13. leht 37-st
Postitatud: 12 Mai, 2008 17:57
Postitas Parovoz
tere-tere!
Hmm.......mis nimelt huvitab C-1 variandis? Ja mis Storch peaks tulema?
Lugupidamisega
Postitatud: 12 Mai, 2008 19:23
Postitas fossiil
Tervit.
C-1 versioon peaks olema ilma tagumise kuulipritsita, seega siis ka ilma vastava kõrgenduseta kabiini tagaosas. Kukalt paneb sügama kupli katuse klaaside jaotus tiibade vahelisel alal - kas C-1 versioonil peaks olema kaks (lennusuunas) pikuti asetsevat akent kõrvuti (nagu pakub Tristar) või siis kaks väiksemat põigiti..
Urmas.
Postitatud: 13 Mai, 2008 20:20
Postitas Panzergrenadier
''Väike'' kõrvalepõige pisult moodsamasse aega.

Postitatud: 13 Mai, 2008 20:23
Postitas janno8
Kurja masina oled soetanud, on siis uut teemat ka oodata?
Postitatud: 14 Mai, 2008 9:27
Postitas asjaajaja
Klikkasin Wikipediasse Scudi teema peale ja avastasin sealt ühe foto, kus MAZ veduki esiklaasi negatiivne kalle on mitte parempoolsel, vaid hoopis vasakpoolsel kabiinil. Kahtlane, et tegemist on peegelpildiga, küllap on fotol ikka export-MAZ, mis on mõeldud Jaapani, Briti, Austraalia ja Madagaskari relvajõududele.

Postitatud: 14 Mai, 2008 14:53
Postitas Panzergrenadier
Ei mingit teemat pole veel oodata, praegu niigi palju asju pooleli olekus ootamas.
Googeldasin natuke pilte ja mulle jääb mulje, et kaldus esiklaasiga variante on kahesuguseid. Pean nüüd pisult netiavarustest teadmisi ammutama.

Postitatud: 14 Mai, 2008 15:27
Postitas Parovoz
Tere-tere!
To fossiil: Minu allikate järgi ja seda In Action bukletis on pildil Soome Storh C-1 ja seal on näha varjuna et on põigiti ja teisel fotol Luftwaffe lennukil tagantpoolt 3/4 vasakult samuti põigiti....niisiis Tristar mööda ei pane, võid vabalt mudeldada
Lugupidamisega
Postitatud: 15 Mai, 2008 19:22
Postitas Tsiknat
asjaajaja kirjutas:Klikkasin Wikipediasse Scudi teema peale ja avastasin sealt ühe foto, kus MAZ veduki esiklaasi negatiivne kalle on mitte parempoolsel, vaid hoopis vasakpoolsel kabiinil. Kahtlane, et tegemist on peegelpildiga, küllap on fotol ikka export-MAZ, mis on mõeldud Jaapani, Briti, Austraalia ja Madagaskari relvajõududele.

Võin teid lohutada,et karbis oleva mudeli esiaknad on mõlemal kabiinil ühesuguse kaldega.Ka on mõlemad kabiinid mootori poole kaldu ja natukene kehvasti joonistatud mis jätabki mulje nagu oleks kabiinid erinevad.Tegelikult on nad ühesugused ainult peegelpildis.
Tom
Postitatud: 16 Mai, 2008 9:19
Postitas asjaajaja
Joonistus joonistuseks ja karbi sisse pole ma saanud kah vaadata, kuid MAZ 543 ühe poole kabiini esiklaas peaks olema negatiivse kaldega. Küsimus on, kumb. Fotodel paistab olevat nii ja naa, kuigi loogika ütleb, et negatiivne kalle peaks olema nagu juhipoolsel kabiinil. Nüüd tekibki küsimus, kas sellistel masinatel on juht ikka alati ühel pool (võrdluseks kommunaalhoolduse masinad, lumetõrjemasinad, posti- ja prügiveoautod jne). Tekkis juba väike sportlik huvi, kui aega saan, püüan sügavamalt teemasse kaevuda.
Postitatud: 16 Mai, 2008 12:05
Postitas mad mats
Narvast jõudsid kohale järgmised moosiriiulid.

Postitatud: 17 Mai, 2008 14:33
Postitas FW Anton
C-1 versioon peaks olema ilma tagumise kuulipritsita, seega siis ka ilma vastava kõrgenduseta kabiini tagaosas. Kukalt paneb sügama kupli katuse klaaside jaotus tiibade vahelisel alal - kas C-1 versioonil peaks olema kaks (lennusuunas) pikuti asetsevat akent kõrvuti (nagu pakub Tristar) või siis kaks väiksemat põigiti..
Tamiya Fi-156C-7 on ka ilma kuulipildujata versioon ja seda saab komplektist kokku panna.
Postitatud: 17 Mai, 2008 15:07
Postitas fossiil
Tänud kõigile asja selgitamast!
Mõni aeg tagasi sain Tristari Storchi õnnelikuks omanikuks, see mudel on 1:35 mastaabis, mistõttu ta ära võetud saigi

Komplekt on päris kobe, ainus, mis pani pead murdma, on kabiini katuse klaaside jaotus - komplektis on kaasas kaks kabiini, üks värvitud (mis meeldib minusugusele laiskvorstile eriti), teine värvimata:
Nagu näha on kabiini lael kaks pikisuunas akent. Olen kõikvõimalikke Storchi teemalisi raamatuid uurinud, kuid kusagilt ei ole leidnud vastust küsimusele, kas Tristar mitte ei eksinud sellise klaaside jaotusega? E-baylt leitud pilt ilma tagumise kuulipritsita Storchist kujutab asja hoopis teises valguses:
Niisiis sügan seni kukalt, et kas edaspidi tuleb plaanidesse võtta kabiini ülemiste klaaside ümbertegemine? Seepärast küsisin ka Tamiya mudeli kohta, et kas nad pakuvad ka C-1 versiooni, no et milline kabiin tal sel juhul olema peaks - kas selline:....?
Urmas.
Postitatud: 17 Mai, 2008 16:24
Postitas FW Anton
Tamya komplektis on kaks ilma kuulipildujata ülaklaaside versiooni: Üks on sama mis eelnenud mudelifotol ja teine on selline, et saba poolsed aknad (2 tk)on ruudu kujulised ja piloodi peakohal (tiibade vahel) on neli väikest akent
Postitatud: 17 Mai, 2008 17:33
Postitas fossiil
Tänan!
Eks ma pisitasa kogun infi, aga tundub et järgmine kord karpi avades tuleb saed-kirved ligi võtta...
Urmas.
Postitatud: 17 Mai, 2008 17:42
Postitas FW Anton