Uued asjad
Tervit.
C-1 versioon peaks olema ilma tagumise kuulipritsita, seega siis ka ilma vastava kõrgenduseta kabiini tagaosas. Kukalt paneb sügama kupli katuse klaaside jaotus tiibade vahelisel alal - kas C-1 versioonil peaks olema kaks (lennusuunas) pikuti asetsevat akent kõrvuti (nagu pakub Tristar) või siis kaks väiksemat põigiti..
Urmas.
C-1 versioon peaks olema ilma tagumise kuulipritsita, seega siis ka ilma vastava kõrgenduseta kabiini tagaosas. Kukalt paneb sügama kupli katuse klaaside jaotus tiibade vahelisel alal - kas C-1 versioonil peaks olema kaks (lennusuunas) pikuti asetsevat akent kõrvuti (nagu pakub Tristar) või siis kaks väiksemat põigiti..

Urmas.
- Panzergrenadier
- Liige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 02 Apr, 2005 22:12
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Kontakt:
Klikkasin Wikipediasse Scudi teema peale ja avastasin sealt ühe foto, kus MAZ veduki esiklaasi negatiivne kalle on mitte parempoolsel, vaid hoopis vasakpoolsel kabiinil. Kahtlane, et tegemist on peegelpildiga, küllap on fotol ikka export-MAZ, mis on mõeldud Jaapani, Briti, Austraalia ja Madagaskari relvajõududele.



Kõik, mis toimub praegu, on minuti pärast juba ajalugu
- Panzergrenadier
- Liige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 02 Apr, 2005 22:12
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Kontakt:
Võin teid lohutada,et karbis oleva mudeli esiaknad on mõlemal kabiinil ühesuguse kaldega.Ka on mõlemad kabiinid mootori poole kaldu ja natukene kehvasti joonistatud mis jätabki mulje nagu oleks kabiinid erinevad.Tegelikult on nad ühesugused ainult peegelpildis.asjaajaja kirjutas:Klikkasin Wikipediasse Scudi teema peale ja avastasin sealt ühe foto, kus MAZ veduki esiklaasi negatiivne kalle on mitte parempoolsel, vaid hoopis vasakpoolsel kabiinil. Kahtlane, et tegemist on peegelpildiga, küllap on fotol ikka export-MAZ, mis on mõeldud Jaapani, Briti, Austraalia ja Madagaskari relvajõududele.![]()
Tom
Kui kaks inimest suudavad pimedas teki all ilma abivahenditeta valmis teha kolmanda inimese, siis igasugune mudeli kokkupanemine peaks olema käkitegu.
Joonistus joonistuseks ja karbi sisse pole ma saanud kah vaadata, kuid MAZ 543 ühe poole kabiini esiklaas peaks olema negatiivse kaldega. Küsimus on, kumb. Fotodel paistab olevat nii ja naa, kuigi loogika ütleb, et negatiivne kalle peaks olema nagu juhipoolsel kabiinil. Nüüd tekibki küsimus, kas sellistel masinatel on juht ikka alati ühel pool (võrdluseks kommunaalhoolduse masinad, lumetõrjemasinad, posti- ja prügiveoautod jne). Tekkis juba väike sportlik huvi, kui aega saan, püüan sügavamalt teemasse kaevuda.
Kõik, mis toimub praegu, on minuti pärast juba ajalugu
Tamiya Fi-156C-7 on ka ilma kuulipildujata versioon ja seda saab komplektist kokku panna.C-1 versioon peaks olema ilma tagumise kuulipritsita, seega siis ka ilma vastava kõrgenduseta kabiini tagaosas. Kukalt paneb sügama kupli katuse klaaside jaotus tiibade vahelisel alal - kas C-1 versioonil peaks olema kaks (lennusuunas) pikuti asetsevat akent kõrvuti (nagu pakub Tristar) või siis kaks väiksemat põigiti..
Anton - horridoo!
Tänud kõigile asja selgitamast!
Mõni aeg tagasi sain Tristari Storchi õnnelikuks omanikuks, see mudel on 1:35 mastaabis, mistõttu ta ära võetud saigi
Komplekt on päris kobe, ainus, mis pani pead murdma, on kabiini katuse klaaside jaotus - komplektis on kaasas kaks kabiini, üks värvitud (mis meeldib minusugusele laiskvorstile eriti), teine värvimata:

Nagu näha on kabiini lael kaks pikisuunas akent. Olen kõikvõimalikke Storchi teemalisi raamatuid uurinud, kuid kusagilt ei ole leidnud vastust küsimusele, kas Tristar mitte ei eksinud sellise klaaside jaotusega? E-baylt leitud pilt ilma tagumise kuulipritsita Storchist kujutab asja hoopis teises valguses:

Niisiis sügan seni kukalt, et kas edaspidi tuleb plaanidesse võtta kabiini ülemiste klaaside ümbertegemine? Seepärast küsisin ka Tamiya mudeli kohta, et kas nad pakuvad ka C-1 versiooni, no et milline kabiin tal sel juhul olema peaks - kas selline:....?

Urmas.
Mõni aeg tagasi sain Tristari Storchi õnnelikuks omanikuks, see mudel on 1:35 mastaabis, mistõttu ta ära võetud saigi


Nagu näha on kabiini lael kaks pikisuunas akent. Olen kõikvõimalikke Storchi teemalisi raamatuid uurinud, kuid kusagilt ei ole leidnud vastust küsimusele, kas Tristar mitte ei eksinud sellise klaaside jaotusega? E-baylt leitud pilt ilma tagumise kuulipritsita Storchist kujutab asja hoopis teises valguses:

Niisiis sügan seni kukalt, et kas edaspidi tuleb plaanidesse võtta kabiini ülemiste klaaside ümbertegemine? Seepärast küsisin ka Tamiya mudeli kohta, et kas nad pakuvad ka C-1 versiooni, no et milline kabiin tal sel juhul olema peaks - kas selline:....?

Urmas.
Viimati muutis fossiil, 17 Mai, 2008 17:25, muudetud 1 kord kokku.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 2 külalist