126. leht 476-st
Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
Postitatud: 04 Juun, 2015 8:59
Postitas HeiniR
On vist juba see nali siit läbi käinud, aga hea nali vast topelt ei kärise ->
https://www.youtube.com/watch?v=oCIejFBz7lw
Tõlge on muidugi vastav...
Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
Postitatud: 04 Juun, 2015 10:27
Postitas HeiniR
http://majandus24.postimees.ee/3213063/ ... pataljonid
Meile peaks vast hea uudis olema. Kui need tööpatid samad, mis NL ajal, siis jääb mitu tuhat ajateenijat ilma sõjalise väljaõppeta

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
Postitatud: 04 Juun, 2015 11:47
Postitas Xender
Venemaal on armeeteenistusest kõrvale hoidmine päris suur probleem, ehk siis sinna hakatakse võtma neid kes "tervislikel põhjustel" pääsenud ? Sellisel juhul tähendab see seda, et Putinil lihtsalt rohkem tasuta tööjõudu käes ... keda siis panna relvi vorpima ( nagu venekeelsest originaalist aru võib saada ). Kas Ukrainas nii suured kaotused või tahetakse täiemahulist sõda ?
Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
Postitatud: 05 Juun, 2015 1:01
Postitas Lemet
Vene õhujõududel kaotused nagu sõja ajal- Buturlinovkas keerati täna( tegelikult küll eile juba) kella poole viie ajal õhtul uusim taktikaline pommitaja Su-34 maandumisel selili, Astrahani oblastis kukkus kella kahe paiku alla MiG-29...
http://topwar.ru/76379-na-voennom-aerod ... su-34.html
Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
Postitatud: 05 Juun, 2015 10:49
Postitas MMX
Infosõda on ka sõda.
Tasub lugeda NY Times'i põhjalikku artiklit vene trollide tegevusest väljaspool Venemaad.
Olemas nii inglise- kui ka venekeeldes variandid.
Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
Postitatud: 06 Juun, 2015 0:27
Postitas soul
TU-160 asemel tuleb TU-160M2 ja peale 2023 aastat.
http://ria.ru/defense_safety/20150604/1068217405.html
Борисов: возобновление производства Ту-160 начнется после 2023 года
По сути дела, это будет новый самолет - не Ту-160, а Ту-160М2, с новыми летно-техническими характеристиками, с новыми возможностями.
Rogozin, droonide arengu oleme maha maganud.
http://russian.rt.com/article/95562
Дмитрий Рогозин заявил, что Россия «проспала» технологическую революцию беспилотников
НАТО получило первый новейший беспилотник для наблюдения в Европе
http://inforesist.org/nato-poluchilo-pe ... ?_utl_t=tw
Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
Postitatud: 06 Juun, 2015 23:35
Postitas Otto K
Lemet kirjutas:Vene õhujõududel kaotused nagu sõja ajal- Buturlinovkas keerati täna( tegelikult küll eile juba) kella poole viie ajal õhtul uusim taktikaline pommitaja Su-34 maandumisel selili, Astrahani oblastis kukkus kella kahe paiku alla MiG-29...
http://topwar.ru/76379-na-voennom-aerod ... su-34.html
Siin siis pilt kah sellest linnukesest. Ilusti sellili.
Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
Postitatud: 08 Juun, 2015 7:30
Postitas soul
Vene julgeolekuanalüütik soovitab paigutada Narva alla tõeline relvastus
http://epl.delfi.ee/news/valismaa/vene- ... d=71650813
....Tänapäeva Venemaa ei ole rikas – tal on tõsised majandusprobleemid – ja Venemaa sõjaline võimekus ei kõlba kuhugi. Paljud sõjanduseksperdid muide kinnitavad, et uusim tehnika, mida hiljuti 9. mai paraadil demonstreeriti, olevat olnud kõigest mulaaž. Venemaa sõjalist nõrkust kinnitavad mõneti ka Ukraina sündmused, kui arvestada, et Ukraina astus konflikti hävitatud ja demoraliseerunud sõjaväega.....
Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
Postitatud: 08 Juun, 2015 8:59
Postitas Kapten Trumm
Opositsioonilised julgeolekuanalüütikud kilkasid ka mõningad aastad tagasi, et venelaste sõjatehnika uuendamise programmid, mis keskendusid põhiliselt külma sõja disainide mõningasele järeleaitamisele, on ka mulaaž, tänaseks ulatub aga vastava tehnika eksemplaride arv sadadesse ning see protsess tiksub tasapisi ju edasi. Lihtsalt youtubest leiad aeg ajalt videosid, kus üks või teine brigaad on moderniseeritud tankid või BMP-3 soomukid saanud.
Meil meedia tsiteerib lihtsalt sobivaid julgeolekuanalüütikuid, kes ketravad üldiselt veel vana head teemat "venelased on saamatud ega suuda midagi teha". Kindlalt suudavad ja meile ülimalt ohtlikuks jäävad nad igal juhul. Tegelikkuses relvastuvad on nad tasapisi ümber relvastunud alates sellest ajast, kui Putin Kremlisse tuli.
Eespool räägitud Su-34 oli 15 aastat surnud projekt, kus eksisteeris 2 prototüüpi näitustel näitamiseks. Täna vurab KnAAPO neid täie auruga juba toota.
2020. aastaks võib nende arv küündida juba 200 alla. Näiteks analoogse otstarbega F-15E'd on täna USA relvastuses 213 masinat.
Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
Postitatud: 08 Juun, 2015 9:34
Postitas Kapten Trumm
Siin siis pilt kah sellest linnukesest. Ilusti sellili.
Pilti vaadates tundub, et avarii polnud tingitud mitte pidurduslangevarju mitteavanemisest, vaid peateliku tagumise rehvi lõhkemisest. Kuna selle rehviga puudutab lennuk maandumisel kõige esimesena rada, siis pakun, et piloot üritas tasapidi hoogu maha võtta ja jättis pidurdusvarjud välja laskmata (autol rehvi lõhkemisel üritate ka mitte pidurdada ning võtta vaikselt hoog maha). Edasi - kas raja pikkusest ei piisanud või sõitis masin lihtsalt rajalt külje peale välja (tüüridega ei saanud kompenseerida purunenud rehviga teliku pidurdusjõudu ning esirataste pööramise kasutamine oli liiga ohtlik).
Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
Postitatud: 08 Juun, 2015 11:33
Postitas Lemet
Väidetavalt olla üritatud viimaselt RDlt ära pöörata...paarkümmend tonni kolmelt toetuspunktilt väidetavalt ligi 90 km/h täisnurka väänata-pole ime, et läks nagu läks.
Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
Postitatud: 08 Juun, 2015 12:33
Postitas 2korda2
Kapten Trumm kirjutas:Kuna selle rehviga puudutab lennuk maandumisel kõige esimesena rada, siis pakun, et piloot üritas tasapidi hoogu maha võtta ja jättis pidurdusvarjud välja laskmata (autol rehvi lõhkemisel üritate ka mitte pidurdada ning võtta vaikselt hoog maha).
See põhjendus ei päde - pidurdusvarjud pidurdavad hoogu ilma igasuguse lisakoormuseta telikule või rehvidele (eeldusel, et kinnitus on otse raskuskeskme järel - nii üldiselt on). Pigem vastupidid - teliku ja/või rataste rikke korral on varjude kiire kasutamine eelistatav (lüheneb aeg, mil riknenud komponent "töötab", lisaks töötab vari mingil määral stabilisaatorina). Seda siis puhtfüüsikaliselt.
Lemeti toodu tundub oluliselt tõenäolisem. Kui maandumisel varjud ei avanenud, siis võis tõesti säiluda liigne kiirus pöördepunkti jõudmisel.
See siiski ei tähenda, et kogu VF sõjaline tehnika oleks "jalad taevapoole" või lihtsalt iganenud. Kindlasti on neil ka hulgem tehnikat, mis igati töökorras ja kaasaegne. Samas midagi see ikkagi näitab, kui ikka ja jälle tilgub läbi õnnetusi suhteliselt kalli tehnikaga (kasvõi hiljutine S300 rike).
Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
Postitatud: 08 Juun, 2015 13:33
Postitas Lemet
Pidurduslangevarju ei pruugita kasutada näiteks külgtuulega, liiati on Buturlinovka rada 2500 meetrit pikk, mis peaks tagama normaalse maandumise ka ilma varjuta.
Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
Postitatud: 08 Juun, 2015 13:39
Postitas okaloka
2korda2 kirjutas:
See siiski ei tähenda, et kogu VF sõjaline tehnika oleks "jalad taevapoole" või lihtsalt iganenud. Kindlasti on neil ka hulgem tehnikat, mis igati töökorras ja kaasaegne. Samas midagi see ikkagi näitab, kui ikka ja jälle tilgub läbi õnnetusi suhteliselt kalli tehnikaga (kasvõi hiljutine S300 rike).
Eks ka see nõrkuste võimendamine saab olla osa "maskirovkast". Kas ta nüüd alati RU puhul on, aga ka selle peale saavad/võivad targad mehed mõelda. Tänane pilt on nii kirevaks ja paljunäoliseks lükatud et... Igale auditooriumile oma lugu.
Sun Tzu
Simulated disorder postulates perfect discipline, simulated fear postulates courage; simulated weakness postulates strength.
Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
Postitatud: 08 Juun, 2015 13:44
Postitas Kapten Trumm
Lemet kirjutas:Pidurduslangevarju ei pruugita kasutada näiteks külgtuulega, liiati on Buturlinovka rada 2500 meetrit pikk, mis peaks tagama normaalse maandumise ka ilma varjuta.
Ma ka imestasin, et miks ta hunnikusse sõitis, 2500 m pikkune tüüprada on piisavalt pikk, et kui maandumist ei tehta just poole raja peale, piisab ka pidurdusklappidest ja rattapiduritest - varju kasutatakse rohkem selleks, et säästa rattapidureid ja rehve.
Mis puudutab varju kasutamist, siis minuteada nt juhul, kui üks peatelik ei välju ja katapulteeruda ei õnnestu (nt hooned ümberringi ja pole kütust), siis peab piloot maandama lennuki ilma varjudeta, püüdes seda hoida viimase hetkeni töökorras ratastel (vajadusel pidurdusköitesse sõites). Varjud tekitavad järsu pidurduse+ võimalik varjude laperdamine, mis toob kaasa selle, et lennuk paneb liiga suurelt kiiruselt "külje maha" ning maandumine lõpeb suure kärakaga.