Kas N Liidus oli ka midagi head?
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Eks mingit rolli mängib ka tuul. Meie laiuskraadil domineerivad teatavasti läänetuuled. Vastutuult sõites ongi kütusekulu suurem. 
-
allatah
- Liige
- Postitusi: 1068
- Liitunud: 15 Veebr, 2006 17:04
- Asukoht: Tallinn/Tartu/Võrumaa
- Kontakt:
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Ei maksa unustada ka Kuu lähedust Maale ja Kuu asukohta taevas (auto suhtes), mille tulemusena võib mõnikord olla see eelpoolmainitud gravitatsiooniallikas tõmbamas või lükkamas 
Tuul loeb tegelikult jah, aga huvitav, kui palju Eesti oludes kõrgusvahe loeb. Et kui 250km läbimisel on alg- ja lõpppunkti kõrgustevahe 200m, siis palju see küttekulu lisab?
Üks oluline asi, mis võib ka julgelt üle 10% muuta on tuules sõitmine. Äkki hoiate Norras tangitud kütusega sõites väiksemat pikivahet
Tuul loeb tegelikult jah, aga huvitav, kui palju Eesti oludes kõrgusvahe loeb. Et kui 250km läbimisel on alg- ja lõpppunkti kõrgustevahe 200m, siis palju see küttekulu lisab?
Üks oluline asi, mis võib ka julgelt üle 10% muuta on tuules sõitmine. Äkki hoiate Norras tangitud kütusega sõites väiksemat pikivahet
Riigi kaitse on liiga tähtis asi, et seda teistele usaldada.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
"Eks mingit rolli mängib ka tuul. Meie laiuskraadil domineerivad teatavasti läänetuuled. Vastutuult sõites ongi kütusekulu suurem."
15 m/s vastutuulega sõites on tuuletakistus, nagu sõidaks 54 km/h kiiremini (kui mu peastarvutus on täpne).
aga - see pole üldse tähtis, ühekordne näiline kütuse kokkuhoid on igaühe isiklik emotsionaalne seisund. teadus tähendab eksperimendi samadel tingimustel kordamist samade tulemustega.
15 m/s vastutuulega sõites on tuuletakistus, nagu sõidaks 54 km/h kiiremini (kui mu peastarvutus on täpne).
aga - see pole üldse tähtis, ühekordne näiline kütuse kokkuhoid on igaühe isiklik emotsionaalne seisund. teadus tähendab eksperimendi samadel tingimustel kordamist samade tulemustega.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Tuul- sellisel juhul peaksid kõikumised suuremad olema. Tegu pole ju mitte ühe-kahe sõiduga, vaid aastatepikkuse kogemusega. Ning sõidetud on ikka üpris erinevate ilmade ja aastaaegadega. Aga ega selle üle pole mõtet diskuteerida, igaüks usub seda, mida soovib. Mina seda, mida elu on puust ja punaseks ette joonistanud, teised, kel kogemuste pagas teise nurga alt, seda, mida nemad õigeks peavad.
Edit:
Edit:
Nii sinna kui tagasi püüan hoida võimalikult vaba maad ees, et ektsesse vältida. Sest kunagi ei või teada, mis svenssonil või mõnel teisel võib pähe tulla. Kuni Norra piiri ja alates Norra piirist kiiruseks kuskil 110-120. Peale piiri läheb kiirus loomulikult väiksemaks, sest sealse "euroteega" võrreldes tundub meite Tartu mnt ikka teedeehituse tipp. Tõsi küll, viimastel aastatel on avatud mitmed uued lõigud, mis võimaldavad tundumalt kiiremat kohalejõudmist. Aga keskmiselt sai siin vahepeal sõidetud sedapidi, et õhtul Tallinnast paati, hommikul Stokist punuma, koos puhkepausiga viieks Oslosse, sealt kuue aegu tagasikurss ja öösel kaheks-kolmeks hommikust Turu paati ootama. Sedapidi sai ajas kokku hoitud, jõudsid ööseks koju ja hommikul varakult asjatama. Teistpidi saab liikuma alles kuskil keskpäeva kanti.Üks oluline asi, mis võib ka julgelt üle 10% muuta on tuules sõitmine. Äkki hoiate Norras tangitud kütusega sõites väiksemat pikivahet
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Kahjuks on minu suurim kriteerium hind!
Kahjuks on ära töestatud, et Soome 95E10 on oma 10% etanoolisisalduse pärast ei saagi konkureerida teiste bensiinidega!
Oluline möjutaja lisaks kallakutele ja tuulele on ka välistemperatuur!
Kui saaks need kolm näitajatki vördseks, ehk hakkaks midagi tekkima, ah jaa unustasin laevajärjekorras töngutamise!
Kahjuks on ära töestatud, et Soome 95E10 on oma 10% etanoolisisalduse pärast ei saagi konkureerida teiste bensiinidega!
Oluline möjutaja lisaks kallakutele ja tuulele on ka välistemperatuur!
Kui saaks need kolm näitajatki vördseks, ehk hakkaks midagi tekkima, ah jaa unustasin laevajärjekorras töngutamise!
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Assaraisk, nüüd on teada, mis mehi erutab. Ei mingi militaaria, vaid hoopis SSSR, üks kuuendik planeedist ja meie (vähemalt enamiku) lapsepõlvemaa. Ei oleks seda ette arvanud, kui oma lolli küsimuse esitasin - kas N liidus oli ka midagi head? - et tuleb sellest foorumi pikim teema. Jätku, mehed ...
Oman vastavaid kohustusi ja piiramatuid õigusi antud ülesannete täitmisel.
-
piirivalvur
- Liige
- Postitusi: 198
- Liitunud: 15 Dets, 2011 22:10
- Kontakt:
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Eelneva teemaarenduse võiks kokku võtta järgmiselt : NSVL normaalne (meie lapsepõlve aegne,mitte Stalini aegne) militariseeritus oligi see mis temas head oli. Lapsepõlv jääb meid elu lõpuni mõjutama. Praegustel üle 40 aastastel oli õnn kasvada suureks askeesi,sihikindlust ja tahtejõudu väärtustavas üliriigis.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Lolle küsimusi pole olemas, arvavad targemad. Vastuste kohta nii ei arvata...Ei oleks seda ette arvanud, kui oma lolli küsimuse esitasin...
Nagu Cyberbear märkis:
Ühes on metsseal tuline õigus:Jätkake, 2000nda postituse piir pole enam kaugel![]()
Kadunud / varastatud / kaotatud ehk igavikku jäänud lapsepõlv. Healoomuline Nostalgia... Loodetavasti ei muutu see halvaloomuliseks ehk vägivaldseksnüüd on teada, mis mehi erutab...
Aga vahest siiski vol.2 ?
terv
o
[i]Miski siin ilmas ei saa viibida nii sügavas vaikuses kui surnud inimene.[/i]
Frederic Manning
Frederic Manning
-
Kapral Karu
- Moderaator
- Postitusi: 1133
- Liitunud: 14 Dets, 2004 13:44
- Kontakt:
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Ei pruugi tulla, teemad "Viktoriin" ja "Nali" on meil seni veel märksa pikemad.metssiga kirjutas:et tuleb sellest foorumi pikim teema.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Nujah.. aga samas, kuigi piiratud temaatikaga, on siinses võlvis ühendatud nii viktoriin (mida te n.liidust mäletate?) kui ka nali (sellist rõvedust, nagu n.liit, ei tohigi tõsiselt võtta).
Jätkame aga kommide lisamisega. Edasi helge tuleviku poole, seltsimehed! Olukord on suurepärane kuid mitte lootusetu.
Järgmiseks teemaks võib olla näiteks, et kui hästi oli n.liidus organiseeritud Vabadussõja sangarite, nagu katen Anton Irv, mälestus ja meelespidamine.
Jätkame aga kommide lisamisega. Edasi helge tuleviku poole, seltsimehed! Olukord on suurepärane kuid mitte lootusetu.
Järgmiseks teemaks võib olla näiteks, et kui hästi oli n.liidus organiseeritud Vabadussõja sangarite, nagu katen Anton Irv, mälestus ja meelespidamine.
Võtke teed ja tulge homme jälle..
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Vaikseks on siin jäänud...
Viimane on rohkem nagu maiuspalaks...
terv
o
Cтудия документальных фильмов "07 Продакшн" (т/к "Интер") сняла 3-серийный проект "Тайны советского дефицита", раскрывающий новые факты о, казалось бы, хорошо известном прошлом. Трилогия посвящена такому специфическому советскому явлению, как дефицит, и особенностям производства в СССР. Тогда об этом не рассказывали, а сейчас многое уже забыто.
http://www.youtube.com/watch?v=Bfuf7UfP ... re=relatedФильм первый - "Ширпотреб", который рассказывает о товарах массового потребления - от обуви до автомобилей. Практически все производства, которые выпускали ширпотреб, - это "карманные" заводы стратегических оборонных объектов.
http://www.youtube.com/watch?v=7R05ZWaF ... ure=relmfuФильм второй - "Вкусная и здоровая пища" - посвящен знаковым продуктам питания в СССР.
http://www.youtube.com/watch?v=mjLbiJcE ... ure=relmfuФильм третий- "Дайте жалобную книгу!" - поведает о качестве услуг. В Советском Союзе существовало два вида сервиса. Тот, который предоставлялся официально, не претендовал на качество. Но параллельно процветало и другое явление: доставить с "черного хода"...
http://www.youtube.com/watch?v=_PcQH5CO ... re=relatedЖизнь в СССР после войны.В цвете.
Viimane on rohkem nagu maiuspalaks...
terv
o
[i]Miski siin ilmas ei saa viibida nii sügavas vaikuses kui surnud inimene.[/i]
Frederic Manning
Frederic Manning
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
mis siin pikalt teoretiseerida. auto pannakse seks puhuks stendile ja tulemused räägivad iseenda eest. kõik ülejäänu on juba subjektiivne.ivanorav kirjutas:Kahjuks on minu suurim kriteerium hind!![]()
Kahjuks on ära töestatud, et Soome 95E10 on oma 10% etanoolisisalduse pärast ei saagi konkureerida teiste bensiinidega!
Oluline möjutaja lisaks kallakutele ja tuulele on ka välistemperatuur!
Kui saaks need kolm näitajatki vördseks, ehk hakkaks midagi tekkima, ah jaa unustasin laevajärjekorras töngutamise!
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Selline legend - vist lugesin siitsamast foorumist? -, et võtnud kord inglased mosse mootori lahti ja pannud kokku, saanud stendil sadakond hobust kätte asjast. saatnud mootori nõukogudemaale tagasi. venelased vaadanud, et ongi sadakond hobust. huvitav, mida inglased mootoriga teinud? võtnud juppideks ja pannud kokku. tulemus stendil nii ühksakümmend hobust. venelased otsustanud rohkem seda mootorit mitte puutuda. küsimus, et need 2k postitust ometi täis tuleks, na vaikseks ikka siin jäänud, et äkki oli potentsiaalselt palju head ja parematki, lihtsalt välja kukkus, tsiteerides kadunud peaminister tšernomõrdinit, nagu alati? 
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44106
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Samasuur ja mosse esiisaks peetav BMW 1.5 mootor on täpipealt sama võimas kui mosse oma (75 hj). Sestap ma arvan, et 100 hj jutt on üle pakutud.
Kui mosse mootor panna kokku nii nagu peab, mitte nii nagu Baskiiria joodikutest töölistel see tavaliselt välja kukkus, siis liigub ta samavõimsa BMW-ga sama kiiresti.
100 hj on muidugi ilmne liialdus, kuid 75 hj jäi kahtlemata paljudele tehasemootoritele kättesaamatuks kah.
Tundub, et tehnilised andmed on saadud sedasi, et võimsus on paberites etalonmootori oma (mida konstrueerimisbüroos ehitatud mootorilt katsetustel saadi), samas auto dünaamikaandmed on saadud seeriautode katsetel ja esindavad seda, mida vähemalt pidi asi kätte saama.
Sama võimsa ja märksa parema ehituskvaliteediga 2103 maksimaalkiirus oli 152 (2106 1.6 mootoriga 80 hj - 156 kmh), samas 412 mossel oli sama arv vaid 140. Samuti olid Vaz-ide kiiredusajad tuntavalt paremad. Sestap pole lugudes, kuidas parematel mossedel kadus spidomeetri osuti skaala lõpu taha ära - midagi enneolematut. Kui mootor oma 75 hobust ka arendab, siis on tema reaalne maksimaalkiirus 150-155 kmh ja arvestades, et spidomeetrid seatakse näitama ca 10% rohkem, siis pidigi spidomeeter seejuures näitama 160 ja rohkem ehk osuti pidigi skaala lõppu ära kaduma. Et asi suudetakse osavate meeste poolt ka töökindlalt kokku panna, näitavad ka 70ndatel saadud kõrged kohad mammutrallidel, mis hilisemaltele Ladadele kaugeks unistuseks jäid.
Kui mosse mootor panna kokku nii nagu peab, mitte nii nagu Baskiiria joodikutest töölistel see tavaliselt välja kukkus, siis liigub ta samavõimsa BMW-ga sama kiiresti.
100 hj on muidugi ilmne liialdus, kuid 75 hj jäi kahtlemata paljudele tehasemootoritele kättesaamatuks kah.
Tundub, et tehnilised andmed on saadud sedasi, et võimsus on paberites etalonmootori oma (mida konstrueerimisbüroos ehitatud mootorilt katsetustel saadi), samas auto dünaamikaandmed on saadud seeriautode katsetel ja esindavad seda, mida vähemalt pidi asi kätte saama.
Sama võimsa ja märksa parema ehituskvaliteediga 2103 maksimaalkiirus oli 152 (2106 1.6 mootoriga 80 hj - 156 kmh), samas 412 mossel oli sama arv vaid 140. Samuti olid Vaz-ide kiiredusajad tuntavalt paremad. Sestap pole lugudes, kuidas parematel mossedel kadus spidomeetri osuti skaala lõpu taha ära - midagi enneolematut. Kui mootor oma 75 hobust ka arendab, siis on tema reaalne maksimaalkiirus 150-155 kmh ja arvestades, et spidomeetrid seatakse näitama ca 10% rohkem, siis pidigi spidomeeter seejuures näitama 160 ja rohkem ehk osuti pidigi skaala lõppu ära kaduma. Et asi suudetakse osavate meeste poolt ka töökindlalt kokku panna, näitavad ka 70ndatel saadud kõrged kohad mammutrallidel, mis hilisemaltele Ladadele kaugeks unistuseks jäid.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist