluda mootoriteese raskust peita ja midagi mahub ette ka toppida ja kokkuvõttes panebki nina maha.
ps. Hütteri vastus oli muidugi väga täpne. Aga pigem oleks vist hea öelda, et plaaniti kasutada pidurdusvarju.. väga dünamiliseks need lennukid ei saanud.
Aga kuna mulle meeldivad pikad sired tiivad, siis see saab üks minu maitse asi olema.
Kk
Postitatud: 15 Dets, 2009 15:06
Postitas Blitzkrieg
Seoses selle He 219 raskuse paigaldamisega siis. KES SOOVIVAD SEDA KOKKU PANNA SIIS VAADAKE ÄÄRMISELT TÄHELEPANELIKULT RASKUSTE ASETAMISE VÕIMALIKUD KOHAD SEST SELLEL DRAGONIL ON VIST IGA KUUPMILLIMEETER KA OLULINE TÄITA ! Kõigepealt ei soovitanud juhend vist üldse mudagi. Aga ma siiski panin kuhu sain. Kuna tõde selgub alles siis kui enamus saba tükke paigas aga siis ei aidanud enam ka raskuse lisamine kabiini tagusesse tühimikku. Lihtsalt ei olnud ruumi. Testisin siis tinakamakaga mis oleks ehk sinna sisse mahtunud. Saba jäi ikka maha. Sealjuures on kere kuni veermikuteni tina kuule täis. Ainult kui selle sobiva raskuse päris nina otsa asetasin siis läks heaks. Aga seal polnud küll kuhugile seda raskust panna. Seega lõin mingil hetkel käega ja otsustasin traadijupi kasuks. Detailsus on Dragonil väga hea. Tüütas see kokku sobitamine-tükid vales mõõdus ! Tiiva otste tuled olid ka tohutud ! Ei tahtnud enam lihvima hakata seda värvitud iludust. Eemalt on ok !
Postitatud: 04 Jaan, 2010 17:15
Postitas Blitzkrieg
HEAD UUT AASTAT 1/72 rubriigi poolt !
Jõudsin siis paar mudelit veel näituseks valmis. Helleri poolt Messerschmitt Bf 108 B Sitsiilia 1943. Natuke pahtlit ja muidu täitsa ok aga kokpit nöökis. Nagu suurevõitu oli natuke.
ja Hasegawa poolt aastast 1985 Messerschmitt 262 B-1 a "valge 35" õppelennuk, Lager-Lechfeld 1945
Eks näitusel saate lähemalt kaeda !

Postitatud: 05 Jaan, 2010 14:43
Postitas von manstein
Braavo, Blitzkrieg!
Vapustav pühendumus!
Nikerdades ise pool aastat ühe mudeli kallal, tuleb kadedusega nentida, et mõni mees ikka jõuab. Produktiivsus tähendab ennekõike praktikat: nii koostamise kui värvimise osas. Ja progress on igatahes ilmne. Iga mudel läheb järjest paremaks. Aerograafi oled päris käppa saanud.
Eriti südantsoojendav on, et taas on valminud kaks suurepärast Messerit.

Postitatud: 05 Jaan, 2010 15:22
Postitas Joss Metsast
See Bf 108 on nii nunnu et tahaks talle pai teha..... Schwalbe mõjub tema kõrval kuidagi karmi ja kalgi sõjamasinana.
Väga ilus.
Postitatud: 05 Jaan, 2010 16:53
Postitas Blitzkrieg
Tänud sõbrad kiidusõnade eest. Eks ma püüa aga tööriistad peavad vastavad ja head olema, siis ka tulemus paraneb. Aerograafi headuses pean hetkel Ivarit ja tema pere tänama et leidsid aega ja kannatust kui ma tema juures paari asja põristasin ja natuke kodurahu häirisin. Mul hetkel olemasolev aerograaf ei tee väga peenikest triipu ikkagi. Kuidagi läbi tohutute pingutuste saaks ka. Hetkel FW 190 A 8/R11 öövariant ootab samuti Ivari aerograafi et vähemasti minu jaoks hea tulemus jääks ja ka teistele midagi vaadata pakuks!
Postitatud: 07 Jaan, 2010 2:10
Postitas calico