14. leht 14-st

Re: 41. aasta suvesõda

Postitatud: 17 Okt, 2013 18:09
Postitas Hertsog
alustuseks: kõva töö !

mis puutub "vrakki" siis jah - vrakiks tegemine ja värvitöö harjutamine on hea mõte. rooste ja kulumine on väga nüansirohked üritused (nagu olen isegi avastanud), et selline traktor saaks olema hea kogemus... ootaks huviga, mul endal pole ühtegi mudelit mida raatsiks põlenuks/roostetanuks teha, kuid elaks kaasa küll...

Re: 41. aasta suvesõda

Postitatud: 20 Okt, 2013 9:28
Postitas von manstein
Tipp-topp töö.

Kas mootoriosa oli lihtsam koostada, kui diiselversioonil?
Tundub vähem torustikke ja muud mudri.

Lint paistab tiba veninud. Ehk kannatab veel pingutada..?

Re: 41. aasta suvesõda

Postitatud: 20 Okt, 2013 9:40
Postitas Hiinlane
von manstein kirjutas:Tipp-topp töö.

Kas mootoriosa oli lihtsam koostada, kui diiselversioonil?
Tundub vähem torustikke ja muud mudri.

Lint paistab tiba veninud. Ehk kannatab veel pingutada..?
Mootor kokkupaneku mõttes sama, ainult et selle bensuka kohta polnud kusagilt infi leida. Õnneks on teada et masin on Caterpillar 60 pealt üks-ühele maha viksitud (väljaarvatud paar pisidetaili) ja selle masina kohta on vähemalt videod youtubes olemas. Eks kogu torustik ja ühendused sai nendelt videotelt tuletatud.
Mis puutub linti siis asi veel kokku ühendamata, et värvimiseks lihtsamalt kätte saada. Eks ta ikka pingumale saab.

Re: 41. aasta suvesõda

Postitatud: 20 Okt, 2013 21:14
Postitas fossiil
Eks ma tegelikult ootan, et millal värvi alla saab, siis tee pilt, kus mõlemad on kõrvuti - usun, et saab päris ägeda tulemuse. Aga praegu tundub kõik "täpselt nii nagu peab" - jõudu!
Ja see vraki või ehk pehmesse pinnasesse vajunud hädapätaka variant oleks ka minu arvates täiesti omal kohal.