14. leht 25-st
Postitatud: 20 Mär, 2010 21:37
Postitas vetewana
Mida see MDK-3M endast veel kujutab?
Kui kunagi peaks tulema leopard eks siis juba tuleb ka pühvel.

Postitatud: 20 Mär, 2010 21:41
Postitas Feeliks_Jalgraud
vetewana kirjutas:Mida see MDK-3M endast veel kujutab?
Kui kunagi peaks tulema leopard eks siis juba tuleb ka pühvel.

See küll pole M, aga ettekujutuse saad. Otstarbekuse koha pealt tundub kuidagi "kohi"
Veel odavam osta ja pidada muidugi, kui BAT-2.
Postitatud: 20 Mär, 2010 21:58
Postitas Soobel
Mingi sellise asjapuu peal teenis mul vend - jutustas, et ees sahk ja taga kopp, sellisega võivat majast tee läbi lükata ja muidu pidi suutma 100km/h kulgeda. Huvitav, kas see on ka reaalne?
Postitatud: 20 Mär, 2010 22:04
Postitas Feeliks_Jalgraud
kiirus jääb 65+ mõni km/h
Postitatud: 20 Mär, 2010 22:06
Postitas Lemet
MDK-Mašina Dorožno- Kotlovannaja oli vistist. Suht jõhkra jõuga riist.
http://army.armor.kiev.ua/engenear/index.shtml
Paar pilti otstarbekohasest tegutsemisest metsatulekahjul...
... kaevise tegemisel...
...ja vististi tee muldkeha ehitamisel...

Postitatud: 20 Mär, 2010 22:11
Postitas Feeliks_Jalgraud
Jõud on neil kõigil sama põhimõtteliselt.
Jõuallikaks tankidiisel T64pealt. Põhi ka samalt masinalt koos käiguosaga.
710 jõudu.
Postitatud: 20 Mär, 2010 22:27
Postitas oleeg
See küll pole M, aga ettekujutuse saad. Otstarbekuse koha pealt tundub kuidagi "kohi"
Veel odavam osta ja pidada muidugi, kui BAT-2.
M tähendab moderniseeritud. Otstarbekuse koha pealt pigem vastupidi. Piltidel nähtav suur ketas käib pealt ära ja edasi on võimalik paigaldada igasugu vidinaid. Pigem on Bat-2 üks raske kobakas: kraana ja buldooseri ristsugutis. Raske ja kallis. Saha paremus on loomulikult eeliseks, kuid selle võib ka MDK-le paigaldada... Samas ei tea-näe BAT-il muid eeliseid. Meil käisid poisid nendega suuri metsatulekahjusid kustutamas: 3-st 2 kanti maha...
Kiirus tal vist 100 küll ei olnud, pigem ehk 80. Kiire oli see põrguline küll. Vahest ilma barabani ehk kettata, ainult sahaga...?
Millest pole räägitud, on kütusekulu

Seda meie maksumaksjad küll üle ei elaks
terv
o
Postitatud: 20 Mär, 2010 22:35
Postitas Feeliks_Jalgraud
Millest pole räägitud, on kütusekulu Seda meie maksumaksjad küll üle ei elaks
Ausaltöeldes sellest pole ka eriti kirjutatud... Kindlasti võtab kõik ära, aga...
Pinnase planeerimisel võib tunnikulu üpris "hapu" olla küll. Pikki maid niikuinii sõita ei kannataks. Mootori resurss on tanki omast vaevalt-vaevalt suurem. 150000- eeq eest saab muidugi alati uue mootori osta, kui remontida ei viitsi

Postitatud: 20 Mär, 2010 22:43
Postitas oleeg
Piltidel nähtav pinnase eemaldamine on mõnevõrra isegi tagasihoidlik. Endal pole seda mõnu olnud, kuid sama tööd teinud vend oli 3 päevaga rihm mis rihm. Seda vaatamata eriratsioonile! Kütuseauto käis tema positsioonil paar korda päevas. Loomulikult ei tähenda see midagi, sest kütuseäri polnud NA -s tundmatu...
Ühel pildil on näha, kuidas juht seisab kõrval - nii see oligi. Masinal oli mingi taseme automaatika või miski, kuid seda mõnu oli parimal juhul 3-4 minutit. Käsitsi juhtimisel ja kõvema pinnasega käis kabiin nagu tankodroomil...
terv
o
Postitatud: 21 Mär, 2010 12:05
Postitas Faust
Postitatud: 21 Mär, 2010 13:12
Postitas Lemet
Huvitav, kui suured on läbi aegade AS Temiirile nende teenete eest makstavad summad?
Postitatud: 21 Mär, 2010 14:45
Postitas Some
See päästjate foorum häiris mu meelerahu. Wtf, tõstepadjad on iga päästeauto varustuses ja mehed saadetakse metsa? Pool päeva tegeldi staabi tekitamisega? Koristage see viide ruttu ära, muidu mu usk PA juhtkonda lööb kõikuma!!!!
Postitatud: 21 Mär, 2010 15:25
Postitas Lemet
Some kirjutas:See päästjate foorum häiris mu meelerahu. Wtf, tõstepadjad on iga päästeauto varustuses ja mehed saadetakse metsa? Pool päeva tegeldi staabi tekitamisega? Koristage see viide ruttu ära, muidu mu usk PA juhtkonda lööb kõikuma!!!!
Aga sa taasta oma meelerahu näiteks siinsama teema kolmandal lehel oleva põhjapaneva tõdemusega:
...ei tea seda ka prügiautojuhid, kraanajuhid ja isegi Päästeameti autojuhid ei tea vast täpselt oma rolli ... probleemide korral. Aga seda teavad need, kes peavad selle info nendeni viima kriisiolukordades ning kes teavad kust miskit saab ja kus miskit paikneb. Teavad, teavad! Need, kes erinevaid stsenaariume regulaarselt harjutavad.
Tundsid, kuidas kindlustunne homses päevas tõusus??

Postitatud: 21 Mär, 2010 21:24
Postitas Kõrvaltvaataja
oleeg kirjutas:
Ühel pildil on näha, kuidas juht seisab kõrval - nii see oligi. Masinal oli mingi taseme automaatika või miski, kuid seda mõnu oli parimal juhul 3-4 minutit. Käsitsi juhtimisel ja kõvema pinnasega käis kabiin nagu tankodroomil...
terv
o
Teemast küll veidi mööda, aga siiski. MDK2 ja MDK3 oluline vahe on selles, et esimene töötab edaspidi sõites, teine tagurpidi. KUna tagurpidi sõites on juhil nähtavus olematu ja töösügavust raske jälgida, siis on meeskonnas kaks nägu - juht ja operaator. Omavahel suhtlevad raadioside kaudu. Juht on kabiinis ja operaator seisab väljas ning jälgib mängu ja korrigeerib kui vaja. Ja kütusega pole probleemi, sest sisse võib kallata kõike, mis veidigi põleb ( diisel, petrool, bensiin, vedelõli jne). See kehtib just MDK3 kohta.
Postitatud: 21 Mär, 2010 23:17
Postitas Lemet
Teisipäeva õhtuses "Vabariigi kodanikes" ETVs pidada kutsutud ja seatud eesotsast 50 Aastat Valmistumist Timbergiga ning mõned teised asja jagavad kodanikud seda õnnelikku õnnetust lahkama. Kell 20.05.